Auwquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb trouwens net met koken een straal knoflooksap in mn oog gespotenik stond net op de goeie plek blijkbaar en t brandde als een malle
ja meteen uitgespoeld, toen ging t wel snel oer gelukkig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Auw
Goed uitgespoeld met water?
Huisgenootje dat nooit kookt had vriendinnetjes meegenomen. Ze vroegen zich af wat een ander meisje aan het koken was: rundervink. Dus ik zo: maar die rundervink is toch best duurr??
Een vriendinnetje is super lief, zegt ze: Op alles mag en kan je bezuinigen. Maar niet op goed eten!
Echt!
En toen moest ik dat plechtig beloven!
Die waren toch vies, volgens Laureline?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze zijn 45 kcal (die van albert heijn)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu snel alles klaarzetten voor boterkoek, zodat ik direct na de pilatesles aan de slag kan
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef conleche het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dat het weekend tegenwoordig al op dinsdag begint in huize CF.......
Cootje ben eens trots!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:24 schreef conleche het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dat het weekend tegenwoordig al op dinsdag begint in huize CF.......
Ik had sugarsnaps + tofu gemarineerd in sojasaus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja meteen uitgespoeld, toen ging t wel snel oer gelukkig.
en je moet ook nie tbezuinigen op eten...maar wel slim shoppen: aanbiedingen kopen! zeker van vlees scheelt dat heel veel geld. en kiloverpakkingen en t dan in plasitc zakjes invriezen...
Ja hoor! Eieren vullen heel goed... En vooral de dooier zit vol met vitamines en mineralen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef karoltje het volgende:
Ik zie dat jullie vaak een gekookt ei eten. Is een gebakken eitje (in beetje olie) nou ook gezond?
Omdat ze liegt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom lijkt het tweede deel van de 3 minuten hardlopen altijd VEEL langer te duren als Evy zegt nog 1,5 minuut?
Maar om de een of andere reden ren je wel door, en haal je het ook nogquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef karoltje het volgende:
Vet irritant is dat! Dan ga je wel lekker en dan zegt Evy, "volhouden, nog heel even" en dan duurt het juist nog vet lang.
Ik ben heel trots!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cootje ben eens trots!!!
O: 2x toast met boter
T: cashew noten (3 handjes)
L: 2x brood met gekookt ei en wat zaanse mayo
D: chili con carne (mocht je je zorgen maken om de groente: er zitten 3 uien en 4 paprikas in mijn pappa's chili)
Nog in de planning:
T: sinaasappel
Are you my conscience?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |