1 2 3 4 5 6 7 | » Rosanna, Roxanne, Michelle, Allison, Sarah, Angie, Brandy, Mandy, Gloria, Cecilia, Maggie Mae, Jessica, Nancy, Barbra Ann, Billie Jean, Layla, Lola, Polly, Helena, Jenny from the Block Name six more! » Sherry, Laurie, Wendy, Maria, Peggy Sue, Minnie the Moocher Name five more! » Tracy, Jeane, Jane, Mary Ann, Eleanor Rigby Go f*ck yourself! |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
ja wtf die conway twitty..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit al 2 minuten naar een zingende man te kijken
Die is toch wel meer langsgekomen in afleveringen? Vond het maar matig vandaag, afgezien van Stewie als football (en Chris die 'm op de grond gooitquote:
Waarschijnlijk waren ze te lui om 2 minuten extra te tekenen...quote:
Ja, maar vandaag duurde et wel erg lang.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die is toch wel meer langsgekomen in afleveringen? Vond het maar matig vandaag, afgezien van Stewie als football (en Chris die 'm op de grond gooit) en het einde
Nee.quote:
ik begreep ook al niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee.
Die video van die cowboy... Ging ook zoo lang door![]()
Begreep alleen de grap niet dat Peter met Messen op Lois wil gooien en zegt "stop the wheel i just BM-ed?"
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef donroyco het volgende:
[ code verwijderd ]Ik lag echt dubbel om die "Jenny from the block" op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
(tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |