SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.biedt perspectief voor mańana!'La operación fue, perfecta' Betancourt
http://www.mininova.org/tor/1858218quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ik probeer 7x01 nog een keer te downloaden maar vind geen goede versie.
Deze kan ik alleen in WMP zien, in MPC en VLC heb ik alleen geluidquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/tor/1858218
Dan is er iets misquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze kan ik alleen in WMP zien, in MPC en VLC heb ik alleen geluid.
Met mijn programma's of met deze .avi? Want ik heb het al met drie verschillende 7x01's die ik heb 'verkregen', alleen, de rest van al mijn series en alle andere afleveringen van FG doen het gewoon wel goed.quote:
Jezus waar haal je die hoge kwaliteit vandaan? Is american dad ook op 720p?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:54 schreef slindenau het volgende:
Met jou codecs en instellen vrees ik.
Trouwens, leuk personage van Roger deze
[ afbeelding ]
Dronken Mexicaan.
Hoewel ie bijna altijd dronken is...
Meer mensen die een error krijgen bij dit filmpje?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Gnittoo het volgende:
Nope. Ik iig nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Meer mensen die een error krijgen bij dit filmpje?
Nevermind. het ligt blijkbaar aan de HQ-setting...quote:
O wacht, is dit het FG topic...shitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jezus waar haal je die hoge kwaliteit vandaan? Is american dad ook op 720p?
stewiequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Gnittoo het volgende:
Jimmy Fallon, Jay Leno en Craig Ferguson die meedoen vind ik ook wel erg tof eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef waht het volgende:
Ook wel stoer dat de échte Lauren Conrad haar eigen zinnetjes inspreekt.
Dat die talk show hosts even meedoen laat ook wel zien hoeveel geld er in gaat qua populariteit,.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jimmy Fallon, Jay Leno en Craig Ferguson die meedoen vind ik ook wel erg tof eigenlijk
Leuke aflevering, waren aardig wat momenten waar ik hard om heb moeten lachenDat stukje met die montage met The A-Team
Audrina ookquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef waht het volgende:
Ook wel stoer dat de échte Lauren Conrad haar eigen zinnetjes inspreekt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus, Stewie doet geeneens moeite meer om zijn homoseksualiteit te verbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |