quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef Flaccid het volgende:
Spoilerding voor deleted scenesvond ik ook schitterend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond er heel veel coole scenes tussen zitten.
'La operación fue, perfecta' Betancourt
Waar zijn die te vinden, youtube?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:49 schreef Orbeatle het volgende:
Er zitten wel een aantal pareltjes tussen die deleted scenes!.
Nee, die staan op megauploadquote:Op woensdag 22 april 2009 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar zijn die te vinden, youtube?
Inmiddels al opgelost, met dank.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee, die staan op megaupload.
Of bij de deleted scenes unit, als je logincodes hebt en de eindbaas hebt verslagen.
Oh, je hebt zeker die cheat code gebruikt.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inmiddels al opgelost, met dank..
Ik wil die zien. Waar te downloaden?quote:Op zondag 19 april 2009 15:25 schreef Symer het volgende:
Whehe, zit nu deel 2 van die docu te kijken. Zie de Writers Room bomvol zitten dan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik wil die zien. Waar te downloaden?
Have you heard...quote:
Ik vond stewie in de eerdere seizoenen eigenlijk leuker dan in de latere seizoenen. Hij is softer geworden, best wel jammer...quote:
Creating.The.Chaos toevallig?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik had in een andere docu van family guy gezien dat het 4 maanden duurt voordat een family guy aflevering is geanimeerd door korea.
Ik kijk ook altijd Family Guy 's nachts. Da's vetter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Creating.The.Chaos toevallig?
Die heb ik gisteren gedownload, en ga ik vannacht ff kijken denk ik.
Is meer dat ik nu pas terug ben van mn werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd Family Guy 's nachts. Da's vetter.
Welk seizoen waren die vorige dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:38 schreef Flaccid het volgende:
Deleted scenes v5 staan online. Wat is stewies 2e naam? Plak hem achter drop.io/ en je hebt je downloadlink.
Volume 6, dat is dvd 6. Dit is dvd 5.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welk seizoen waren die vorige dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.biedt perspectief voor mañana!'La operación fue, perfecta' Betancourt
http://www.mininova.org/tor/1858218quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer 7x01 nog een keer te downloaden maar vind geen goede versie.
Deze kan ik alleen in WMP zien, in MPC en VLC heb ik alleen geluidquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/tor/1858218
Dan is er iets misquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze kan ik alleen in WMP zien, in MPC en VLC heb ik alleen geluid.
Met mijn programma's of met deze .avi? Want ik heb het al met drie verschillende 7x01's die ik heb 'verkregen', alleen, de rest van al mijn series en alle andere afleveringen van FG doen het gewoon wel goed.quote:
Jezus waar haal je die hoge kwaliteit vandaan? Is american dad ook op 720p?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef slindenau het volgende:
Met jou codecs en instellen vrees ik.
Trouwens, leuk personage van Roger deze
[ afbeelding ]
Dronken Mexicaan.
Hoewel ie bijna altijd dronken is...
Meer mensen die een error krijgen bij dit filmpje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Gnittoo het volgende:
Nope. Ik iig nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Meer mensen die een error krijgen bij dit filmpje?
Nevermind. het ligt blijkbaar aan de HQ-setting...quote:
O wacht, is dit het FG topic...shitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jezus waar haal je die hoge kwaliteit vandaan? Is american dad ook op 720p?
stewiequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Gnittoo het volgende:
Jimmy Fallon, Jay Leno en Craig Ferguson die meedoen vind ik ook wel erg tof eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef waht het volgende:
Ook wel stoer dat de échte Lauren Conrad haar eigen zinnetjes inspreekt.
Dat die talk show hosts even meedoen laat ook wel zien hoeveel geld er in gaat qua populariteit,.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jimmy Fallon, Jay Leno en Craig Ferguson die meedoen vind ik ook wel erg tof eigenlijk
Leuke aflevering, waren aardig wat momenten waar ik hard om heb moeten lachenDat stukje met die montage met The A-Team
Audrina ookquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef waht het volgende:
Ook wel stoer dat de échte Lauren Conrad haar eigen zinnetjes inspreekt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus, Stewie doet geeneens moeite meer om zijn homoseksualiteit te verbergen.
Geweldige woordgrap inderdaadquote:
En als stoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Geweldige woordgrap inderdaadQuagmire als fotograaf!
3.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Frenkel het volgende:
Dit is een leuk prijsje voor seizoen 7, maar iemand een idee tot welk seizoen deze dvd dan is?
http://www.cdwow.nl/DVD/Family-Guy-Season-7/product/view/3785257
Er is inderdaad geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:55 schreef Tim86 het volgende:
FG Seizoenen op dvd hebben niets te maken met die op tv..loopt allemaal langs elkaar heen.
Ah! Ff noterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
Morgen wordt trouwens die aflevering van Bones uitgezonden in the USA waarin Stewie een gastrol heeft.
Ik ben stiekem best benieuwd!
Niks mis mee, best een aardige serie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah! Ff noteren. Kijk ik ook eens Bones
.
Precies. En Emily Deschanelquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ik heb het weleens gezien en vond het toen best leuk. Mijn vriendin kijkt het wel, maar ik volg al 10.000 series heb ik het idee, dus ff nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ze hebben wel beide erg mooie benen vind ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja? Vind je die? Ik vind dat haar hoofd te vierkant is.
Dan vind ik d'r zusje leuker.
Waarom zou dat nergens op slaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:37 schreef Kajlaurent het volgende:
weten jullie zeker dat dat geen grap was dat stewie in bones een gastrol zou hebben, want dat zou namenlijk nergens op slaan
Wow, scherp opgemerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Kajlaurent het volgende:
Aangezien stewie een animatiefiguur is en bones geen animatieserie is xD
Het klopt welquote:
De films ken je toch wel?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef Flaccid het volgende:
Mmm niet leuk voor mij, nooit stephen king gelezen.
arme kerel.....quote:Stewie verschijnt wanneer die FBI agent gast uit de serie gaat hallucineren...
Nope. Cultuurbarbaar he.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Symer het volgende:
Vond het niet bijzonder grappig, maar de spoofs waren wel leuk gedaan.
[..]
De films ken je toch wel?
Ja iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Chuphinh het volgende:
Dit vind ik dan weer een geweldige aflevering. Valt mij wel op dat wanneer er voertuigen in family guy voorkomen, dat het dan opeens ook 10 keer gelikter uitziet
quote:Peter parodies three of Stephen King's most famous works: Stand by Me, starring preteen Peter, Quagmire, Cleveland and Joe; Misery, starring Brian and Stewie; and The Shawshank Redemption, starring Peter and Cleveland.
Die vind ik ook erg mooi. Net als wat andere liedjes van Stewie.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
Blijft een van mijn favoriete momenten van Family Guy
Ergens een comment gelezen dat hier eigelijk een cd van moet uit komen met dit soort nummers gedaan door/met family guy, en daar ben ik het eigelijk wel mee eens
Idd, het mooiste stuk uit de afleveringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:57 schreef J.F.Sebastian het volgende:
dan slaan op die buis, tijdens die 3 'klapjes' uit de Friends intro
Degene die de mogelijkheid om tekstballonnen te maken bedacht heeft moet echt ontslagen worden en nooit meer werk vinden in de IT-industriequote:
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste EP was wel weer erg erg erg leuk.
Smaken verschillen kennelijk. Ik heb een paar keer echt dubbel gelegen..
Oh sorry, ik doelde op de een na laatste EP dan. Die met die Cosby tape.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?
Ik ken alledrie de films, maar vond maar weinig grappen geslaagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?
Nah, E9 was de minste.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
E15 is de minste van het seizoen, maar ja, het kan niet allemaal goed zijn
hoe Joe telkens in de rolstoel kwam was idd wel weer erg tof jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Die tweede keer dat Joe z'n benen verliest doordat Stewie ze eraf schiet:
Joe: Ooooh, my legs. Now I have to spend the rest of my life in a wheelchair!!!
Stewie: No you're not... *BLAM*![]()
De laatste afleveringen zijn idd weer tof, net als de eerstenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, smaken verschillen. Zo vond ik een paar eps halverwege dit seizoen wat matigjes.
Dat vind ik tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Anonymousz het volgende:
Stiekum vind ik Family Guy leuker dan South Park
Jazeker, en AD kapt er na Zondag ook weer mee...we worden gewoon in een comedy-loze leegte gedumptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef Voltreffer het volgende:
Nog 1 aflevering en is dan het siezoen weer aan z'n einde?
en daarna herhaling maakt niks uit ik moet nog veel afleveringen kijken die ik nog niet gezien hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef Voltreffer het volgende:
Nog 1 aflevering en is dan het siezoen weer aan z'n einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef Gnittoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef Gnittoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Perfecte samenvatting. Al vond ik die stukjes van die dingen die onderin kwamen wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef MoltiSanti het volgende:
Aflevering had wel potentieel maar het kwam er niet uit
dat was inderdaad wel erg grappig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Perfecte samenvatting. Al vond ik die stukjes van die dingen die onderin kwamen wel leuk
?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef slindenau het volgende:
Vraag me af hoe ze dat hebben opgelost op "reclame vrije" bronnen...
Dat stuk was ongeveer letterlijk gekopiëerd uit Revenge of the Nerdsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef slindenau het volgende:
Stukje Kraftwerk was trouwens wel lache [ afbeelding ]
Idd dezequote:Op maandag 18 mei 2009 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat stuk was ongeveer letterlijk gekopiëerd uit Revenge of the Nerds
Dat wist ik al bij de vuurpijlen
"And so Griffin Peterson and Lady Redbush were happily reunited. Ofcourse, Griffin had to go through the complex, extensive divorce procedure required by 18th century society." *BAM*
Holy Grail ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
"I didn't vote for him!"
Monty Python.
herfst 2009quote:Op zondag 24 mei 2009 06:30 schreef J.F.Sebastian het volgende:
en dat was 'm dus weer voor een tijdwanneer begint seizoen 8?
dat was juist helemaal niet leukquote:Op zondag 31 mei 2009 01:34 schreef Marriee het volgende:
Die Stewie is lachen als hij ze moeder probeer te 'killen' haha.
Damn you! My bravery will be honored, just like Peter honors the KFC...quote:Op zondag 31 mei 2009 03:37 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
dat was juist helemaal niet leuksowieso die eerste 2 seizoenen niet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:37 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weer vanaf aflevering 1 willen beginnen alsof ik alles nog nooit gezien hadquote:Op zondag 31 mei 2009 01:34 schreef Marriee het volgende:
Family Guy
Heb het wel eens vaker gezien maar dacht toen dat het niet leuk was. Gister eindelijk is een keer goed en ik heb er geen spijt van. Vandaag besloten om alle afleveringen vanaf het begin te kijken.
Ben nu bezig met afl 1: Death has a shadow. Die Stewie is lachen als hij ze moeder probeer te 'killen' haha. Als jullie het niet erg vinden, ik ga weer verder met kijken...
Latertje
Dat is 28 29 en 30, Stewie Griffin, The Untold Storyquote:Op zondag 31 mei 2009 14:06 schreef MoltiSanti het volgende:
Ik kwam er laatst in eens achter dat ik aflevering 4x29 nog nooit had gezien.
Wat een aangename verassing was dat! Ook gewoon 1,5 uur
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:37 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
Oh dan staat mij nog wat moois te wachten. Ik kijk de eerste seizoenen van die cartoons (Family Guy, South Park, Simpsons) eigenlijk nooit omdat het zulke belabberde graphics zijn. Maar ik zal binnenkort terugkomen met het oordeel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:02 schreef Kajlaurent het volgende:
Seizoen 1 is geniaal. Hoe durf je te zeggen van niet
The Cleveland Show - Spin-off van family Guyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:44 schreef MoltiSanti het volgende:
is het intro van de clevelandshow hier al langs geweest?
zag hem vandaag @ dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)loeken_opgelet_.html
niet echt een succes lijkt me
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Cleveland Show - Spin-off van family Guy
Ja, hij zal wel nog wel eens een guest appearance maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
Betekent dat dan dat Cleveland als karakter in Family Guy weg is?
Als er iemand in een half verwoest huis uit bad moet vallen, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel nog wel eens een guest appearance maken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als er iemand in een half verwoest huis uit bad moet vallen, bijvoorbeeld.
Er is een apart topic voor Cleveland.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:22 schreef Bak_Beest het volgende:
die trailer ziet er wel veelbelovend uit, maar of het beter wordt dan family guy betwijfel ik wel.
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef jaap1068 het volgende:
vrijdag en zaterdag trouwens Family Guy Weekend bij Comedy Central
Ik ga kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef jaap1068 het volgende:
vrijdag en zaterdag trouwens Family Guy Weekend bij Comedy Central
Welke aflevering was dat weer?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Ritmo het volgende:
Hebben jullie nou ook zo vaak het idee, als je met meerdere mensen kijkt, dat je de enige bent die bepaalde grappen snapt? Niet dat ik wil zeggen dat ik zo slim ben en anderen dom ofzo, maar m'n algemene ontwikkeling is aardig goed. Zo knap hoe de humor in deze serie zo (pedagogisch) onverantwoordelijk mogelijk is, zonder echt extreem lomp te zijn.Zoals met die kikker idd.
![]()
Verder blijven de voorspelbaarste grappen het best.Peter die terug in de tijd mag reizen van de Dood, het 10 keer op rij verneukt door dezelfde achterlijke fouten te maken en steeds weer 'uhm.. dead?' roept.
![]()
Ik kwam niet meer bij. Of dat geniale gegniffel van hem.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef slindenau het volgende:
Volgens mij was dat deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Meet_the_Quagmires
Waarbij ie uiteindelijk nog gaat dansen op Axel F ... geniaal stukje
Jep.. Mijn favoriete scene in die aflevering is alleen te zien op de DVD-versie. Zoals zoveel aankondigingen die FOX doet, is er een aankondiging voor The Simpsons, met Marge, onder in beeld. Quagmire komt aanlopen, probeert Marge aan te randen, ze verdwijnen, komen terug in beeld etc.. Waarna je ze bezig hoort in het huis van de Simpsons, de rest zal ik niet verklappen. Erg grappig!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef slindenau het volgende:
Waarbij ie uiteindelijk nog gaat dansen op Axel F ...
he he he he he he hehe, he he he he he hehe,he he he hehe he and then another hehe he he he, ****** COPY & PASTE TO SING ALONG**** awsome!!!!!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef slindenau het volgende:
Waarbij ie uiteindelijk nog gaat dansen op Axel F ... geniaal stukje
deze scene was ook een intense giller:quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:00 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Jep.. Mijn favoriete scene in die aflevering is alleen te zien op de DVD-versie. Zoals zoveel aankondigingen die FOX doet, is er een aankondiging voor The Simpsons, met Marge, onder in beeld. Quagmire komt aanlopen, probeert Marge aan te randen, ze verdwijnen, komen terug in beeld etc.. Waarna je ze bezig hoort in het huis van de Simpsons, de rest zal ik niet verklappen. Erg grappig!
absoluut!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef J.F.Sebastian het volgende:
mijn favoriete: Family Guy 601 - Blue Harvest
The FCC Songquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Brammie1 het volgende:
PTV blijft m'n favoriet!
Geniaalquote:
Schande, snel office space gaan kijken dan!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:30 schreef MoltiSanti het volgende:
kwam net deze scene weer tegen.
Schitterend, die gangsterrap en die intense haat in Stewie.
edit: het blijkt een parody te zien op deze:
alleen ken ik die niet![]()
Da Boom is geweldig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn favoriete aflevering is, wel ben ik erachter dat de meeste afleveringen die ik als ''beste'' beschouw uit de eerste 2 seizoenen komen, zoals Da Boom, Death is a Bitch, en Let's go to the Hop.
tyty!quote:
BS postte het in het nieuwe series topic en op mijn reguliere download spot kwam ik hem daarna ook tegenquote:
ah okay, ik heb hem nu ook binnen. Zoek alleen nog een site zoals rlslog of zerosec alleen dan met snelle(re) updates. Maar ik ga hem maar es ff bekijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BS postte het in het nieuwe series topic en op mijn reguliere download spot kwam ik hem daarna ook tegen
The.Cleveland.Show.S01E01.Pilot.XviD.(REENCODE).avi
s05e11 The Tan Aquatic with Steve Zissouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Robbiev85 het volgende:
hallo mensen, ik vraag me al een tijdje af uit welke aflevering deze scene komt:
alvast bedankt!
ps.. Family Guy Rocks!
Die is idd best geniaal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:16 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Heeft iemand toevallig die scene uit "S07E05 Baby not on Board" waar Peter en Quagmire achter elkaar aanrijden en dan elkaar aan de lijn hebben terwijl ze bellen over een vervelende weggebruiker?
Die vind ik echt hilarisch
De enige keer dat ik moest glimlachen was bij het bekende stukje dat het huis van Cleveland instort en hij met bad en al naar beneden valt. Verder:quote:
Ja klopt. Dat is echt een geniale aflevering!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
s05e11 The Tan Aquatic with Steve Zissou
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:16 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Heeft iemand toevallig die scene uit "S07E05 Baby not on Board" waar Peter en Quagmire achter elkaar aanrijden en dan elkaar aan de lijn hebben terwijl ze bellen over een vervelende weggebruiker?
Die vind ik echt hilarisch
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:49 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
zelfs voor family guy begrippen is die bijna nog te flauw
harstikke bedanktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is de een van de enige aflevering die ik nog in poepkwaliteit heb. * Flaccid zoekt dvdripquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hmm ik heb trouwens aan de hand van die aflevering (de titel) de bijbehorende film maar eens gekeken...maar ik kon werkelijk 0 aanknopingspunten vinden lolquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Cool Whip, Will Wheaton en wat was die 3e ook alweer?quote:
New Cool wHip?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Cool Whip, Will Wheaton en wat was die 3e ook alweer?
Daar is deze jongen het 100% mee eens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Brammie1 het volgende:
sjesus wat is de clevelandshow saai zeg
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Cool Whip, Will Wheaton en wat was die 3e ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |