liefquote:Op maandag 20 april 2009 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik eerder een tuin heb dan jij dan mag je kat wel hier logeren als jij weg bent

Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijtenquote:

Die kan ook heul niet bij de vissen
 Die kan ook heul niet bij de vissen  

WTF doe mij ook wat van die pillenquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijten

Wedden van welquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze bluppen tegen de rand van de bak aan ofzo waardoor het keihard nou.. klinkt alsof ze met stenen smijten
En de kat ligt gewoon te slapen hoor marcDie kan ook heul niet bij de vissen

Nopequote:
 De bak staat in de kast en zit met de bovenkant tegen de plank aan (nouja, 3 mm ruimte). Dus daar komt hij niet tussen en het is te zwaar om er af te meppen
 De bak staat in de kast en zit met de bovenkant tegen de plank aan (nouja, 3 mm ruimte). Dus daar komt hij niet tussen en het is te zwaar om er af te meppen 

Hihiquote:

Gelukt dusquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben toch blij dat ik die foto's weer heb... anders had ik nu toch onder andere deze plaatjes moeten missen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vlindurquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben toch blij dat ik die foto's weer heb... anders had ik nu toch onder andere deze plaatjes moeten missen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

mooie vlinderquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:
quote:
quote:
Dank!quote:
 .
.  .
.

slaap lekker
 slaap lekker  

.