Beslag, en dan nog eieren en melk erbij? Dan weet ik al wat er mis wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Ik wilde pannenkoeken gaan bakken, maar dan maar een paar. Dus ik doe de helft van het beslag in de kom, de helft van de melk en 1 ei (doe normaal altijd 2). Resultaat: waterig geval dat geen pannenkoek mag heten.
Hoe kán dat nou?.
Ik zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beslag, en dan nog eieren en melk erbij? Dan weet ik al wat er mis was
Ik doe altijd bloem in de kom, melk erbij tot het een superdik beslag is (serieus klopwerk), dan eieren erbij, een of twee of hoeveel bloem ik heb, een voor een en doorroeren, dan meer melk erbij tot het een vloeibaar beslag is.
Gewoon pannenkoekenmeel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je pannenkoekenmeel of gewoon meel genomen?
Vik tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoekenmeel.
Normaal: pannenkoekenmail, 800 ml melk, 2 of 3 eieren. En nu de helft dus.
Krijg je klonten, waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou zeggen, gooi er wat gewoon meel bij. En een snufje zout en suiker.
Jij eet vaak pannenkoeken zeg!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Gadverdamme zeg!.
Ik wilde pannenkoeken gaan bakken, maar dan maar een paar. Dus ik doe de helft van het beslag in de kom, de helft van de melk en 1 ei (doe normaal altijd 2). Resultaat: waterig geval dat geen pannenkoek mag heten.
Hoe kán dat nou?.
Goed roerenquote:
Ik eet bij jou!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef kwakveense het volgende:
zo, afwas gedaan, ik ga nasi maken (nou ja, provisorische nasi, maar toch)
Maximaal drie keer per jaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe definieer jij zelden?![]()
Zo, ik ga in bad!
't Was een grapje, omdat Vik laatst zei dat ze zèlden patat eet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe definieer jij zelden?![]()
Zo, ik ga in bad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |