Ah, dat is begrijpelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik kan best 5 minuutjes wachten, hoor. Maar als die OP er niet meteen staat, zijn we weer op de volgende blz, vervolgens wordt het vergeten en dan is het een irritant zoekwerkje als je een nieuwe moet openen.
ze heeft niet gezegd dat ze te druk was voor de OP.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?
Terwijl ze dus wel genoeg tijd heeft om te googlen naar ander soort plaatjes maar te druk is voor de OP zogenaamd.
Iedereen zorgt altijd dat er eerst netjes een OP is.
En als er helemaal geen OP komt dan is het irritant zoals ik eerder beschreef.
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij hapt. Gewoon dat ik wist dat iemand er iets over ging zeggen.
Wat zijn jullie weer lichtgeraakt zeg, djiez!.
I'm always with tha mouse!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja en ik vind het irritant dat dit blijkbaar weer in een half topic uitgemeten moet worden.
Doe eens lief!
Omdat ik een misbaksel ben, heb je het vorige topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?
Terwijl ze dus wel genoeg tijd heeft om te googlen naar ander soort plaatjes maar te druk is voor de OP zogenaamd.
Iedereen zorgt altijd dat er eerst netjes een OP is.
En als er helemaal geen OP komt dan is het irritant zoals ik eerder beschreef.
Het is niet 1 keertje Kwak, het is elke keer als PF een topic opent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze heeft niet gezegd dat ze te druk was voor de OP.
ik vind het ook irritant maar ik vind het nog irritanter dat er zo over wordt doorgezaagd op een heel onaardige toon.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef neen het volgende:
[..]
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.
Leuk!! maar je past niet in m'n planningquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
Bolletje Pief, kom je bij me eten van de week?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef neen het volgende:
[..]
Vrouwen Vik, je kan niet met ze, je kan niet zonder ze.
Dus ik ben te laat om te vragen hoeveel kcals die perenijsjes zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef kwakveense het volgende:
maar nevermind. ik was op weg naar mn perenijsje en de bank. vanavond moet ik nog allerlei shit doen
Second that.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja en ik vind het irritant dat dit blijkbaar weer in een half topic uitgemeten moet worden.
Doe eens lief!
ik ken jouw planning, dat past echt welquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! maar je past niet in m'n planning
Heb ik dat!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk!! maar je past niet in m'n planning
ze zijn 45 kcal (die van albert heijn)quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus ik ben te laat om te vragen hoeveel kcals die perenijsjes zijn?![]()
Ik vind ze ook erg lekkermaar vergeet altijd weer dat ze bestaan
![]()
Ijs is bij mij met ROOMen caramel.
Oh kwak zegt dat het wel kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik dat!!![]()
Volgende week dan maar!
Ik kan morgen niet. Het weekend wel, maar niet al te vroeg, want ik moet wel werken en volgende week heb ik alleen maandag en dinsdag al wat staan, de rest van de week kan volgens mij.....checkt.....ja klopt........! Dus wat jij wil. Misschien anders even per PM doen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh kwak zegt dat het wel kan
Even denken hoor. Het zou eigenlijk elke dag kunnen behalve donderdag en vrijdag. Maar ik weet niet wanneer jij kan.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
In deze casus is er slechts een keer sprake geweest van een niet aanwezige OP.
Auw....quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb trouwens net met koken een straal knoflooksap in mn oog gespotenik stond net op de goeie plek blijkbaar en t brandde als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |