http://www.fd.nl/artikel/(...)m-leeuwen-afgeblazenquote:
quote:De bestuursvoorzitter van de koepel van woningbouwcorporaties Aedes vertrekt met een afkoopsom van ruim één miljoen euro. Alle fracties in de Tweede Kamer spraken er gisteren schande van.
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
Ik krijg het nog druk met series trouwens
HIMYM is bijna klaar met downloaden, moet nog 4 seizoenen Las Vegas, wil met Friends opnieuw beginnen en heb Bassie&Adriaan nog compleet liggen
Jawel, maar tijd tekortquote:
Oh, dat hoefde toch niet meer? Omdat mijn stats het toch bijhouden en niemand terugleestquote:Ik heb de OP weer even bijgewerkt, hij liep tot #019.. Nu tot #26
Waarom haalt niemand het dan gewoon weg?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar tijd tekort
[..]
Oh, dat hoefde toch niet meer? Omdat mijn stats het toch bijhouden en niemand terugleest
Voordat dit topic weer eens vol is iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom haalt niemand het dan gewoon weg?Ach hebben we nog even.
Geef me een bijl en je bent er zo vanafquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
Zo, weer 30 euro armer door mn lange armen
Vulling? Alsin bij de tandarts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:07 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, dat was m'n eerste vullingDat viel me toch reuze mee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geef me een bijl en je bent er zo vanaf
Moet je er nog veel danquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:07 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, dat was m'n eerste vullingDat viel me toch reuze mee eigenlijk.
Mja.quote:
Inderdaadquote:
Uh nee, eerste als in de eerste van m'n levenquote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
InderdaadNa 25 jaar m'n eerste gaatje
![]()
[..]
Uh nee, eerste als in de eerste van m'n leven
Ja.. Naja, hopenlijk is de eerste ook de laatste natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|