quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
PF'je popje, jij moet echt wat meer je eten gaan plannen! Ik ben blij dat je nootjes eet, da's beter dan candybars, maar een beetje meer afwisseling zou goed zijn.
Kun je geen weeklijst maken?
Nee alleen maar suiker etc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo handig.
Uit de automaat zou ik sowieso niet doen want volgens mij zit er nooit iets echt gezonds in? En het is alweer bijna 17.00 uur.
Klinkt uhhh.....apart.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee alleen maar suiker etc.
En een soort gedroogd vlees
Hou het dan maar bij de nootjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon suikerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt uhhh.....apart.....
Oja weet iemand waar ik moet beginnen als ik wil gaan inschrijven voor een woning? Kan wel sites vinden maar iemand zei dat je ook gewoon naar het gemeentehuis moet gaan?
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
Valt mee, 90 kcal per biscuit, dus 180 voor zo'n pakje. Redelijk kcal nog wel, maar weinig vet. Daarom zei het ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrechtquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?
Is er in Nijmegen ook niet zoiets als een sociale studentenhuisvester? Die hebben vaak ook wel zelfstandige woningen.
Witte bloem, witte suiker: you do the math!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
Studentenhuisvester voor Utrecht is volgens mij de SSHU. Voor Nijmegen is het de SSHN.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrecht
En ik zal eens zoeken op woningnet en naar een studentenhuisvester
i know, i know... Ben er dus ook maar weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, kan me voorstellen dat je je soms even zorgen maakt, maar zolang er nog niets definitief is heeft het ook geen zin om er heel verdrietig of van slag van te zijn!
Ik vind voor mijzelf (met vage knieblessure) een dag ertussen echt het minimum. Zou het dus niet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke:
Zit te dubben of ik zal gaan spinnen vanavond... Ik wil op zeker mórgen gaan spinnen, maar weet niet of 2 avonden achter elkaar nou zo verstandig is met mijn lijf. En ik moet eigenlijk roerbakgroente eten, maar daar heb ik geen zin in.
Dus mijn evil gevoel was goed.....toch maar weer vaker fruit ipv liga eten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Witte bloem, witte suiker: you do the math!
Ze zijn weliswaar een van de minst calorierijke opties in zo'n automaat, maar je hebt er echt helemaal niets aan, er zit een piezeltje calcium in en that's it
Ik heb gister wel weer mijn kip-meloen salade opquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, mooie lijst
Ewelina, snel klaar en zomers? Maaltijdsalade? of heb je dat deze week al drie keer gegeten?
pfje... ik heb t ook in je plannign gezet: maar plan alsjeblieft gewoon een weekmenu, en haal dat in huis op maandag... misschien moet je dan toch dingen gaan bestickeren en in de gemeenschappelijke koelkast zetten, maar dit hak op de tak ren en vlieg en oeps leven doet je lijf echt geen goed....quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
Ik eet de hele dag alleen maar nootjes! Is het beter te wachten tot 17:00/17:15 en naar de supermarkt te gaan offff nu iets uit de automaat halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |