Dammit!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef conleche het volgende:
[..]
En die pistachenootjes ook nog wel!!
in hartige muffins zou ik t ook niet moetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een pietlut met dat soort dingen - had laatst een beetje suiker door hartige muffins, jakkes50 gram suiker, wedden dat ik het wel proef?
okej, weet je wat denk ik zou helpen: als je stopt emt nadenken dat alles móet en dat je alleen maar de hele dag eenzaam in amsterdam in de UB hoeft te zitten enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit hoofdpijn oid (ja ik heb laatst gevraagd wat migraine is..)
Vriendje zei ook zo iets: teveel nadenken over details/kleine dingen. En ik heb niet het idee dat ik NU gestresst ben, maar alleen het idee aan maanden lang eenzame opsluiting en dat jaar daarna weer en weer. En dat ik nu geen leuke dingen kan/mag doen, daar word ik heel misselijk van.
Plus dat: ik bel je over een paar minuten terug niet over 25 minuten is.
En dat het mooi weer is en ik naar en wit ben en optimaal buiten moet zitten voor een kleurtje en dat werkt niet op deze manier(binnen zitten)
En dat m'n huisgenootjes ook wel merken dat er ietsss is maar dat ze me nu liever ontwijken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
okej, weet je wat denk ik zou helpen: als je stopt emt nadenken dat alles móet en dat je alleen maar de hele dag eenzaam in amsterdam in de UB hoeft te zitten enzo...
wat ik in je schema expres heb gedaan is vrije tijd inbouwen. zodat je ook eens lekker naar de stad kunt, of op een terras zitten, of in de zon zitten (hebben jullie een balkon?) op een balkon in je eentje kun je ook best goed leren...
en als je nou eens stopt met denken "jamaar ik moet deze week dit en dit en dit en dit en dit" en dan voor jezelf 10 opties open houden, maar in plaats daarvan de vlgorde van dingen in de gaten houdt, en gewoon kíest wat je gaat doen in plaats van het gevoel hebben dat je alle opties open moet houden...
dus: donderdag ga je met vriendje wat doen, dit weekend leren, heb je die twee puntjes ook weer van je lijstje geschrapt. enzo.
Misschien moet ik toch maar aan dat wondermiddel want ik heb vanaf dinsdag (dus nu 7 dagen) elke dag gehuild. En aangezien m'n vriendje niet geloofd dat ik 7 dagen ongesteld kan zijn moet ik nu maar even kappen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
PF, mag ik je opvrolijken met de mededeling dat er een stijltang bij mij thuis bezorgd is?Niet huilen he, alles komt goed
Maar een potje tyrosine kan zo te horen geen kwaad. Er zit een de Tuinen bij je huisje in de buurt.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
BlaatschaaP: niet om je te ontmoedigen, maar dat komt wel redelijk overeen met de hoeveelheid die ik moest doen op de uni. Vaak iets van 100/200 bladzijdes per vak en had er stuk of 5 a 6 met veel leeswerk.
Hou je vast:quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
En zoals ik al zei vind ik het niet erg hoor. Ik heb sowieso al het idee dat m'n studie niet zo veel voorstelt, dus wat extra leeswerk kan prima. Maar ik vroeg het me gewoon af.
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
PF die een topic opent betekent voolopig geen OP
Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.quote:
Er staat al een OPquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.
Maar ik vind het persoonlijk erg vervelend als je nu na dit topic een nieuw moet openen dan moet je op zoek naar de OP, terwijl als PF nu even een minuutje de tijd neemt dan is het voor de volgende ook weer een minuutje werk.
normaal. Hier stonden op een gegeven moment 3 boeken en 5 artikelen op het menu voor een week. Dat werd wel een beetje gortig, maar gezien het feit dat er weinig lectures zijn viel het mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even een vraagje he aan de vlijtige Alpha/Gamma studenten hier. Wat vinden jullie normaal om te hoeven lezen elke week? Ik kom deze periode aan de 5/600 blz's per week en dat vind ik toch wel redelijk veel. Kom ik eindelijk in de serieuze fase van m'n studie en is dit heel normaal of heb ik gewoon slecht m'n vakkenpakket samengesteld?.
Overigens vind ik het niet erg hoor. Ik kan wel redelijk snel lezen en het is interessante stof. Maar ik heb gewoon nooit zo veel hoeven lezen elke week als ik alles netjes bijhield.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.
Maar ik vind het persoonlijk erg vervelend als je nu na dit topic een nieuw moet openen dan moet je op zoek naar de OP, terwijl als PF nu even een minuutje de tijd neemt dan is het voor de volgende ook weer een minuutje werk.
Eens met jou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geledenquote:
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden
En PF de tijd die je steekt in al die plaatjes zoeken kan je dus beter meteen in de OP stoppen?
Over je huilbuien, misschien slim om te stoppen met bepaalde pilletjes als je zelf aangeeft daarna last te krijgen van je humeur?
Ik wist dat er wat over gezegd ging wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...
In deze 35 reacties al 2x daarom die reactiequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...
![]()
O ik kan best 5 minuutjes wachten, hoor. Maar als die OP er niet meteen staat, zijn we weer op de volgende blz, vervolgens wordt het vergeten en dan is het een irritant zoekwerkje als je een nieuwe moet openen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Miss_S en Viking, wat moeten jullie dan zonodig in de OP bekijken dat dat niet vijf minuutjes kan wachten? Ik kijk echt nooit in de OP
? Die OP staat er toch al langquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat over gezegd ging worden.
Overigens heeft Miss_S wel gelijk: P.F. roept dat ze geen tijd heeft voor een OP, maar post vervolgens wel allemaal plaatjes.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat over gezegd ging worden.
Overigens heeft Miss_S wel gelijk: P.F. roept dat ze geen tijd heeft voor een OP, maar post vervolgens wel allemaal plaatjes.
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Miss_S en Viking, wat moeten jullie dan zonodig in de OP bekijken dat dat niet vijf minuutjes kan wachten? Ik kijk echt nooit in de OP
Ik heb het niet over nu, maar over eerdere kerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef P.F het volgende:
[..]
? Die OP staat er toch al lang
? Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er geen tijd voor had
? Ik dacht er pas aan toen Miss_S er over begon en heb hem toen gelijk gemaakt
Ik zeg ook niet dat jij hapt. Gewoon dat ik wist dat iemand er iets over ging zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik hap helemaal nooit meer op miss s, wij kunnen prima door één deur. maar ik vind t niet heel tof dat er nu zo gepickt wordt op PF terwijl ze net aangeeft niet lekker in dr vel te zitten...
Ah, dat is begrijpelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik kan best 5 minuutjes wachten, hoor. Maar als die OP er niet meteen staat, zijn we weer op de volgende blz, vervolgens wordt het vergeten en dan is het een irritant zoekwerkje als je een nieuwe moet openen.
ze heeft niet gezegd dat ze te druk was voor de OP.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?
Terwijl ze dus wel genoeg tijd heeft om te googlen naar ander soort plaatjes maar te druk is voor de OP zogenaamd.
Iedereen zorgt altijd dat er eerst netjes een OP is.
En als er helemaal geen OP komt dan is het irritant zoals ik eerder beschreef.
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij hapt. Gewoon dat ik wist dat iemand er iets over ging zeggen.
Wat zijn jullie weer lichtgeraakt zeg, djiez!.
I'm always with tha mouse!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja en ik vind het irritant dat dit blijkbaar weer in een half topic uitgemeten moet worden.
Doe eens lief!
Omdat ik een misbaksel ben, heb je het vorige topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?
Terwijl ze dus wel genoeg tijd heeft om te googlen naar ander soort plaatjes maar te druk is voor de OP zogenaamd.
Iedereen zorgt altijd dat er eerst netjes een OP is.
En als er helemaal geen OP komt dan is het irritant zoals ik eerder beschreef.
Het is niet 1 keertje Kwak, het is elke keer als PF een topic opent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze heeft niet gezegd dat ze te druk was voor de OP.
ik vind het ook irritant maar ik vind het nog irritanter dat er zo over wordt doorgezaagd op een heel onaardige toon.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef neen het volgende:
[..]
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.
Leuk!! maar je past niet in m'n planningquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
Bolletje Pief, kom je bij me eten van de week?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef neen het volgende:
[..]
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.
Dus ik ben te laat om te vragen hoeveel kcals die perenijsjes zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef kwakveense het volgende:
maar nevermind. ik was op weg naar mn perenijsje en de bank. vanavond moet ik nog allerlei shit doen
Second that.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja en ik vind het irritant dat dit blijkbaar weer in een half topic uitgemeten moet worden.
Doe eens lief!
ik ken jouw planning, dat past echt welquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! maar je past niet in m'n planning
Heb ik dat!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! maar je past niet in m'n planning
ze zijn 45 kcal (die van albert heijn)quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus ik ben te laat om te vragen hoeveel kcals die perenijsjes zijn?![]()
Ik vind ze ook erg lekkermaar vergeet altijd weer dat ze bestaan
![]()
Ijs is bij mij met ROOMen caramel.
Oh kwak zegt dat het wel kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik dat!!![]()
Volgende week dan maar!
Ik kan morgen niet. Het weekend wel, maar niet al te vroeg, want ik moet wel werken en volgende week heb ik alleen maandag en dinsdag al wat staan, de rest van de week kan volgens mij.....checkt.....ja klopt........! Dus wat jij wil. Misschien anders even per PM doen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh kwak zegt dat het wel kan
Even denken hoor. Het zou eigenlijk elke dag kunnen behalve donderdag en vrijdag. Maar ik weet niet wanneer jij kan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
In deze casus is er slechts een keer sprake geweest van een niet aanwezige OP.
Auw....quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb trouwens net met koken een straal knoflooksap in mn oog gespotenik stond net op de goeie plek blijkbaar en t brandde als een malle
Auwquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb trouwens net met koken een straal knoflooksap in mn oog gespotenik stond net op de goeie plek blijkbaar en t brandde als een malle
ja meteen uitgespoeld, toen ging t wel snel oer gelukkig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Auw
Goed uitgespoeld met water?
Huisgenootje dat nooit kookt had vriendinnetjes meegenomen. Ze vroegen zich af wat een ander meisje aan het koken was: rundervink. Dus ik zo: maar die rundervink is toch best duurr??
Een vriendinnetje is super lief, zegt ze: Op alles mag en kan je bezuinigen. Maar niet op goed eten!
Echt!
En toen moest ik dat plechtig beloven!
Die waren toch vies, volgens Laureline?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze zijn 45 kcal (die van albert heijn)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu snel alles klaarzetten voor boterkoek, zodat ik direct na de pilatesles aan de slag kan
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef conleche het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dat het weekend tegenwoordig al op dinsdag begint in huize CF.......
Cootje ben eens trots!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef conleche het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dat het weekend tegenwoordig al op dinsdag begint in huize CF.......
Ik had sugarsnaps + tofu gemarineerd in sojasaus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja meteen uitgespoeld, toen ging t wel snel oer gelukkig.
en je moet ook nie tbezuinigen op eten...maar wel slim shoppen: aanbiedingen kopen! zeker van vlees scheelt dat heel veel geld. en kiloverpakkingen en t dan in plasitc zakjes invriezen...
Ja hoor! Eieren vullen heel goed... En vooral de dooier zit vol met vitamines en mineralen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef karoltje het volgende:
Ik zie dat jullie vaak een gekookt ei eten. Is een gebakken eitje (in beetje olie) nou ook gezond?
Omdat ze liegt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom lijkt het tweede deel van de 3 minuten hardlopen altijd VEEL langer te duren als Evy zegt nog 1,5 minuut?
Maar om de een of andere reden ren je wel door, en haal je het ook nogquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef karoltje het volgende:
Vet irritant is dat! Dan ga je wel lekker en dan zegt Evy, "volhouden, nog heel even" en dan duurt het juist nog vet lang.
Ik ben heel trots!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cootje ben eens trots!!!
O: 2x toast met boter
T: cashew noten (3 handjes)
L: 2x brood met gekookt ei en wat zaanse mayo
D: chili con carne (mocht je je zorgen maken om de groente: er zitten 3 uien en 4 paprikas in mijn pappa's chili)
Nog in de planning:
T: sinaasappel
Are you my conscience?quote:
Ik ga je inhalen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Are you my conscience?
[ afbeelding ]
Nee vandaag was ik na mn werk zodanig moei dat ik dat niet meer gedaan hebiedereen was aan het stressballen
![]()
Maar morgen ben ik vrij en dan ga ik les 9 doen!Goede pauze voor m'n paper-schrijverij
I can always count on youuquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is pilates qua intensiviteit nou te vergelijken met yoga of is het zwaarder?![]()
In any case: trots op joe, Goedbij
Volgens mij 5 of 6 km. Ongeveer een half rondje rond een meertje hier in de buurt en weer terug. De exacte afstand ken ik niet,maar een heel rondje is 6-7 km geloof ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goed gedaan, Tink!!. Enig idee hoe ver je hebt gelopen?
Awww *aai* Dat heb ik meestal ook! Schoolwerk > sport in mijn psyche. Maar ja, in mijn psyche is bijna alles > sport. I need to work on my prioritiesquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wel echt doen he! Lopen is goed voor je en je voelt je elke keer daarna zooooooooooooo goed en trots op jezelf.
Vanavond doe ik even het omgekeerde van jou. Helaas niet meer lopen omdat ik nog even écht wat artikelen moet lezen.
Nou je het zegt. Geen idee.quote:[Verkeerde post. Ik reageerde op de vraag over Zwahiel
Veertig?!?! Je mag wmb héél erg trots zijn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even trots zijn op mezelf?![]()
Ik heb net 40 (veer-tig) minuten hardgelopen. Heeeeeel trots is.
En daarna nog maar een bakje brinta gegeten,want ik had me toch een hongerHoeveel kcal loop je er eigenlijk af in een half uur/uur?
Verder wou ik op heel veel dingen reageren,maar ik ben het kwijt. Egopostje dus maar.
Jawel! Jij gaat er alles aan doen om te voorkomen dat ik je inhaal met Evy lessen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat goed Tink!Ook trots op jou!
40 minuten is echt heel veel!
En Neen: dat verbaast me geen bal
Oh ja, da's waar ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Jawel! Jij gaat er alles aan doen om te voorkomen dat ik je inhaal met Evy lessen!
Nu met je CI kan je de eerste tijd ook niet sporten toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben onder de indruk, Tink! Dat heb ik nog nooit gehaald!.
Welterusten iedereen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Tink en Goodbye, goed van jullie!
Ik ga lekker DVDtje kijken. A love song for Bobby Long (met John Travolta en Scarlett Johansson).
Wijvenfilm, schijnt. Iemand al eens gezien?
Goed gedaan Goodbye en Tink!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef SiTu het volgende:
[..]
Goed gedaan Goodbye en Tink!![]()
Ik doe het jullie alletwee niet na. Tenminste, vooralsnog niet, maar over een tijdje
quote:
Goooooo PF!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ik ben even rennen. Want de dag is nog niet voorbij.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar aan dat wondermiddel want ik heb vanaf dinsdag (dus nu 7 dagen) elke dag gehuild. En aangezien m'n vriendje niet geloofd dat ik 7 dagen ongesteld kan zijn moet ik nu maar even kappen.
Huilen is ook helemaal niets voor mij, eigenlijk.
Enne, toff van die stijltang!!!! Heb je hem zelf al geprobeerd?
Voor mij is de dag echt wel voorbij. Ik ben doodop. Terwijl ik helemaal niet zo veel gedaan heb. Maar ik kan m'n ogen amper open houden...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ik ben even rennen. Want de dag is nog niet voorbij.
Hm.. Nee veel hardlopers? En alleen een man met een djebella? en een tulband riep: EY MEISJE! Ben je niet bang in het donker???quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:22 schreef Chicolate het volgende:
Doel gehaald = blij zijn en nieuwe doelen stellen. Maar in het donker rond de Sloterplas, was je niet bang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |