Geweldige woordgrap inderdaadquote:
En als stoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Geweldige woordgrap inderdaadQuagmire als fotograaf!
3.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Frenkel het volgende:
Dit is een leuk prijsje voor seizoen 7, maar iemand een idee tot welk seizoen deze dvd dan is?
http://www.cdwow.nl/DVD/Family-Guy-Season-7/product/view/3785257
Er is inderdaad geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:55 schreef Tim86 het volgende:
FG Seizoenen op dvd hebben niets te maken met die op tv..loopt allemaal langs elkaar heen.
Ah! Ff noterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
Morgen wordt trouwens die aflevering van Bones uitgezonden in the USA waarin Stewie een gastrol heeft.
Ik ben stiekem best benieuwd!
Niks mis mee, best een aardige serie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah! Ff noteren. Kijk ik ook eens Bones
.
Precies. En Emily Deschanelquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ik heb het weleens gezien en vond het toen best leuk. Mijn vriendin kijkt het wel, maar ik volg al 10.000 series heb ik het idee, dus ff nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ze hebben wel beide erg mooie benen vind ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja? Vind je die? Ik vind dat haar hoofd te vierkant is.
Dan vind ik d'r zusje leuker.
Waarom zou dat nergens op slaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:37 schreef Kajlaurent het volgende:
weten jullie zeker dat dat geen grap was dat stewie in bones een gastrol zou hebben, want dat zou namenlijk nergens op slaan
Wow, scherp opgemerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Kajlaurent het volgende:
Aangezien stewie een animatiefiguur is en bones geen animatieserie is xD
Het klopt welquote:
De films ken je toch wel?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef Flaccid het volgende:
Mmm niet leuk voor mij, nooit stephen king gelezen.
arme kerel.....quote:Stewie verschijnt wanneer die FBI agent gast uit de serie gaat hallucineren...
Nope. Cultuurbarbaar he.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Symer het volgende:
Vond het niet bijzonder grappig, maar de spoofs waren wel leuk gedaan.
[..]
De films ken je toch wel?
Ja iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Chuphinh het volgende:
Dit vind ik dan weer een geweldige aflevering. Valt mij wel op dat wanneer er voertuigen in family guy voorkomen, dat het dan opeens ook 10 keer gelikter uitziet
quote:Peter parodies three of Stephen King's most famous works: Stand by Me, starring preteen Peter, Quagmire, Cleveland and Joe; Misery, starring Brian and Stewie; and The Shawshank Redemption, starring Peter and Cleveland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |