Hail to my zoekingsskillz!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat recept van Syrena. Bij mij worden American Pancakes altijd bijna-onsmakelijk-machtig
Omg, krijgen we dat weerquote:
Ik eet wel vaker pannenkoeken dan patat iigquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was een grapje, omdat Vik laatst zei dat ze zèlden patat eet..
ik heb ook een heel fijn recept. t zijn stiekem eigenlijk drop scones/scotch pancakes, maar ik vind ze lekekrder dan amerikaanse pancakes:quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat recept van Syrena. Bij mij worden American Pancakes altijd bijna-onsmakelijk-machtig
Pannenkoek met groente?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, krijgen we dat weer.
Ik heb er twee gehad en ze waren verder prima gelukt: flinterdun. Morgen maar weer iets met groen eten
.
Nee, spinazie denk ikquote:
Da's harstikke lekker!quote:
Mmmmmmmmmm... chorizo! Lekker icm pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik had voor vanavond grove chorizoworst gekocht en oude kaas en versgebrande pistachenootjes bij het kaasboertje. Gezellig voor Heer G (en mezelf). Nu ben ik genoodzaakt het zelf allemaal op te eten
![]()
(Oh nee wacht, die kaas en worst is vrijdag ook nog wel goed natuurlijk)
Limburgers ook, ik tenminste welquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe dus echt nooit suiker door pannekoeken, brrrWel erop, trouwens.
Oh, en ik zit een verslag uit te tikken - hemel, wat zijn die Vlamingen besluiteloos
En die pistachenootjes ook nog wel!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik had voor vanavond grove chorizoworst gekocht en oude kaas en versgebrande pistachenootjes bij het kaasboertje. Gezellig voor Heer G (en mezelf). Nu ben ik genoodzaakt het zelf allemaal op te eten
![]()
(Oh nee wacht, die kaas en worst is vrijdag ook nog wel goed natuurlijk)
Je bent wel een drankorgel de laatste tijd he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met banaan
T: boterham met pindakaas
T: citroenijsje
L: boterham met pindakaas
T: appel
T: glas verse jus
T: klein glaasje Malibu cola
D: twee meergranenpannenkoeken met caramelstroop+ rosébiertje erbij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|