-3 ban!quote:
Ik denk dat ik zo maar knakworst op ga warmenquote:
Je vriend komt langs?quote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar knakworst op ga warmen
neequote:
Woensdag Fhared dag?quote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
neeAlleen op woensdag en soms in het weekend
De mijne op donderdag en soms in het weekendquote:Op maandag 20 april 2009 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
neeAlleen op woensdag en soms in het weekend
Oh, dus je bent alleen thuis?quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
De mijne op donderdag en soms in het weekend
alleen deze donderdag niet
Ja, donderdag is MuckPG dagquote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
HIhi jaquote:
Aaahwquote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef Muck het volgende:
jaquote:
quote:
hij heeft tentamensquote:
Wat stom dat de planner geen rekening heeft gehouden met julliequote:
jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat stom dat de planner geen rekening heeft gehouden met jullie
juistquote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat stom dat de planner geen rekening heeft gehouden met jullie
suck my chocolate salty ballsquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
[..]
suck my chocolate salty balls
maar natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]jij hebt zoute chocolade ballen ja
het is al opgelostquote:
okeequote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet tegen MPG zeggen dat ik Mucktaart kom eten he.
bolle?quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
Bolle heeft het heen en weerEcht bizar wat er dan allemaal ineens in speelgoed verandert
De katquote:
Jaquote:
Slaapie doenquote:
ah tofquote:
same herequote:
Taaadaaa!!quote:
Hij pest mijn vriendquote:
oe wat een lievequote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Taaadaaa!!
[ afbeelding ]
ik was net wakker.. no comment![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk ook wel moe ja
whut?quote:
ZIjn er nog genoeg over in alle asiels hoorquote:
I know...quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
ZIjn er nog genoeg over in alle asiels hoor![]()
Mjah jammerquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
I know...
maar ik woon in een mini-huisje zonder mogelijkheid om naar buiten te gaan als ik er niet ben
ooit, later als ik groot ben![]()
ach, komt welquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah jammerMijn huis is ook niet ideaal hoor, hier kan hij ook niet naar buiten. Maar ik wordt gewoon knettergek zonder kat om me heen en ik probeer gewoon in huis zoveel mogelijk zooi te hebben zodat hij zich niet verveelt. Binnenkort komt er ook zo'n gigantische tot-het-plafond-krabpaal.. dan kan hij tenminste ook omhoog rennen
Als ik eerder een tuin heb dan jij dan mag je kat wel hier logeren als jij weg bentquote:
liefquote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik eerder een tuin heb dan jij dan mag je kat wel hier logeren als jij weg bent![]()
Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijtenquote:
WTF doe mij ook wat van die pillenquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijten![]()
Wedden van welquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijten![]()
En de kat ligt gewoon te slapen hoor marcDie kan ook heul niet bij de vissen
Nopequote:
Hihiquote:
Gelukt dusquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben toch blij dat ik die foto's weer heb... anders had ik nu toch onder andere deze plaatjes moeten missen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlindurquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben toch blij dat ik die foto's weer heb... anders had ik nu toch onder andere deze plaatjes moeten missen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie vlinderquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Dank!quote:
Ik wil best wat aan rascisme doen als je dat wil. Graag met een theetje uit het theehuis van Cohen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:57 schreef marcb1974 het volgende:
indah
Zullen we hier ook een rasicme top gaan houden?
werkte het wel of niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een F5 om te kijken of het weer niet gewerkt heeft.
Het 'Ph-negeerscriptje' hapert idd soms!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:29 schreef Pheno het volgende:
He, verdomd, ik mag blijven van Danny en co.
Ik sta bovenaanquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 DaMart
02. 055 Nijns
03. 054 MPG
04. 045 OA
05. 040 Muck
06. 039 Fha
07. 031 Pheno
08. 015 marcb1974
09. 015 Aarti
10. 014 Dr_Flash
11. 013 Papierversnipperaar
12. 009 Lenny_Leonard
13. 006 Sjowhan
14. 006 dndiek
15. 005 indahnesia.com
16. 003 KapiteinGasthof
17. 002 Frutsel
18. 002 Leanne
19. 002 es70
20. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
Spammer Pien ging los gisteren, 1 post.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
De 20 grootste spammers uit de KSC van gisteren.
[..]
Ik sta bovenaan.
Nu wel.quote:
Ik was er van overuigd dat ik me gisteren aardig had ingehoudenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spammer Pien ging los gisteren, 1 post.
In de Biesbosch, net als de andere foto's die ik gisteren plaatstequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
Morgen
@DaMart: die foto met dat huisje en dat bootje, waar is die gemaakt?
Wat is het mooi daar!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er van overuigd dat ik me gisteren aardig had ingehouden.
[..]
In de Biesbosch, net als de andere foto's die ik gisteren plaatste.
Hoe heb je ze nou teruggehaald?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Daarom had ik ook gebaald als ik de foto's echt kwijt was.
Ik had 't drukquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spammer Pien ging los gisteren, 1 post.
Opgeruimd? Altijd zo fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had 't drukheb nu wel weer lekker de ruimte in mn kamer
Nou niet zo zeer opgeruimd... Eindelijk de boel ingericht is een betere omschrijvingquote:
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou niet zo zeer opgeruimd... Eindelijk de boel ingericht is een betere omschrijving
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zeMPG
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zeMPG
ik zeg : DOENquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef Aarti het volgende:
ik ben ook in opruimbuiheb nu alles behalve de rommelkamer gedaan, die staat opd e planning voo rkomend weekend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijn![]()
Al m'n zomerkleren ruiken nog naar m'n ex
Maakt dat je boos of verdrietig? (zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan of mis je hem?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijn![]()
Al m'n zomerkleren ruiken nog naar m'n ex
Dat zei je gisteren ook al Adoquote:
Toch wel een beetje verdrietig hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maakt dat je boos of verdrietig? (zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan of mis je hem haar?)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zeg : DOENmaar als het mooi weer is, zit ik ineens op een terras of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar als het mooi weer is, zit ik ineens op een terras of zo
Owja, haar, even wennen nog hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje verdrietig hoorMijn kleren ruiken echt nog naar ons samen, naar ons huisje, ons hondje, ons leventje... En dat is nu weg... Ik mis haar niet, maar ons wel, zeg maar...
ach opruimen kan altijd toch nog? het heet niet voor niks een rommelkamer...quote:
Is nie erg hoorquote:
Oh dat weet ik nog maar al te goed hoorquote:Ik kan het me goed voorstellen, al die dingen die dan weer bovenkomen enzo. Vaak weet je achteraf ook niet zo goed meer waarom jullie dan eigenlijk uit elkaar zijn gegaan.. Maar goed, daar had je toen vast goede redenen voor![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is nie erg hoor
[..]
Oh dat weet ik nog maar al te goed hoor![]()
Ze had wisselende diensten, was om 10 uur 's avond klaar met werken die dag, smste me: "schatje ik ben klaar, ben met 3 kwartier thuis, ik hou van je, tot zo!"quote:
Heeft ze daar achteraf geen uitleg meer over gegeven? Hele vreemde switch binnen een uur!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze had wisselende diensten, was om 10 uur 's avond klaar met werken die dag, smste me: "schatje ik ben klaar, ben met 3 kwartier thuis, ik hou van je, tot zo!"
Om kwart voor 11 kwam ze thuis, ging op de bank zitten, zei dat ze niet meer van me houdt en belde haar ouders die 10 minuten later voor de deur stonden... later kwam ook haar broer nog 'gezellig' even langs... fijne situatie
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze had wisselende diensten, was om 10 uur 's avond klaar met werken die dag, smste me: "schatje ik ben klaar, ben met 3 kwartier thuis, ik hou van je, tot zo!"
Om kwart voor 11 kwam ze thuis, ging op de bank zitten, zei dat ze niet meer van me houdt en belde haar ouders die 10 minuten later voor de deur stonden... later kwam ook haar broer nog 'gezellig' even langs... fijne situatie
Nou ja, ik vroeg haar nog over dat smsje, maar dat was een automatisme, zei zequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heeft ze daar achteraf geen uitleg meer over gegeven? Hele vreemde switch binnen een uur!
Nouja, ze had haar ouders gebeld, omdat ik in paniek was enzo... ze vond dat haar ouders me moesten troosten ofzo... broer hoorde dat weer van haar ouders, dus die kwam ook even langs voor me... heel lief bedoeld hoor... Maar als er 1 ding is waar je op zo'n moment geen behoefte aan hebt is het wel schoonfamiliequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Wat bedoel je met haar broer kwam 'gezellig' langs? Heeft ie iets lulligs gedaan ofzo? Hoe kwam hij trouwens binnen?
dat is echt een kloterige timing van een automatisme danquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg haar nog over dat smsje, maar dat was een automatisme, zei ze
[..]
Nouja, ze had haar ouders gebeld, omdat ik in paniek was enzo... ze vond dat haar ouders me moesten troosten ofzo... broer hoorde dat weer van haar ouders, dus die kwam ook even langs voor me... heel lief bedoeld hoor... Maar als er 1 ding is waar je op zo'n moment geen behoefte aan hebt is het wel schoonfamilie
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is echt een kloterige timing van een automatisme dan
Nja, ze wist toen toch al dat ze bij je weg wilde gaan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg haar nog over dat smsje, maar dat was een automatisme, zei ze
[..]
Nouja, ze had haar ouders gebeld, omdat ik in paniek was enzo... ze vond dat haar ouders me moesten troosten ofzo... broer hoorde dat weer van haar ouders, dus die kwam ook even langs voor me... heel lief bedoeld hoor... Maar als er 1 ding is waar je op zo'n moment geen behoefte aan hebt is het wel schoonfamilie
Ja, dat wist je ja...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nja, ze wist toen toch al dat ze bij je weg wilde gaan?
Inderdaad goed bedoeld, maar een beetje een rare actie. Ik zou juist niets of niemand willen zien die dan mij ze herinneren aan hem (haar dan in jouw geval)
Ik snap ook nooit hoe ik op een terras of midden in de nacht in een club terecht komquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar als het mooi weer is, zit ik ineens op een terras of zo
ja gek is dathe dan is er ineens kortsluiting of zo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit hoe ik op een terras of midden in de nacht in een club terecht kom
Via het command prompt heb ik een chkdsk gedaan. Toen zag ik dat er een onzichtbare map found.000 was met 130 bestanden en 175 MB aan data. Die map heb ik via het command prompt naar mijn harde schijf gekopieerd. Ik moest toen alleen de extensies van alle bestanden terugzetten naar .jpg. En toen kon ik de foto's weer zien.quote:
Vaag en omslachtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via het command prompt heb ik een chkdsk gedaan. Toen zag ik dat er een onzichtbare map found.000 was met 130 bestanden en 175 MB aan data. Die map heb ik via het command prompt naar mijn harde schijf gekopieerd. Ik moest toen alleen de extensies van alle bestanden terugzetten naar .jpg. En toen kon ik de foto's weer zien.
Ach... ze had vanaf 't begin af aan al een hekel aan mequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Pientje, ik was even lunchen. Wat een naaistreek van die 'vriendin' zeg.. Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet aan haar om daar iets over te vertellen.. Maja, om dan zo schijnheilig vrolijk te doen
Zulke mensen kan je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... ze had vanaf 't begin af aan al een hekel aan meVriendin en ik waren op vakantie, beste vriendin belde ons met onze huistelefoon op onze mobiel terwijl we in 't buitenland zaten (dubbele kosten dus, onze mobiel én onze huistelefoon) dus ik wilde t niet te lang maken, vriendin was het daar mee eens... maar beste vriendin is 2 weken boos geweest op me
Als ze bij ons thuis binnen kwam zei ze ook alleen mn vriendin gedag enzoVaag wijf
Mja, het was de enige manier die werkte. Programma om verloren bestanden terug te halen, kon ook niks vinden. Waarschijnlijk omdat ze niet verwijderd waren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Vaag en omslachtigMaar wel mooi dat het niet verloren is gegaan!
Ben ook blij dak er van af benquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke mensen kan je beter kwijt dan rijk zijn.
Haha, dat komt door het weer!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben ook blij dak er van af ben
Mensen, ik heb zin om verliefd te worden
WOAz inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke mensen kan je beter kwijt dan rijk zijn.
Liefquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Fha het volgende:
helluh
Lekker gesport, nu maar even grote schoonmaak houden
Ik vind jou ook liefquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik ben om 3 uur op mn werk, de buurvrouw heeft de sleutel, de stofzuiger staat voor de klerenkast, er ligt vers brood.
Guest?quote:
ik ben wel in de stemming voor wat liefdequote:
je weet toch hoeveel ik van je houquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben wel in de stemming voor wat liefde
ja maar met jou wil ik geen wilde ongeremde seks hebben, no offencequote:
das wederzijds, maak je maar geen zorgenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar met jou wil ik geen wilde ongeremde seks hebben, no offence
Je kunt ook gewoon niks typen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
werkse! Als je thuis komt heb je zelf een sleutel, staat de stofzuiger voor de klerenkast en is het brood op
![]()
Ik heb niet genoeg voor ons beider puinhopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
en je schoonmaakwoede?
quote:
Jammer, jammer....quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg voor ons beider puinhopen
Misschien een andere keerquote:
ik heb net in de zon gelegen met mijn klasgenootjesquote:
met een herfstschoonmaakquote:
Morgen weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
met een herfstschoonmaak
Werken
ik luister naar een docent die een oud tentamen voormaaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
My god, ik lijk wel normaal, ik maak huiswerk ;o
Ach, wat is jaloersquote:
Ah, jij bent een van die lui die in De Pers vermeld stondenquote:
Ik ook. En ik wil naar het strand, of een terras... en ik wil een massage van iemand, want ik heb spierpijn in mijn nek en schouder.quote:
Massages zijn sowieso altijd welkom.. Ben er gewoon klaar mee..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil naar het strand, of een terras... en ik wil een massage van iemand, want ik heb spierpijn in mijn nek en schouder.
Dan zoop je voorheen aardig wat litertjes wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
Ik ben 4 maanden geleden gestopt met cola drinken, en kijk wat er gebeurt...
http://www.nu.nl/economie(...)inder-coca-cola.html
Liter of 5 tot 10 per weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zoop je voorheen aardig wat litertjes weg.
Ooh, dat is slecht voor je..quote:
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptiequote:
Idd...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptie.
Daarom ben ik ook gestopt, van de ene op de andere dag. Nu zat ik de meeste weken gewoon op 2 a 3 flessen van 2 liter (daar deed ik de hele week mee), soms wat extra als ik vrienden op bezoek had of extra dorst. Dus meestal zat ik zo rond die 5 literquote:
Ja, want ik heb al 4 maanden geen druppel cola gedronken, en jij drinkt nog steeds 5 tot 10 liter koffie. Per dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptie.
Tien liter is een bakkie of 5 per dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Idd...![]()
Je zal maar 10 liter koffie per week drinken... Een paar bakkies per dag, soms veel bakkies per dag, maar 10 liter...
Hoe groot zijn jouw mokken dan?quote:
0.3 lquote:
gemiddeld 4 bovengenoemde mokken. (of 8 kopjes, die tellen als halve mok)quote:
Zie je sig!quote:
Dus jij gaat ook al aardig richting de 10 liter per week!quote:gemiddeld 4 bovengenoemde mokken. (of 8 kopjes, die tellen als halve mok)
Dan heb ik ochtenddienstquote:
Ik neem er meestal 2 of 3 op het werk, maar dat zijn kleine bekers. 0,2 liter denk ik. En dan thuis nog 1. Dus echt maximaal 1 liter per dag, maar ik denk minder.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
0.3 l![]()
![]()
![]()
al heb ik ook een übermok, die is bijna een halve liter.
en ik heb weleens een Pul koffie gehad.
Harige benen in teenslippers?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, in de trein. En er zit een soort vrouwelijke KG tegenover me.
En om het geheel in Oostenrijkse stijl te visualiseren: met Heidijurkje en -kapsel....quote:
Ze zong nog net geen liedjes uit de Sound of musicquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
En om het geheel in Oostenrijkse stijl te visualiseren: met Heidijurkje en -kapsel....
Nee, dan moet je poepen op een voorverwarmde toto wcbril.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een cursus Japans voor gevorderden?
Ik vind het er maar vies uit zienquote:
Wie ben jij?quote:
Ik kijk gewoon niet, ik schrok er altijd van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat vraag ik mezelf nou ook elke ochtend af wanneer ik in de spiegel kijk
Ik vind Joss ook niet vies maar ik vind haar ondergoed er raar uit zien.quote:
oeh, dat is een slimme!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet, ik schrok er altijd van.
*nu nieuwsgierig is en toch ook maar op het linkje klik....quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind Joss ook niet vies maar ik vind haar ondergoed er raar uit zien.
Het mag van mij idd uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind Joss ook niet vies maar ik vind haar ondergoed er raar uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is ruim SFW.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
*nu nieuwsgierig is en toch ook maar op het linkje klik....
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Efteling. Ben ik al geweestLaatste keer was met mijn trouwdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En ik ben een man, dus ik weet de datum niet meer.quote:
pagina laadt voor geen meter op mijn mobiele verbinding, terwijl ik wel gewoon streaming tv shows kan kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
*nu nieuwsgierig is en toch ook maar op het linkje klik....
Kijk anders even in het topic van Jessica Biel, dat is pasquote:
Doe niet zo modernquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
pagina laadt voor geen meter op mijn mobiele verbinding, terwijl ik wel gewoon streaming tv shows kan kijken
ik bedoel geen mobiel-mobiel, maar zo'n USB-stick mobiel voor op mijn laptopquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe niet zo modern
*een mobiel uit de FF tijd heeft. FF= Fred Flintstone.
Eerstvolgende keer zal met mijn trouwdag zijnquote:
Efteling. Ben ik al geweestWij gaan van het zomer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste keer was 2 januari
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Be careful what you wish for.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer zal met mijn trouwdag zijn![]()
quote:
Ja of niet voor extra crunchquote:
Mmm moet ik nog even over nadenkenquote:
Wat een toeval, wij waren er 4 januariquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij gaan van het zomer weerlaatste keer was 2 januari
![]()
Was het toen ook zo leuk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval, wij waren er 4 januari!
die is ook heerlijk iddquote:
We kunnen ook gewoon een maandkaart nemen, dat we automatisch na een maand weer gescheiden zijn of zoquote:
die tekst he, die is zo vreselijk waar!quote:
Efteling. Ben ik al geweest0xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redacted
quote:
Wat een toevalquote:
Ohwja dat lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een maandkaart nemen, dat we automatisch na een maand weer gescheiden zijn of zo
Doe ik dat niet al dan? Zo naar wens een keer een weekendje af en toe?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dr_Flash als ik zei dat je op een trein of in een rijdende trein mocht wonen?
Doordeweeks is voor mij goedkoperquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik dat niet al dan? Zo naar wens een keer een weekendje af en toe?
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doordeweeks is voor mij goedkoper
ja maar ja jij woont niet in treinen. Niet legaal iigquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doordeweeks is voor mij goedkoper
Helaas wel, ik lig liever in bed dat het leven naar me toe komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
die tekst he, die is zo vreselijk waar!
Tussen de 1,50 en 150 euro.quote:
jij vat het altijd weer anders op.... mag ik dan niet treinen? om een of andere reden kalmeert treinen mij ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemt
Voor 50 euro mag je die van mij hebben.quote:
nou een normalequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tussen de 1,50 en 150 euro.
Gratis als je hard kan rennen.quote:
Ja, iedereen oprotten iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemt
Hij is van mij geweest. Dat is wel 50 euro waard hoorquote:
Papa wat doet die enge man in de trein?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iedereen oprotten iddals IK de trein neem, issie voor MIJ
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is van mij geweest. Dat is wel 50 euro waard hoorIk heb het piepje er al gratis uitgesloopt voor je
Ik zal nogeens een gratis stopwatch voor jou zoeken, glasgladioolquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Papa wat doet die enge man in de trein?ach das Dr_Flash maar hij is een gestoorde trein maniak
zie je me al met een laptop rennenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal nogeens een gratis stopwatch voor jou zoeken, glasgladiool
Je hebt gelijk, je wint een stopwatch!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Serj Tankian is toch de zanger of was hoe dan ook . Van System of a Down?![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je wint een stopwatch!
opsturen naar hoogezand 9692GMquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je wint een stopwatch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |