Ik doe het elke dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Avondeten om 5 uur is ook wel heel vroeg..
Ja, als je het zo gewend bent zal het wel anders zijn! Wij eten pas over drie uren, en dat ben ik weer gewend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik doe het elke dag. Meestal heb ik wel honger tegen deze tijd.
nee: als dat de beste kans voor hem is, dan moet hij het doen. Gelukkig lijkt het op papier niet de beste kans van alle solicitaties die hij heeft lopen. Maar, als hij daar aangenomen wordt, en bij de anderen niet dan verwacht ik toch dat hij daarheen gaat. Logisch natuurlijk. Ach, ik moet me er nu nog niet druk om maken, misschien wordt hij er niet eens aangenomen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben zeker te laat om MoBlo veel plezier te wensen?![]()
Voor Nynke.
Neem je het je vriend kwalijk als hij zou kiezen voor Bremen ipv Berlijn?
Ja, ik vind 5 uur ook erg vroeg. Vroeger thuis aten we rond zes uur, half zeven. Maar dat is bij mij verschoven naar half 8-8 uur. Dan duurt je dat tenmiste wat langer, voor mij is m'n dag afgelopen na het avondeten...ik kan dan moeilijk meer studeren of concentreren..quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, als je het zo gewend bent zal het wel anders zijn! Wij eten pas over drie uren, en dat ben ik weer gewend.
Als ik na 6 uur eet, raak ik in de war, word ik chagarijnig en onaardig. Suikerdip enzo. Tussen uit school (3/4 uur) en avondeten ontspan ik altijd, en na het avondeten begint de avond (nuttige dingen doen) pas. Als ik te laat eet, kan ik ervoor niets doen van de hoofdpijn/honger, en erna ook niet omdat ik zo van slag benquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, als je het zo gewend bent zal het wel anders zijn! Wij eten pas over drie uren, en dat ben ik weer gewend.
Ik hou juist van vet (vandaar de nootjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Valt mee, 90 kcal per biscuit, dus 180 voor zo'n pakje. Redelijk kcal nog wel, maar weinig vet. Daarom zei het ook.
Omg lekkahquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben even snel een beenhammetje aan het braden, want Heer G belt net dat ie vanavond al weg is naar Kopenhagen (hij heeft net geen uur thuis om spullen te pakken en te eten) en dan is ie pas vrijdag weer terug. Lekker rustig
![]()
Doe bij het beenhammetje wat verse ananas en druiven en dan wat grof donker brood met tzaziki.
Daar moet ie het dan maar mee doen
Ja, alleen had ik gister boodschappen moeten doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
pfje... ik heb t ook in je plannign gezet: maar plan alsjeblieft gewoon een weekmenu, en haal dat in huis op maandag... misschien moet je dan toch dingen gaan bestickeren en in de gemeenschappelijke koelkast zetten, maar dit hak op de tak ren en vlieg en oeps leven doet je lijf echt geen goed....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Egopost!
Ik heb me kapot gewerkt aan een poster en de begeleider had maar 2 kleine opmerkingen
[ afbeelding ]
Wat zij ^^ zegtquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Muis, wat goehoeddddddddd!
En dat plaatje!![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Egopost!
Ik heb me kapot gewerkt aan een poster en de begeleider had maar 2 kleine opmerkingen
[ afbeelding ]
Het geheel is meer dan de som der delen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Ik wilde pannenkoeken gaan bakken, maar dan maar een paar. Dus ik doe de helft van het beslag in de kom, de helft van de melk en 1 ei (doe normaal altijd 2). Resultaat: waterig geval dat geen pannenkoek mag heten.
Hoe kán dat nou?.
Geen idee. Heb je pannenkoekenmeel of gewoon meel genomen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Ik wilde pannenkoeken gaan bakken, maar dan maar een paar. Dus ik doe de helft van het beslag in de kom, de helft van de melk en 1 ei (doe normaal altijd 2). Resultaat: waterig geval dat geen pannenkoek mag heten.
Hoe kán dat nou?.
Beslag, en dan nog eieren en melk erbij? Dan weet ik al wat er mis wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Hoe kán dat nou?.
Ik zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beslag, en dan nog eieren en melk erbij? Dan weet ik al wat er mis was
Ik doe altijd bloem in de kom, melk erbij tot het een superdik beslag is (serieus klopwerk), dan eieren erbij, een of twee of hoeveel bloem ik heb, een voor een en doorroeren, dan meer melk erbij tot het een vloeibaar beslag is.
Gewoon pannenkoekenmeel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je pannenkoekenmeel of gewoon meel genomen?
Vik tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoekenmeel.
Normaal: pannenkoekenmail, 800 ml melk, 2 of 3 eieren. En nu de helft dus.
Krijg je klonten, waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er wat gewoon meel bij. En een snufje zout en suiker.
Jij eet vaak pannenkoeken zeg!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Hoe kán dat nou?.
Goed roerenquote:
Ik eet bij jou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef kwakveense het volgende:
zo, afwas gedaan, ik ga nasi maken (nou ja, provisorische nasi, maar toch)
Maximaal drie keer per jaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe definieer jij zelden?![]()
Zo, ik ga in bad!
't Was een grapje, omdat Vik laatst zei dat ze zèlden patat eet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe definieer jij zelden?![]()
Zo, ik ga in bad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |