Dammit!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef conleche het volgende:
[..]
En die pistachenootjes ook nog wel!!
in hartige muffins zou ik t ook niet moetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een pietlut met dat soort dingen - had laatst een beetje suiker door hartige muffins, jakkes50 gram suiker, wedden dat ik het wel proef?
okej, weet je wat denk ik zou helpen: als je stopt emt nadenken dat alles móet en dat je alleen maar de hele dag eenzaam in amsterdam in de UB hoeft te zitten enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit hoofdpijn oid (ja ik heb laatst gevraagd wat migraine is..)
Vriendje zei ook zo iets: teveel nadenken over details/kleine dingen. En ik heb niet het idee dat ik NU gestresst ben, maar alleen het idee aan maanden lang eenzame opsluiting en dat jaar daarna weer en weer. En dat ik nu geen leuke dingen kan/mag doen, daar word ik heel misselijk van.
Plus dat: ik bel je over een paar minuten terug niet over 25 minuten is.
En dat het mooi weer is en ik naar en wit ben en optimaal buiten moet zitten voor een kleurtje en dat werkt niet op deze manier(binnen zitten)
En dat m'n huisgenootjes ook wel merken dat er ietsss is maar dat ze me nu liever ontwijken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
okej, weet je wat denk ik zou helpen: als je stopt emt nadenken dat alles móet en dat je alleen maar de hele dag eenzaam in amsterdam in de UB hoeft te zitten enzo...
wat ik in je schema expres heb gedaan is vrije tijd inbouwen. zodat je ook eens lekker naar de stad kunt, of op een terras zitten, of in de zon zitten (hebben jullie een balkon?) op een balkon in je eentje kun je ook best goed leren...
en als je nou eens stopt met denken "jamaar ik moet deze week dit en dit en dit en dit en dit" en dan voor jezelf 10 opties open houden, maar in plaats daarvan de vlgorde van dingen in de gaten houdt, en gewoon kíest wat je gaat doen in plaats van het gevoel hebben dat je alle opties open moet houden...
dus: donderdag ga je met vriendje wat doen, dit weekend leren, heb je die twee puntjes ook weer van je lijstje geschrapt. enzo.
Misschien moet ik toch maar aan dat wondermiddel want ik heb vanaf dinsdag (dus nu 7 dagen) elke dag gehuild. En aangezien m'n vriendje niet geloofd dat ik 7 dagen ongesteld kan zijn moet ik nu maar even kappen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
PF, mag ik je opvrolijken met de mededeling dat er een stijltang bij mij thuis bezorgd is?Niet huilen he, alles komt goed
Maar een potje tyrosine kan zo te horen geen kwaad. Er zit een de Tuinen bij je huisje in de buurt.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
BlaatschaaP: niet om je te ontmoedigen, maar dat komt wel redelijk overeen met de hoeveelheid die ik moest doen op de uni. Vaak iets van 100/200 bladzijdes per vak en had er stuk of 5 a 6 met veel leeswerk.
Hou je vast:quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
En zoals ik al zei vind ik het niet erg hoor. Ik heb sowieso al het idee dat m'n studie niet zo veel voorstelt, dus wat extra leeswerk kan prima. Maar ik vroeg het me gewoon af.
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
PF die een topic opent betekent voolopig geen OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |