quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus, Stewie doet geeneens moeite meer om zijn homoseksualiteit te verbergen.
Geweldige woordgrap inderdaadquote:
En als stoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Geweldige woordgrap inderdaadQuagmire als fotograaf!
3.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef Frenkel het volgende:
Dit is een leuk prijsje voor seizoen 7, maar iemand een idee tot welk seizoen deze dvd dan is?
http://www.cdwow.nl/DVD/Family-Guy-Season-7/product/view/3785257
Er is inderdaad geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:55 schreef Tim86 het volgende:
FG Seizoenen op dvd hebben niets te maken met die op tv..loopt allemaal langs elkaar heen.
Ah! Ff noterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
Morgen wordt trouwens die aflevering van Bones uitgezonden in the USA waarin Stewie een gastrol heeft.
Ik ben stiekem best benieuwd!
Niks mis mee, best een aardige serie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah! Ff noteren. Kijk ik ook eens Bones
.
Precies. En Emily Deschanelquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ik heb het weleens gezien en vond het toen best leuk. Mijn vriendin kijkt het wel, maar ik volg al 10.000 series heb ik het idee, dus ff nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niks mis mee, best een aardige serie.
Ze hebben wel beide erg mooie benen vind ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja? Vind je die? Ik vind dat haar hoofd te vierkant is.
Dan vind ik d'r zusje leuker.
Waarom zou dat nergens op slaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:37 schreef Kajlaurent het volgende:
weten jullie zeker dat dat geen grap was dat stewie in bones een gastrol zou hebben, want dat zou namenlijk nergens op slaan
Wow, scherp opgemerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef Kajlaurent het volgende:
Aangezien stewie een animatiefiguur is en bones geen animatieserie is xD
Het klopt welquote:
De films ken je toch wel?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef Flaccid het volgende:
Mmm niet leuk voor mij, nooit stephen king gelezen.
arme kerel.....quote:Stewie verschijnt wanneer die FBI agent gast uit de serie gaat hallucineren...
Nope. Cultuurbarbaar he.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Symer het volgende:
Vond het niet bijzonder grappig, maar de spoofs waren wel leuk gedaan.
[..]
De films ken je toch wel?
Ja iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef Chuphinh het volgende:
Dit vind ik dan weer een geweldige aflevering. Valt mij wel op dat wanneer er voertuigen in family guy voorkomen, dat het dan opeens ook 10 keer gelikter uitziet
quote:Peter parodies three of Stephen King's most famous works: Stand by Me, starring preteen Peter, Quagmire, Cleveland and Joe; Misery, starring Brian and Stewie; and The Shawshank Redemption, starring Peter and Cleveland.
Die vind ik ook erg mooi. Net als wat andere liedjes van Stewie.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef Zeurberus het volgende:
Blijft een van mijn favoriete momenten van Family Guy
Ergens een comment gelezen dat hier eigelijk een cd van moet uit komen met dit soort nummers gedaan door/met family guy, en daar ben ik het eigelijk wel mee eens
Idd, het mooiste stuk uit de afleveringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:57 schreef J.F.Sebastian het volgende:
dan slaan op die buis, tijdens die 3 'klapjes' uit de Friends intro
Degene die de mogelijkheid om tekstballonnen te maken bedacht heeft moet echt ontslagen worden en nooit meer werk vinden in de IT-industriequote:
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
De laatste EP was wel weer erg erg erg leuk.
Smaken verschillen kennelijk. Ik heb een paar keer echt dubbel gelegen..
Oh sorry, ik doelde op de een na laatste EP dan. Die met die Cosby tape.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?
Ik ken alledrie de films, maar vond maar weinig grappen geslaagd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, precies. Snappen sommigen de humor niet doordat ze de films (of grap) niet kennen?
Nah, E9 was de minste.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
E15 is de minste van het seizoen, maar ja, het kan niet allemaal goed zijn
hoe Joe telkens in de rolstoel kwam was idd wel weer erg tof jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Die tweede keer dat Joe z'n benen verliest doordat Stewie ze eraf schiet:
Joe: Ooooh, my legs. Now I have to spend the rest of my life in a wheelchair!!!
Stewie: No you're not... *BLAM*![]()
De laatste afleveringen zijn idd weer tof, net als de eerstenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, smaken verschillen. Zo vond ik een paar eps halverwege dit seizoen wat matigjes.
Dat vind ik tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Anonymousz het volgende:
Stiekum vind ik Family Guy leuker dan South Park
Jazeker, en AD kapt er na Zondag ook weer mee...we worden gewoon in een comedy-loze leegte gedumptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef Voltreffer het volgende:
Nog 1 aflevering en is dan het siezoen weer aan z'n einde?
en daarna herhaling maakt niks uit ik moet nog veel afleveringen kijken die ik nog niet gezien hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef Voltreffer het volgende:
Nog 1 aflevering en is dan het siezoen weer aan z'n einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef Gnittoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef Gnittoo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Perfecte samenvatting. Al vond ik die stukjes van die dingen die onderin kwamen wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef MoltiSanti het volgende:
Aflevering had wel potentieel maar het kwam er niet uit
dat was inderdaad wel erg grappig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Perfecte samenvatting. Al vond ik die stukjes van die dingen die onderin kwamen wel leuk
?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef slindenau het volgende:
Vraag me af hoe ze dat hebben opgelost op "reclame vrije" bronnen...
Dat stuk was ongeveer letterlijk gekopiëerd uit Revenge of the Nerdsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef slindenau het volgende:
Stukje Kraftwerk was trouwens wel lache [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |