Ik was er van overuigd dat ik me gisteren aardig had ingehoudenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spammer Pien ging los gisteren, 1 post.
In de Biesbosch, net als de andere foto's die ik gisteren plaatstequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef Nijns het volgende:
Morgen
@DaMart: die foto met dat huisje en dat bootje, waar is die gemaakt?
Wat is het mooi daar!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er van overuigd dat ik me gisteren aardig had ingehouden.
[..]
In de Biesbosch, net als de andere foto's die ik gisteren plaatste.
Hoe heb je ze nou teruggehaald?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker. Daarom had ik ook gebaald als ik de foto's echt kwijt was.
Ik had 't drukquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Spammer Pien ging los gisteren, 1 post.
Opgeruimd? Altijd zo fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had 't drukheb nu wel weer lekker de ruimte in mn kamer
Nou niet zo zeer opgeruimd... Eindelijk de boel ingericht is een betere omschrijvingquote:
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou niet zo zeer opgeruimd... Eindelijk de boel ingericht is een betere omschrijving
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zeMPG
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, toen ik verhuisd was, had ik ook nog heel lang dingen in dozen zitten enzo.. Maar goed dat je het hebt ingericht, een opgruimd huis geeft een opgeruimd hoofd zeggen zeMPG
ik zeg : DOENquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef Aarti het volgende:
ik ben ook in opruimbuiheb nu alles behalve de rommelkamer gedaan, die staat opd e planning voo rkomend weekend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijn![]()
Al m'n zomerkleren ruiken nog naar m'n ex
Maakt dat je boos of verdrietig? (zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan of mis je hem?)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, ben in november weer thuis gaan wonen, maar daar was niet echt meer ruimte voor mij... Dus het was nogal een gepuzzel enzo, en nu zijn eindelijk al mijn kleren gewoon uitgepakt enzo, das wel heel fijn![]()
Al m'n zomerkleren ruiken nog naar m'n ex
Dat zei je gisteren ook al Adoquote:
Toch wel een beetje verdrietig hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maakt dat je boos of verdrietig? (zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan of mis je hem haar?)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zeg : DOENmaar als het mooi weer is, zit ik ineens op een terras of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar als het mooi weer is, zit ik ineens op een terras of zo
Owja, haar, even wennen nog hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje verdrietig hoorMijn kleren ruiken echt nog naar ons samen, naar ons huisje, ons hondje, ons leventje... En dat is nu weg... Ik mis haar niet, maar ons wel, zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |