quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
PF'je popje, jij moet echt wat meer je eten gaan plannen! Ik ben blij dat je nootjes eet, da's beter dan candybars, maar een beetje meer afwisseling zou goed zijn.
Kun je geen weeklijst maken?
Nee alleen maar suiker etc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo handig.
Uit de automaat zou ik sowieso niet doen want volgens mij zit er nooit iets echt gezonds in? En het is alweer bijna 17.00 uur.
Klinkt uhhh.....apart.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee alleen maar suiker etc.
En een soort gedroogd vlees
Hou het dan maar bij de nootjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon suikerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt uhhh.....apart.....
Oja weet iemand waar ik moet beginnen als ik wil gaan inschrijven voor een woning? Kan wel sites vinden maar iemand zei dat je ook gewoon naar het gemeentehuis moet gaan?
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hebben ze geen liga milkbreaks er in zitten? Die hebben ze bij ons op de uni er in, die neem ik nog wel eens als ik trek heb.
Valt mee, 90 kcal per biscuit, dus 180 voor zo'n pakje. Redelijk kcal nog wel, maar weinig vet. Daarom zei het ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrechtquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij Woningnet, maar dan heb je wel een lange wachttijd nodig. Voor welke regio?
Is er in Nijmegen ook niet zoiets als een sociale studentenhuisvester? Die hebben vaak ook wel zelfstandige woningen.
Witte bloem, witte suiker: you do the math!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe slecht zijn die liga's eigenlijk? Ik vind ze echt heel evil klinken maar eet ze zelf toch ook nog regelmatig.
Studentenhuisvester voor Utrecht is volgens mij de SSHU. Voor Nijmegen is het de SSHN.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Regio is nogal breed maar vooral rond om nijmegen heen en eventueel rondom utrecht
En ik zal eens zoeken op woningnet en naar een studentenhuisvester
i know, i know... Ben er dus ook maar weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, kan me voorstellen dat je je soms even zorgen maakt, maar zolang er nog niets definitief is heeft het ook geen zin om er heel verdrietig of van slag van te zijn!
Ik vind voor mijzelf (met vage knieblessure) een dag ertussen echt het minimum. Zou het dus niet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke:
Zit te dubben of ik zal gaan spinnen vanavond... Ik wil op zeker mórgen gaan spinnen, maar weet niet of 2 avonden achter elkaar nou zo verstandig is met mijn lijf. En ik moet eigenlijk roerbakgroente eten, maar daar heb ik geen zin in.
Dus mijn evil gevoel was goed.....toch maar weer vaker fruit ipv liga eten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Witte bloem, witte suiker: you do the math!
Ze zijn weliswaar een van de minst calorierijke opties in zo'n automaat, maar je hebt er echt helemaal niets aan, er zit een piezeltje calcium in en that's it
Ik heb gister wel weer mijn kip-meloen salade opquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, mooie lijst
Ewelina, snel klaar en zomers? Maaltijdsalade? of heb je dat deze week al drie keer gegeten?
pfje... ik heb t ook in je plannign gezet: maar plan alsjeblieft gewoon een weekmenu, en haal dat in huis op maandag... misschien moet je dan toch dingen gaan bestickeren en in de gemeenschappelijke koelkast zetten, maar dit hak op de tak ren en vlieg en oeps leven doet je lijf echt geen goed....quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
Ik eet de hele dag alleen maar nootjes! Is het beter te wachten tot 17:00/17:15 en naar de supermarkt te gaan offff nu iets uit de automaat halen?
Thanks!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef Chicolate het volgende:
@Daph: alternatief voor chips: cassave kroepoek. Niet de hele zak leegeten (lukt me bij dat niet eens, teveel kruiden). Kleine worteltjes, rijstwafels (al doen die ook niet veel voor je), knackebrod, bakje optimel vruchtenyoghurt/vla/kwark (als je afgepast meeneemt en in de ochtend opeet kan het prima), komkommer, gedroogde abrikozen/pruimen etc.
Zo'n beetje wat ik meestal neem als ik wél verantwoord eet.
Klinkt goed! 100 gram pasta pp, is dat niet een beetje veel? En zo'n zakje saus, hoe groot is dat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb gister wel weer mijn kip-meloen salade op![]()
Maaltijdsalade is op zich prima, alleen moet ik dan nog bedenken wat erin moet. Mijn kip-meloen salade valt dus af, in mijn zalmsalade heb ik ook niet zoveel trek... en veel meer opties ken ik niet
Voor wie inspiratie zoekt: mijn maaltijdsalade zalm/pasta.
Nodig:
- 100 gram gerookte zalm p.p.
- 100 gram pasta p.p.
- zakje dillesaus (Knorr) p.p.
- sla
- 1-2 tomaten p.p.
- 1/4 tot 1/2 komkommer p.p.
Bereiding:
Pasta koken en afgieten, koud laten worden. Komkommer en tomaten fijnsnijden, en alles door elkaar husselen. Tot slot de dressing erover.
Misschien moet ik maar proberen om de garnalen sweet chili salade van de AH na te maken. Die vind ik namelijk erg lekker.
Bij de mijne?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Ewelina het volgende:
Kan daar iets van pasta bij of denk je dat dat niet smaakt? Als ik geen pasta/rijst/aardappels bij mijn diner eet, dan heb ik de rest van de avond honger.
T: waterijsje
O: 2 boterhammen met jam
T: waterijsje
L: 2 kleine gepofte aardappeltjes met een pietsie kruidenboter
T: 1 kleine gepofte aardappel met beetje kruidenboter
D: ?????
Even een tip: neem de muesli wel in een apart zakje of bakje mee. Dat heb ik een keertje niet gedaan en daar wordt het niet beter van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!
Oh dat afpassen van de yoghurt is wel een goede! Als ik daar een beetje muesli doorheen gooi kan ik mijn ontbijt wat minderenIk heb er nu al zin in
.
Volgens mij wordt het daar inderdaad een drapje vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Even een tip: neem de muesli wel in een apart zakje of bakje mee. Dat heb ik een keertje niet gedaan en daar wordt het niet beter van..
Ik heb een kiwimeslepel gekocht!.
Dat zijn hele kleine zakjes saus, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, da's nog best calorierijk, met 100 g zalm, 100 g pasta en een zakje saus pp
Salade namaken kan toch niet moeilijk zijn? En het wordt vast veel lekkerder. *gruwt van AH-Maaltijdsalades
Let op met muesli: een eetlepel is al 40 kcal (en das nog een stuk minder dan een klein handje, wat ik er altijd ingooi). Voor je het weet zit je op vrij veel kcal zonder het door te hebben. Ik persoonlijk zou een lekkere magere yoghurt/kwark uitkiezen waar geen muesli bij nodig is om het smakelijk te maken. Kwark vult beter dan yoghurt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!
Oh dat afpassen van de yoghurt is wel een goede! Als ik daar een beetje muesli doorheen gooi kan ik mijn ontbijt wat minderenIk heb er nu al zin in
.
http://www.google.nl/search?q=kiwimeslepel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozillaquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een kiwimeslepel gekocht!.
100 gram ongekookte pasta is volgens mij een standaardhoeveelheid per persoon hoor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! 100 gram pasta pp, is dat niet een beetje veel? En zo'n zakje saus, hoe groot is dat?Misschien probeer ik dat wel van het weekend, het klinkt iig erg lekker
http://www.allgifts.nl/?mode=detail&productID=318864quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=kiwimeslepel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla
Zoeen? Een streepje ertussen zoekt makkelijker!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=kiwimeslepel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla
Ja, geen idee hoe het heet, precies. Maar het is een lepeltje met aan het uiteinde een mesje. En er staan kiwi's op de mijne.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt aan mij besteed isquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat zijn hele kleine zakjes saus, dat valt wel mee hoorIk schat dat die salade zo rond de 600-700 kcal komt. Maar dan zit je wel meteen de hele avond vol en hij is erg lekker. Een goede avondmaaltijd.
Bij de lunch kun je hem ook best eten, maar dan zou ik de pasta weglaten en iets minder dressing gebruiken.
Ik heb hem ooit nagemaakt van een AH kant-en-klaar bakje salade. Dat was een heel klein bakje, en toen heb ik het zelf maar nagemaakt. Alleen is de mijne lekkerder.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het echt aan mij besteed is
Ik ben trouwens wel dol op de combi zalm-dille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |