quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Efteling. Ben ik al geweestWij gaan van het zomer weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste keer was 2 januari
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Be careful what you wish for.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer zal met mijn trouwdag zijn![]()
quote:
Ja of niet voor extra crunchquote:
Mmm moet ik nog even over nadenkenquote:
Wat een toeval, wij waren er 4 januariquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij gaan van het zomer weerlaatste keer was 2 januari
![]()
Was het toen ook zo leuk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval, wij waren er 4 januari!
die is ook heerlijk iddquote:
We kunnen ook gewoon een maandkaart nemen, dat we automatisch na een maand weer gescheiden zijn of zoquote:
die tekst he, die is zo vreselijk waar!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Efteling. Ben ik al geweest0xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redacted
quote:
Wat een toevalquote:
Ohwja dat lijkt me wel goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een maandkaart nemen, dat we automatisch na een maand weer gescheiden zijn of zo
Doe ik dat niet al dan? Zo naar wens een keer een weekendje af en toe?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dr_Flash als ik zei dat je op een trein of in een rijdende trein mocht wonen?
Doordeweeks is voor mij goedkoperquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik dat niet al dan? Zo naar wens een keer een weekendje af en toe?
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doordeweeks is voor mij goedkoper
ja maar ja jij woont niet in treinen. Niet legaal iigquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doordeweeks is voor mij goedkoper
Helaas wel, ik lig liever in bed dat het leven naar me toe komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
die tekst he, die is zo vreselijk waar!
Tussen de 1,50 en 150 euro.quote:
jij vat het altijd weer anders op.... mag ik dan niet treinen? om een of andere reden kalmeert treinen mij ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemt
Voor 50 euro mag je die van mij hebben.quote:
nou een normalequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tussen de 1,50 en 150 euro.
Gratis als je hard kan rennen.quote:
Ja, iedereen oprotten iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou aan wanneer Fles de trein neemt
Hij is van mij geweest. Dat is wel 50 euro waard hoorquote:
Papa wat doet die enge man in de trein?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iedereen oprotten iddals IK de trein neem, issie voor MIJ
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is van mij geweest. Dat is wel 50 euro waard hoorIk heb het piepje er al gratis uitgesloopt voor je
Ik zal nogeens een gratis stopwatch voor jou zoeken, glasgladioolquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Papa wat doet die enge man in de trein?ach das Dr_Flash maar hij is een gestoorde trein maniak
zie je me al met een laptop rennenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal nogeens een gratis stopwatch voor jou zoeken, glasgladiool
Je hebt gelijk, je wint een stopwatch!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Serj Tankian is toch de zanger of was hoe dan ook . Van System of a Down?![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je wint een stopwatch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |