Hail to my zoekingsskillz!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat recept van Syrena. Bij mij worden American Pancakes altijd bijna-onsmakelijk-machtig
Omg, krijgen we dat weerquote:
Ik eet wel vaker pannenkoeken dan patat iigquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was een grapje, omdat Vik laatst zei dat ze zèlden patat eet..
ik heb ook een heel fijn recept. t zijn stiekem eigenlijk drop scones/scotch pancakes, maar ik vind ze lekekrder dan amerikaanse pancakes:quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat recept van Syrena. Bij mij worden American Pancakes altijd bijna-onsmakelijk-machtig
Pannenkoek met groente?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, krijgen we dat weer.
Ik heb er twee gehad en ze waren verder prima gelukt: flinterdun. Morgen maar weer iets met groen eten
.
Nee, spinazie denk ikquote:
Da's harstikke lekker!quote:
Mmmmmmmmmm... chorizo! Lekker icm pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik had voor vanavond grove chorizoworst gekocht en oude kaas en versgebrande pistachenootjes bij het kaasboertje. Gezellig voor Heer G (en mezelf). Nu ben ik genoodzaakt het zelf allemaal op te eten
![]()
(Oh nee wacht, die kaas en worst is vrijdag ook nog wel goed natuurlijk)
Limburgers ook, ik tenminste welquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe dus echt nooit suiker door pannekoeken, brrrWel erop, trouwens.
Oh, en ik zit een verslag uit te tikken - hemel, wat zijn die Vlamingen besluiteloos
En die pistachenootjes ook nog wel!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik had voor vanavond grove chorizoworst gekocht en oude kaas en versgebrande pistachenootjes bij het kaasboertje. Gezellig voor Heer G (en mezelf). Nu ben ik genoodzaakt het zelf allemaal op te eten
![]()
(Oh nee wacht, die kaas en worst is vrijdag ook nog wel goed natuurlijk)
Je bent wel een drankorgel de laatste tijd he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met banaan
T: boterham met pindakaas
T: citroenijsje
L: boterham met pindakaas
T: appel
T: glas verse jus
T: klein glaasje Malibu cola
D: twee meergranenpannenkoeken met caramelstroop+ rosébiertje erbij
![]()
Goed bezig Kwak!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef kwakveense het volgende:
zoooo mn rijst staat af te koelen, mn hamlapjes staan te marineren, mn uitje en knoflook zijn klaar om gefruit te worden. mjam.
Blame Mark, die nam een fles Malibu meequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent wel een drankorgel de laatste tijd he?
Ik neem je niks kwalijk hoor. Er staan hier 12 flessen drank, waarvan 6 speciaal voor mij aangeschaftquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blame Mark, die nam een fles Malibu mee.
En ik heb een zwaar leven dus moet ik de zorgen van alledag weggieten met een glaasje alcohol![]()
.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk hoor. Er staan hier 12 flessen drank, waarvan 6 speciaal voor mij aangeschaft
ooh, I did enjoy. Uitgebreid gebaddered en gedouched, een aardappel in de stoofpot gegooid zodat die wat bindt, nog een artikel lezen, en dan zit de dag erop en kan ik tv kijken of de zaterdagskrant lezen ofzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maximaal drie keer per jaar
Mehn, wat een luxe, in bad na het hardlopenEnjoy!
O ben jij er zo 1 die 1 glaasje kan nemen en dan de rest van de fles terug zet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk hoor. Er staan hier 12 flessen drank, waarvan 6 speciaal voor mij aangeschaft
Oh het was mij niet opgevallen hoor! Maar ik let dan ook nooit zo op het drinken dat mensen in hun lijstjes posten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]Maar Goodbye heeft wel gelijk als ze zegt dat ik een drankorgel ben de laatste tijd. Terwijl ik jaren misschien 1 of 2 keer per jaar alcohol in huis haalde (en verder alleen als ik uit eten ging, ook niet heel vaak). Ach ja, straks is die fles leeg en dan is dat ook weer klaar
.
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef P.F het volgende:
[..]
O ben jij er zo 1 die 1 glaasje kan nemen en dan de rest van de fles terug zet?
Ja, dat verschil viel me juist op. Drink je drankjes rustig op hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]Maar Goodbye heeft wel gelijk als ze zegt dat ik een drankorgel ben de laatste tijd. Terwijl ik jaren misschien 1 of 2 keer per jaar alcohol in huis haalde (en verder alleen dronk als ik uit eten ging, ook niet heel vaak). Ach ja, straks is die fles leeg en dan is dat ook weer klaar
.
Ik heb het nu over de overheidquote:
moet jij niet eens aan de l-tyrosine? of heb je migraine - dan niet doen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef P.F het volgende:
Ik moet echt ophouden. Ik moest net weer huilen
ze zijn niet zoet hoor! zeker niet als je ze bakt in margarine/boterquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe dus echt nooit suiker door pannekoeken, brrrWel erop, trouwens.
Oh, en ik zit een verslag uit te tikken - hemel, wat zijn die Vlamingen besluiteloos
Ik ben een pietlut met dat soort dingen - had laatst een beetje suiker door hartige muffins, jakkesquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ze zijn niet zoet hoor! zeker niet als je ze bakt in margarine/boterdie suiker proef ik niet, is volgens mij meer een smaakmaker dan een smaakgever in dit recept
O/L: special K met vanilleyoghurt (bij ontbijt 30 gram specialK, bij lunch 50)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
Dank, Syrena.
PPP, da's inderdaad weinig, wat was je eetlijst vandaag? Alcohol erbij om aan je kcal te komen... Da's niet zo gezond he
Nee ik heb nooit hoofdpijn oid (ja ik heb laatst gevraagd wat migraine is..)quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
moet jij niet eens aan de l-tyrosine? of heb je migraine - dan niet doen...
je denkt volgens mij veel te veel na over de details en de kleine dingen, waardoor je zo getsresst raakt dat je t overzicht over de grote lijnen verliest
Ik bedoelde in dat pannekoekrecept.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, maar 50 gram proef je toch zo! Ik doe normaal maar 80 gram suiker in m'n muffins (12 stuks). En dat zijn dan nog zoete ook.
Weet ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dat pannekoekrecept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |