abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63144015
Ik heb ook al mijn agenda's nog. Of tenminste, alle waar wat in geschreven is. Mijn huidige gebruik ik om lijstjes te maken wat ik de volgende dag moet doen . En inderdaad, om belangrijke gebeurtenissen in op te schrijven. Zonder dat ding zou ik niet weten dat het vandaag 2 maanden geleden is dat ik mijn enkel kneusde.

Ben trouwens weer wezen trainen . De vertrouwde blauwe plekken verschijnen nu alweer op mijn onderarmen en sommige lichaamsdelen doen pijn. Maar wat voelt het goed om weer te trainen zeg. Van 1-2 uur per week weer terug naar de 4 uur per week .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 22:40:12 #102
70532 loveli
N
pi_63144059
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over schoenen en laarzen:
Mijn lievelingslaarzen, daar zijn die piepkleine zooltjes van mijn hakken van afgesleten. Dus nu steekt daar een ijzeren punt doorheen. Ik ben daar gewoon op doorgelopen ( ) en nu beginnen die ijzeren staafjes ook een beetje te slijten. Heb ik nu mijn kans verziekt om daar nieuwe zooltjes op te laten zetten? Of jassen ze er dan nieuwe ijzeren staafjes in? Hoe werkt zoiets?
Google even op stifthak, dan zie je een plaatje. De hakjes zijn kant en klaar, hij haalt de oude eruit en jast er een nieuwe in. inkoop: 2 euro. Werktijd: 3 minuten. Ik ga binnenkort een shitload van die hakjes kopen, zodat ik ze er zelf in kan meppen. Ik heb al vaker m'n eigen hakken vervangen, met een leest en een paar spijkertjes
crap in = crap out
pi_63144071
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

geen idee.. waarom heb je tijd nodig? Om het briefje of om je school?
Nee het is meer dat ik zo korte termijn ben
iets doen - ja leuk!
en van mij hoeft ie ook nooit weg maar ik kan niet dingen doen als hij er is (opruimen, leren etc)
en ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk ook graag alleen ben.. omdat het voor mij veel energie kost om met 1 of meerdere mensen om te gaan, dan wordt ik heel raar high en hypor als ik dat te lang doe (nee geen alcohol.. ik kan daar gewoon niet zo goed tegen, teveel prikkels of zo)

en ja ik heb ook tijd voor m'n studie nodig... vr/za/zo/ma zien we elkaar vaak non stop, en dan is het dinsdag van o kut deadlines (heeeey het is dinsdag vandaaaag!) en dan woensdag slaap ik meestal daar omdat ik donderdag heel vroeg op moet anders... en soms gaan we donderdag ook nog wat doen...

en hij begint nu aan zijn vierde jaar en moet nog vakken uit het tweede jaar afsluiten en heeft maar twee vakken per blok en HEEL veel vrije tijd.. en ik heb dus sowieso 16 uur reistijd per week buiten de tijd dat ik naar hem toe ga etc.

ik kan gewoon niet zo goed dingen combineren, het lukte al amper m'n kamer op te ruimen, nu lukt het niet eens meer m'n tas bij te houden en kom ik om in de papieren.. en dan ga ik ook nog 1 x in de week/2 weken werken, wat altijd nieuw is dus nooit automatische piloot. en dat wil ik dan allemaal goed doen en zo

maar ik kan al niet eens meer goed met m'n geld omgaan terwijl dat altijd prima lukte, ik heb heel veel administratie en ik heb eigenlijk geen idee wat ik er mee aanmoet

het is deels natuurlijk luiheid en slordigheid.... maar ik heb het idee dat het ook een beetje van binnen zit
oh nu heb ik eigenlijk geen idee wat ik net heb getypt het kwam er zo maar uitrollen.

iig............. ik moet eigenlijk niemand thuis hebben, rustig worden in m'n hoofd door dingen op te ruimen.. en dan problemen aanpakken.

niet dat het echt problemen zijn gewoon emotioneel niet helemaal ontwikkelt oid.
pi_63144124
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ah joh, dan vinden ze je schattig enzo, alleen maar handig!

En vorige x was je toch ook al welkom?
Ik ben helemaal niet schattig . Denk ik.

@PF: je wil toch meer tijd voor studie? Kan je dat niet zeggen? "Hey het gaat niet zo lekker met mn studie en ik moet er echt wat meer tijd aan besteden, vind je het erg als we komende tijd wat minder afspreken tot ik de boel weer op de rails heb?"
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:43:07 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63144150
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 @ 22:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Foto! Het klinkt echt geweldig

Ik heb ook laarzen met zo'n rijgachterkant, ik vind het echt ubersexy
[afbeelding]
Niet heel duidelijke foto trouwens Mijn favoriete paar, omdat ze zo lekker lopen.
Mooi zeg!
Hoewel ik laarzen heel leuk vind, heb ik maar 2 paar en over het algemeen loop ik gewoon op sneakers
1 paar laarzen valt wel onder FMB Maar die draag ik maar zelfden omdat ik altijd pijn in mn voorvoet krijg van op hoge hakken lopen Maar áls ik ze aanheb met een rokje ofzo, is het wel aandacht gegarandeerd

-edit- Oh, ik zie nu pas dat ik reageer op een post van 3 pagina's terug, had de rest van de pagina's gewoon niet gezien

[ Bericht 6% gewijzigd door MissBliss op 11-11-2008 22:48:35 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63144216
Oh, als ik doodga...... mag m'n broertje niet vertellen dat ik op fok zit maar nu met deze naam
en ook niet aan m'n vriendje dat fok bestaat, maar hij moet jullie wel vertellen dat ik dood ben!
pi_63144242
PF: waarom vertel je je vriendje niet gewoon wat je net gepost hebt?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63144297
Dan zegt ie dat ie me wel gaat helpen als ik dat wil maar in de praktijk komt dat er toch niet van terecht. En ik wil niet mislukt klinken.
pi_63144327
Dat klinkt ook wel heel ijdel..... Hm... Ja ik hou mij eigenlijk toch nooit aan mijn woord dus wil ik liever geen beloftes maken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:50:12 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63144364
Rosé is op, dus ik ga slapies doen. Dag dames .
Niet meer actief op Fok!
pi_63144410
Slaap lekker
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 22:54:10 #112
163650 Greys
pi_63144482
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Google even op stifthak, dan zie je een plaatje. De hakjes zijn kant en klaar, hij haalt de oude eruit en jast er een nieuwe in. inkoop: 2 euro. Werktijd: 3 minuten. Ik ga binnenkort een shitload van die hakjes kopen, zodat ik ze er zelf in kan meppen. Ik heb al vaker m'n eigen hakken vervangen, met een leest en een paar spijkertjes
Ik ga even googlen, dankjewel! Ik wist niet dat het stifthak heette
Als de pennen al wat afgesleten zijn, dus een beetje rond zijn geworden, kan hij ze er dan nog wel uithalen denk je? Ik ga even zoeken! Thanks, nogmaals!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63144484
In je post ben je wel het eerlijkst over de situatie .
pi_63144490
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan zegt ie dat ie me wel gaat helpen als ik dat wil maar in de praktijk komt dat er toch niet van terecht. En ik wil niet mislukt klinken.
Als je hem niet vertelt wat er aan de hand is denkt hij misschien dat het aan hem ligt.
pi_63144513
O PF, je pony is nu veel beter! (wel een idiote foto, maar veel beter, zonder die rafels, heb je het zelf bijgeknipt??)
pi_63144543
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef Chicolate het volgende:
In je post ben je wel het eerlijkst over de situatie .

Als je gaat zeggen dat je meer tijd voor jezelf nodig hebt en voor de rest niet uitlegt waarom; dat gaat niet goed overkomen!
pi_63144553
Idiote foto
Nee een andere hairstylist, hij prikt nu ook niet meer in m'n ogen haha
pi_63144573
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Idiote foto
Nee een andere hairstylist, hij prikt nu ook niet meer in m'n ogen haha
Als in: in het echt ben je veul knapperder.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:58:59 #119
331 Merel
Be here now.
pi_63144618
Ik denk best wel vaak over de dingen die geregeld moeten worden als ik dood ga Niet omdat ik denk dat dat snel zal gebeuren, maar gewoon, is praktisch! Ik bedoel, m'n ouders zouden bijvoorbeeld niet weten dat McSex ook even moet weten dat ik dood ben, want ze weten niet dat hij bestaat, dus dat moeten m'n vriendinnen dan even regelen. En daarna moeten ze alle hot en steamy smsjes uit m'n telefoon halen bijvoorbeeld. Dat soort dingen wil ik toch even geregeld hebben

PF je moet gewoon eerlijk zeggen hoe het zit! Ik vind je (voor de verandering ) best helder en logisch klinken, hij zal het vast wel begrijpen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63144630
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je gaat zeggen dat je meer tijd voor jezelf nodig hebt en voor de rest niet uitlegt waarom; dat gaat niet goed overkomen!
Wie dat zegt, bedoelt meestal: ik moet je niet meer, het gaat niet werken tussen ons maar dat durf ik niet recht in je gezicht te zeggen. Dus zeg ik dit en hoop ik dat je de stille hint doorhebt.

Zeg dan liever de waarheid, voorkomt een hoop gedoe en straks doe je hem pijn ofzo .
pi_63144718
Yeah mijn tactiek zou zijn dat ik zou zeggen dat ik morgen niet echt kan (o wacht dat heb ik al gezegd)
en van 't weekend ook niet echt (ik ga mee met hem, naar zijn ouders, en naar een feest, en ook maar even 7 uurtjes werken die dag want ik heb geld nodig, o en ik moet ook de volgende dag vroeg naar huis want ik heb het druk)

Hij maakt zich ook echt veel zorgen er om, dat ik vaak laat bezig ben aan deadlines en dan is hij zo boos dat ik mij niet drukker maak dan hij dat doet, en dan is het zo een heel sip stilzwijgen en zo. En dan maak ik mij ook wel druk, maar ik vind het makkelijker mij bijv. hier te uiten. Of er anders een grapje van te maken. Mijn "vrienden" weten niet echt wat mij bezig houdt.. M'n ouders ook niet, alleen hij dus wel een beetje..

Ik heb dit eigenlijk al heel lang, sinds vier jaar of zo en ik vind het vervelend maar concreet doe ik er niets aan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:05:02 #122
331 Merel
Be here now.
pi_63144802
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Yeah mijn tactiek zou zijn dat ik zou zeggen dat ik morgen niet echt kan (o wacht dat heb ik al gezegd)
en van 't weekend ook niet echt (ik ga mee met hem, naar zijn ouders, en naar een feest, en ook maar even 7 uurtjes werken die dag want ik heb geld nodig, o en ik moet ook de volgende dag vroeg naar huis want ik heb het druk)
Dan loop je het risico dat hij denkt dat je hem ontloopt ofzo, dat "druk zijn" een smoesje is. Ik zou het wel een keer ter sprake brengen, zeker als het een dieperliggend "probleem" is waar je al langer last van hebt. Dan moet je gewoon duidelijk grenzen stellen over hoeveel tijd je met hem kunt doorbrengen. Niet omdat je hem opeens minder leuk vindt ofzo, maar omdat je ook om je eigen welzijn moet denken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63144821
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:58 schreef Merel het volgende:
Ik denk best wel vaak over de dingen die geregeld moeten worden als ik dood ga Niet omdat ik denk dat dat snel zal gebeuren, maar gewoon, is praktisch! Ik bedoel, m'n ouders zouden bijvoorbeeld niet weten dat McSex ook even moet weten dat ik dood ben, want ze weten niet dat hij bestaat, dus dat moeten m'n vriendinnen dan even regelen. En daarna moeten ze alle hot en steamy smsjes uit m'n telefoon halen bijvoorbeeld. Dat soort dingen wil ik toch even geregeld hebben

PF je moet gewoon eerlijk zeggen hoe het zit! Ik vind je (voor de verandering ) best helder en logisch klinken, hij zal het vast wel begrijpen
Ik ben voor de verandering eens niet hyper maar bedachtzaam. Pfoe, nu klinkt het zo helder, maar ik weet al hoe het telfoongesprek gaat, zeg ik dit, dan krijg ik een krop in m'n keel en kan ik niet meer praten en lukt het ook gewoon niet om het te zeggen.

Dus zal het wel zo iets zijn van: Wat doen we morgen nou? Uhhh weet niet.. denk dat k nog wel aan mn project bezig ben en zo........ Tot hoe laat dan? Ja weet niet, ik bel je wel ja?

En dan komt hij langs m'n schule met een pizzatje omdat ik toch moet eten. Maar zo wil ik het dus niet!
  Vis een optie? dinsdag 11 november 2008 @ 23:07:43 #124
70532 loveli
N
pi_63144883
Damn, guy-trouble. Waarom moeten mannen nadat je ze 27 keer bruut hebt afgewezen toch zo nodig vertellen dat ze van je houden? En waarom kunnen mannen en vrouwen niet gewoon vrienden zijn?
(behalve die ene natuurlijk, dat is dan weer de enige die me niet overlaadt met liefdesbetuigingen)
crap in = crap out
pi_63144911
Kun je hem dan niet mailen ofzo? Dan kun je alles tenminste duidelijk op een rijtje zetten, zonder onderbrekingen of dat je niet meer uit je woorden komt ofzo.
Als hij de enige is die wel een beetje weet wat er speelt, moet hij dit toch ook begrijpen? Beter dan dat jij achter jezelf aan blijft hollen en gestresst bent zonder dat hij weet waar het door komt, dat verdient 'ie ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')