Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.quote:
Er staat al een OPquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.
Maar ik vind het persoonlijk erg vervelend als je nu na dit topic een nieuw moet openen dan moet je op zoek naar de OP, terwijl als PF nu even een minuutje de tijd neemt dan is het voor de volgende ook weer een minuutje werk.
normaal. Hier stonden op een gegeven moment 3 boeken en 5 artikelen op het menu voor een week. Dat werd wel een beetje gortig, maar gezien het feit dat er weinig lectures zijn viel het mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even een vraagje he aan de vlijtige Alpha/Gamma studenten hier. Wat vinden jullie normaal om te hoeven lezen elke week? Ik kom deze periode aan de 5/600 blz's per week en dat vind ik toch wel redelijk veel. Kom ik eindelijk in de serieuze fase van m'n studie en is dit heel normaal of heb ik gewoon slecht m'n vakkenpakket samengesteld?.
Overigens vind ik het niet erg hoor. Ik kan wel redelijk snel lezen en het is interessante stof. Maar ik heb gewoon nooit zo veel hoeven lezen elke week als ik alles netjes bijhield.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker, als verder niemand het irritant vind zal ik mijn mond er ook over houden.
Maar ik vind het persoonlijk erg vervelend als je nu na dit topic een nieuw moet openen dan moet je op zoek naar de OP, terwijl als PF nu even een minuutje de tijd neemt dan is het voor de volgende ook weer een minuutje werk.
Eens met jou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geledenquote:
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden
En PF de tijd die je steekt in al die plaatjes zoeken kan je dus beter meteen in de OP stoppen?
Over je huilbuien, misschien slim om te stoppen met bepaalde pilletjes als je zelf aangeeft daarna last te krijgen van je humeur?
Ik wist dat er wat over gezegd ging wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...
In deze 35 reacties al 2x daarom die reactiequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een rare opmerking? alsof PF altijd maar plaatjes aan t zoeken is...
![]()
O ik kan best 5 minuutjes wachten, hoor. Maar als die OP er niet meteen staat, zijn we weer op de volgende blz, vervolgens wordt het vergeten en dan is het een irritant zoekwerkje als je een nieuwe moet openen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Miss_S en Viking, wat moeten jullie dan zonodig in de OP bekijken dat dat niet vijf minuutjes kan wachten? Ik kijk echt nooit in de OP
? Die OP staat er toch al langquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat over gezegd ging worden.
Overigens heeft Miss_S wel gelijk: P.F. roept dat ze geen tijd heeft voor een OP, maar post vervolgens wel allemaal plaatjes.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat er wat over gezegd ging worden.
Overigens heeft Miss_S wel gelijk: P.F. roept dat ze geen tijd heeft voor een OP, maar post vervolgens wel allemaal plaatjes.
Dat is het probleem nog helemaal niet, maar waarom kan iedereen meteen het topic goed maken en PF niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Miss_S en Viking, wat moeten jullie dan zonodig in de OP bekijken dat dat niet vijf minuutjes kan wachten? Ik kijk echt nooit in de OP
Ik heb het niet over nu, maar over eerdere kerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef P.F het volgende:
[..]
? Die OP staat er toch al lang
? Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er geen tijd voor had
? Ik dacht er pas aan toen Miss_S er over begon en heb hem toen gelijk gemaakt
Ik zeg ook niet dat jij hapt. Gewoon dat ik wist dat iemand er iets over ging zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik hap helemaal nooit meer op miss s, wij kunnen prima door één deur. maar ik vind t niet heel tof dat er nu zo gepickt wordt op PF terwijl ze net aangeeft niet lekker in dr vel te zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |