*propt XM's mond vol met verse ananas!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zin in chocolade! En ijs! En dropjes! En winegums! En dropfruitduo's! En wijn!
Nou, hahaquote:Nu is er een beetje een grappig uitgevallen vraagstuk bij gekomen, want de slogan is 'Nu 30% meer!', en dit wilde ik op de T-shirts drukken, op de voorkant. Nu is het pas net doorgedrongen dat het... suggestief is, maar eigenlijk ook heel erg komisch, ben ik van mening.
Iets met paksoi?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet nog bedenken wat mijn D wordt. Iemand suggesties?
Hebben ze dat ook in combinatie met drop?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*propt XM's mond vol met verse ananas!
*zucht... Vooruit, je mag drie dropjes erbijquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook in combinatie met drop?
Waarom eet je de hele dag maar nootjes? Heb je geen boterhammen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
Ik eet de hele dag alleen maar nootjes! Is het beter te wachten tot 17:00/17:15 en naar de supermarkt te gaan offff nu iets uit de automaat halen?
Is er echt iets mis?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk wil ik veel liever een dutje doen, want ik heb zo gehuild dat ik er helemaal moe van ben. bah. soms zijn relaties helemaal niet leuk.
Nee, ik kwam er gister om 22:05 achter dat ik geen eten had voor morgen. En dacht er vanochtend ook niet aanquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom eet je de hele dag maar nootjes? Heb je geen boterhammen?
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, ik ben er niet voor dat je èn een oreo-milkshake met slagroom neemt, èn chips! Zeker als ik zie dat je maar twee boterhammen ophebt. Keuzes maken, dame!
2,40E voor een kleine. Klinkt ie nu nog zo aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Chico, die milkshake klinkt wel echt heel erg lekker!
He wat naar! Is er echt iets aan de hand of "hormonen"? Die hormonen "werken" natuurlijk ook niet zomaar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:
Lijstje:
O: 3 boterhammen met hagelslag
L: kom soep en boterham met roomkaas
T: kanelbullar
D: stoofpot met stuk bruinbrood
T: stukje chocolade.
Zo, en nu geef ik mezelf een rotschop en ga aan de studie. Eigenlijk wil ik veel liever een dutje doen, want ik heb zo gehuild dat ik er helemaal moe van ben. bah. soms zijn relaties helemaal niet leuk.
Dat is dan niet zo handig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er gister om 22:05 achter dat ik geen eten had voor morgen. En dacht er vanochtend ook niet aan![]()
Ik mag wel altijd boterhammen van huisgenootjes uit de vriezer eten, maar ik heb nu al uren non stop college tot 17:00
Doe maar nietquote:
Ik moest eigenlijk aan Kwak denken, dat zou voor PF ook goed zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
PF'je popje, jij moet echt wat meer je eten gaan plannen! Ik ben blij dat je nootjes eet, da's beter dan candybars, maar een beetje meer afwisseling zou goed zijn.
Kun je geen weeklijst maken?
Nee niet echt iets mis. Onzekerheid enzo. Vriendje heeft een sollicitatie voor een phd-positie in Bremen. En Bremen is kut. Daar zou hij volgend jaar dan heen gaan. Ten eerste is Bremen vanuit Zweden lastig te bereizen; geen goede vliegconnecties of treinverbindingen. Ten tweede zou dat indirect betekenen dat ik als ik hier klaar ben ook die kant op ga om weer samen te zijn, maar dat is nou niet direct de regio waar ik werk kan vinden. En daar maak ik me nu best druk om. Terwijl het helemaal niet zeker is dat hij de positie krijgt, en omdat hij ook nog andere sollicitaties heeft lopen op veel gunstigere plaatsen, en dat hij ook is aangenomen voor een master in Berlijn, en dat ik wel in Berlijn zou willen wonen. Dat zo ongeveer...onzekerheid.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Is er echt iets mis?Of zijn dat gewoon de razende hormonen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |