Google even op stifthak, dan zie je een plaatje. De hakjes zijn kant en klaar, hij haalt de oude eruit en jast er een nieuwe in. inkoop: 2 euro. Werktijd: 3 minuten. Ik ga binnenkort een shitload van die hakjes kopen, zodat ik ze er zelf in kan meppen. Ik heb al vaker m'n eigen hakken vervangen, met een leest en een paar spijkertjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even over schoenen en laarzen:
Mijn lievelingslaarzen, daar zijn die piepkleine zooltjes van mijn hakken van afgesleten. Dus nu steekt daar een ijzeren punt doorheen. Ik ben daar gewoon op doorgelopen () en nu beginnen die ijzeren staafjes ook een beetje te slijten. Heb ik nu mijn kans verziekt om daar nieuwe zooltjes op te laten zetten? Of jassen ze er dan nieuwe ijzeren staafjes in? Hoe werkt zoiets?
![]()
Nee het is meer dat ik zo korte termijn benquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
geen idee.. waarom heb je tijd nodig? Om het briefje of om je school?
Ik ben helemaal niet schattigquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, dan vinden ze je schattig enzo, alleen maar handig!![]()
En vorige x was je toch ook al welkom?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Foto! Het klinkt echt geweldig
Ik heb ook laarzen met zo'n rijgachterkant, ik vind het echt ubersexy
[afbeelding]
Niet heel duidelijke foto trouwensMijn favoriete paar, omdat ze zo lekker lopen.
Ik ga even googlen, dankjewel! Ik wist niet dat het stifthak heettequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Google even op stifthak, dan zie je een plaatje. De hakjes zijn kant en klaar, hij haalt de oude eruit en jast er een nieuwe in. inkoop: 2 euro. Werktijd: 3 minuten. Ik ga binnenkort een shitload van die hakjes kopen, zodat ik ze er zelf in kan meppen. Ik heb al vaker m'n eigen hakken vervangen, met een leest en een paar spijkertjes
Als je hem niet vertelt wat er aan de hand is denkt hij misschien dat het aan hem ligt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan zegt ie dat ie me wel gaat helpen als ik dat wil maar in de praktijk komt dat er toch niet van terecht. En ik wil niet mislukt klinken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef Chicolate het volgende:
In je post ben je wel het eerlijkst over de situatie.
Als in: in het echt ben je veul knapperder.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Idiote foto![]()
Nee een andere hairstylist, hij prikt nu ook niet meer in m'n ogen haha![]()
Wie dat zegt, bedoelt meestal: ik moet je niet meer, het gaat niet werken tussen ons maar dat durf ik niet recht in je gezicht te zeggen. Dus zeg ik dit en hoop ik dat je de stille hint doorhebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Als je gaat zeggen dat je meer tijd voor jezelf nodig hebt en voor de rest niet uitlegt waarom; dat gaat niet goed overkomen!
Dan loop je het risico dat hij denkt dat je hem ontloopt ofzo, dat "druk zijn" een smoesje is. Ik zou het wel een keer ter sprake brengen, zeker als het een dieperliggend "probleem" is waar je al langer last van hebt. Dan moet je gewoon duidelijk grenzen stellen over hoeveel tijd je met hem kunt doorbrengen. Niet omdat je hem opeens minder leuk vindt ofzo, maar omdat je ook om je eigen welzijn moet denkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Yeah mijn tactiek zou zijn dat ik zou zeggen dat ik morgen niet echt kan (o wacht dat heb ik al gezegd)
en van 't weekend ook niet echt (ik ga mee met hem, naar zijn ouders, en naar een feest, en ook maar even 7 uurtjes werken die dag want ik heb geld nodig, o en ik moet ook de volgende dag vroeg naar huis want ik heb het druk)
Ik ben voor de verandering eens niet hyper maar bedachtzaam. Pfoe, nu klinkt het zo helder, maar ik weet al hoe het telfoongesprek gaat, zeg ik dit, dan krijg ik een krop in m'n keel en kan ik niet meer praten en lukt het ook gewoon niet om het te zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:58 schreef Merel het volgende:
Ik denk best wel vaak over de dingen die geregeld moeten worden als ik dood gaNiet omdat ik denk dat dat snel zal gebeuren, maar gewoon, is praktisch! Ik bedoel, m'n ouders zouden bijvoorbeeld niet weten dat McSex ook even moet weten dat ik dood ben, want ze weten niet dat hij bestaat, dus dat moeten m'n vriendinnen dan even regelen. En daarna moeten ze alle hot en steamy smsjes uit m'n telefoon halen bijvoorbeeld. Dat soort dingen wil ik toch even geregeld hebben
PF je moet gewoon eerlijk zeggen hoe het zit! Ik vind je (voor de verandering) best helder en logisch klinken, hij zal het vast wel begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |