Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..quote:
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersquote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?? Ik wilde het ook doen, maar ik kon het nergens vinden op de website..
aha oke, dat verklaart een hoop..quote:Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
KO staat los van dat systeem van de poules, dat moest even andersvandaar!
En Bacardi Boys zijn de winnaar.. Volgende week hebben we de Fok!Supercup..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef MrMoon het volgende:
De Finale van de Uefa Fok!Cup is momenteel bezig.. Bacardi Boys - F.C. Gokwerk (221855147)
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....quote:
maakt mij niet uit hoor.. de meesten spelen overigens finales met hun a-team..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Bacardi Boys uitgedaagd.
Sorry van vorige week, ik was m'n opstelling vergeten te maken
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cupquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel! Dit seizoen dus de dubbel, zonder puntverlies kampioen en bekerwinnaar....
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli met het winnen van de 'kleine' Fok! Cup
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dank je wel!
Supercup is nu geregeld.
je loopt nu al net zo op de zaken vooruit als in je signature..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef The_Hives het volgende:
thnx. Moet ik ook maar naar de bbq-meet komen. Kan ik mijn prijs alvast innen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |