Ik ga je inhalen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Are you my conscience?
[ afbeelding ]
Nee vandaag was ik na mn werk zodanig moei dat ik dat niet meer gedaan hebiedereen was aan het stressballen
![]()
Maar morgen ben ik vrij en dan ga ik les 9 doen!Goede pauze voor m'n paper-schrijverij
I can always count on youuquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is pilates qua intensiviteit nou te vergelijken met yoga of is het zwaarder?![]()
In any case: trots op joe, Goedbij
Volgens mij 5 of 6 km. Ongeveer een half rondje rond een meertje hier in de buurt en weer terug. De exacte afstand ken ik niet,maar een heel rondje is 6-7 km geloof ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goed gedaan, Tink!!. Enig idee hoe ver je hebt gelopen?
Awww *aai* Dat heb ik meestal ook! Schoolwerk > sport in mijn psyche. Maar ja, in mijn psyche is bijna alles > sport. I need to work on my prioritiesquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wel echt doen he! Lopen is goed voor je en je voelt je elke keer daarna zooooooooooooo goed en trots op jezelf.
Vanavond doe ik even het omgekeerde van jou. Helaas niet meer lopen omdat ik nog even écht wat artikelen moet lezen.
Nou je het zegt. Geen idee.quote:[Verkeerde post. Ik reageerde op de vraag over Zwahiel
Veertig?!?! Je mag wmb héél erg trots zijn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even trots zijn op mezelf?![]()
Ik heb net 40 (veer-tig) minuten hardgelopen. Heeeeeel trots is.
En daarna nog maar een bakje brinta gegeten,want ik had me toch een hongerHoeveel kcal loop je er eigenlijk af in een half uur/uur?
Verder wou ik op heel veel dingen reageren,maar ik ben het kwijt. Egopostje dus maar.
Jawel! Jij gaat er alles aan doen om te voorkomen dat ik je inhaal met Evy lessen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat goed Tink!Ook trots op jou!
40 minuten is echt heel veel!
En Neen: dat verbaast me geen bal
Oh ja, da's waar ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Jawel! Jij gaat er alles aan doen om te voorkomen dat ik je inhaal met Evy lessen!
Nu met je CI kan je de eerste tijd ook niet sporten toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben onder de indruk, Tink! Dat heb ik nog nooit gehaald!.
Welterusten iedereen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Tink en Goodbye, goed van jullie!
Ik ga lekker DVDtje kijken. A love song for Bobby Long (met John Travolta en Scarlett Johansson).
Wijvenfilm, schijnt. Iemand al eens gezien?
Goed gedaan Goodbye en Tink!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef SiTu het volgende:
[..]
Goed gedaan Goodbye en Tink!![]()
Ik doe het jullie alletwee niet na. Tenminste, vooralsnog niet, maar over een tijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |