abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68240878
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
PF'je popje, jij moet echt wat meer je eten gaan plannen! Ik ben blij dat je nootjes eet, da's beter dan candybars, maar een beetje meer afwisseling zou goed zijn.
Kun je geen weeklijst maken?

Ja ik weet het. Het zijn trouwens wel amandelen en walnoten. Genoeg afwisseling dus

Ik denk er gewoon niet aan. Vriendje belde nog in de AH of ik wat nodig had. Op dat moment was m'n huid droog en dat is vervelend en pijnlijk dus ik zei: Als je genoeg geld heb wil ik wil dagcrème

pi_68240917
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is dan niet zo handig.
Uit de automaat zou ik sowieso niet doen want volgens mij zit er nooit iets echt gezonds in? En het is alweer bijna 17.00 uur.
Nee alleen maar suiker etc.
En een soort gedroogd vlees
pi_68240973
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Klinkt uhhh.....apart.....

Oja weet iemand waar ik moet beginnen als ik wil gaan inschrijven voor een woning? Kan wel sites vinden maar iemand zei dat je ook gewoon naar het gemeentehuis moet gaan?
pi_68241008
quote:

[..]

Hou het dan maar bij de nootjes

Je moet gewoon een boodschappenlijst maken vol gezond spul, zodat je wat in huis hebt! Nootjes, eieren, rauwkost, wat gedroogd fruit als zoete snack, appels, yoghurtjes... Zodat je 's morgens gewoon snel een stel snacks bij elkaar kunt graaien en richting school!
pi_68241016
quote:

[..]

Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
pi_68241048
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
Dat is ook gewoon suiker . En dat wilde ze niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:10:07 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68241055
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt uhhh.....apart.....

Oja weet iemand waar ik moet beginnen als ik wil gaan inschrijven voor een woning? Kan wel sites vinden maar iemand zei dat je ook gewoon naar het gemeentehuis moet gaan?
Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?

Is er in Nijmegen ook niet zoiets als een sociale studentenhuisvester? Die hebben vaak ook wel zelfstandige woningen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68241068
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
pi_68241081
Nynke, kan me voorstellen dat je je soms even zorgen maakt, maar zolang er nog niets definitief is heeft het ook geen zin om er heel verdrietig of van slag van te zijn!
pi_68241095
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
Valt mee, 90 kcal per biscuit, dus 180 voor zo'n pakje. Redelijk kcal nog wel, maar weinig vet. Daarom zei het ook .
pi_68241101
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?

Is er in Nijmegen ook niet zoiets als een sociale studentenhuisvester? Die hebben vaak ook wel zelfstandige woningen.
Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrecht
En ik zal eens zoeken op woningnet en naar een studentenhuisvester
pi_68241119
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Witte bloem, witte suiker: you do the math!
Ze zijn weliswaar een van de minst calorierijke opties in zo'n automaat, maar je hebt er echt helemaal niets aan, er zit een piezeltje calcium in en that's it
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:12:21 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68241130
Die liga's zitten vol suiker. Ik vind het altijd zo grappig dat ze het over een 'verantwoord' tussendoortje hebben. Dat kunnen ze dan ook wel op een pak koek zetten
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:12:42 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68241140
Nynke:

Zit te dubben of ik zal gaan spinnen vanavond... Ik wil op zeker mórgen gaan spinnen, maar weet niet of 2 avonden achter elkaar nou zo verstandig is met mijn lijf. En ik moet eigenlijk roerbakgroente eten, maar daar heb ik geen zin in .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:12:50 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68241149
Hoi..
Ik kan volgende week dinsdag pas naar fysio.
En 7 mei voorcontrole ooglaseren

Lijst:
O: Peer en optimel framboos
T: boterham achterham, halve komkommer, tomaat, appel, sinaasappel
L: 2 boterhammen 20+ komijnkaas, kom kippensoep
T: boterham achterham, blokje choco, bekertje halfvolle melk
D: Bloemkool, rode kool, gegrilde kipfilet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:09 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68241163
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrecht
En ik zal eens zoeken op woningnet en naar een studentenhuisvester
Studentenhuisvester voor Utrecht is volgens mij de SSHU. Voor Nijmegen is het de SSHN.

Ik denk dat Motorbloempje je over het zoeken van een woning in Nijmegen wel wat meer over kan vertellen dan ik
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:28 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68241180
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, kan me voorstellen dat je je soms even zorgen maakt, maar zolang er nog niets definitief is heeft het ook geen zin om er heel verdrietig of van slag van te zijn!
i know, i know... Ben er dus ook maar weer mee gestopt.

En heb de gyn gebeld, maar die kan ik alleen maar op bepaalde tijden bellen.

Nu aan de studie, dan vanavond lekker niets doen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68241235
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke:

Zit te dubben of ik zal gaan spinnen vanavond... Ik wil op zeker mórgen gaan spinnen, maar weet niet of 2 avonden achter elkaar nou zo verstandig is met mijn lijf. En ik moet eigenlijk roerbakgroente eten, maar daar heb ik geen zin in .
Ik vind voor mijzelf (met vage knieblessure) een dag ertussen echt het minimum. Zou het dus niet doen.

Kun je niet wat anders verzinnen wat ook gezond&slank is?
pi_68241252
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Witte bloem, witte suiker: you do the math!
Ze zijn weliswaar een van de minst calorierijke opties in zo'n automaat, maar je hebt er echt helemaal niets aan, er zit een piezeltje calcium in en that's it
Dus mijn evil gevoel was goed.....toch maar weer vaker fruit ipv liga eten.

En dankjewel Ewelina
pi_68241296
Ik moet hoognodig weer eens 'gezonde snacks' gaan inslaan. Iemand nog suggesties? Zelf neem ik tussendoor fruit (kiwi of appel, soms een banaan of aardbeitjes), snack a jacks zakje (als ik mee wil snacken en iedereen hier chips heeft ), appelchippies, cherrytomaatjes of een snelle jelle minder suiker. Ik ben een beetje door mijn inspiratie heen

Oh, ik heb hier geen beschikking over een koelkast waar ik iets in kan zetten, dus het moet wel iets zijn dat ongekoeld bewaard kan worden
pi_68241308
Uniekhoorn, mooie lijst
Ewelina, snel klaar en zomers? Maaltijdsalade? of heb je dat deze week al drie keer gegeten?
pi_68241415
@Nynke: dat is echt een rotgevoel ja . Kan me voorstellen dat je even flink moest huilen. Heb ik ook gedaan toen vriendje naar een andere stad zou gaan als ik, want dan zouden we elkaar 'maar' 1x per week zien. Nu is het alsnog niet veel meer, maar toen was ik compleet overstuur. Maar wie weet komt het allemaal nog goed .
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:20:13 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68241417
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, mooie lijst
Ewelina, snel klaar en zomers? Maaltijdsalade? of heb je dat deze week al drie keer gegeten?
Ik heb gister wel weer mijn kip-meloen salade op

Maaltijdsalade is op zich prima, alleen moet ik dan nog bedenken wat erin moet. Mijn kip-meloen salade valt dus af, in mijn zalmsalade heb ik ook niet zoveel trek... en veel meer opties ken ik niet

Voor wie inspiratie zoekt: mijn maaltijdsalade zalm/pasta.

Nodig:
- 100 gram gerookte zalm p.p.
- 100 gram pasta p.p.
- zakje dillesaus (Knorr) p.p.
- sla
- 1-2 tomaten p.p.
- 1/4 tot 1/2 komkommer p.p.

Bereiding:
Pasta koken en afgieten, koud laten worden. Komkommer en tomaten fijnsnijden, en alles door elkaar husselen. Tot slot de dressing erover.

Misschien moet ik maar proberen om de garnalen sweet chili salade van de AH na te maken. Die vind ik namelijk erg lekker.
pi_68241512
@Daph: alternatief voor chips: cassave kroepoek . Niet de hele zak leegeten (lukt me bij dat niet eens, teveel kruiden). Kleine worteltjes, rijstwafels (al doen die ook niet veel voor je), knackebrod, bakje optimel vruchtenyoghurt/vla/kwark (als je afgepast meeneemt en in de ochtend opeet kan het prima), komkommer, gedroogde abrikozen/pruimen etc.

Zo'n beetje wat ik meestal neem als ik wél verantwoord eet .
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:23:57 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68241547
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
Ik eet de hele dag alleen maar nootjes ! Is het beter te wachten tot 17:00/17:15 en naar de supermarkt te gaan offff nu iets uit de automaat halen?
pfje... ik heb t ook in je plannign gezet: maar plan alsjeblieft gewoon een weekmenu, en haal dat in huis op maandag... misschien moet je dan toch dingen gaan bestickeren en in de gemeenschappelijke koelkast zetten, maar dit hak op de tak ren en vlieg en oeps leven doet je lijf echt geen goed....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')