met een herfstschoonmaakquote:
Morgen weerquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
met een herfstschoonmaak
Werken
ik luister naar een docent die een oud tentamen voormaaktquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef Muck het volgende:
My god, ik lijk wel normaal, ik maak huiswerk ;o
Ach, wat is jaloersquote:
Ah, jij bent een van die lui die in De Pers vermeld stondenquote:
Ik ook. En ik wil naar het strand, of een terras... en ik wil een massage van iemand, want ik heb spierpijn in mijn nek en schouder.quote:
Massages zijn sowieso altijd welkom.. Ben er gewoon klaar mee..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil naar het strand, of een terras... en ik wil een massage van iemand, want ik heb spierpijn in mijn nek en schouder.
Dan zoop je voorheen aardig wat litertjes wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
Ik ben 4 maanden geleden gestopt met cola drinken, en kijk wat er gebeurt...
http://www.nu.nl/economie(...)inder-coca-cola.html
Liter of 5 tot 10 per weekquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zoop je voorheen aardig wat litertjes weg.
Ooh, dat is slecht voor je..quote:
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptiequote:
Idd...quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptie.
Daarom ben ik ook gestopt, van de ene op de andere dag. Nu zat ik de meeste weken gewoon op 2 a 3 flessen van 2 liter (daar deed ik de hele week mee), soms wat extra als ik vrienden op bezoek had of extra dorst. Dus meestal zat ik zo rond die 5 literquote:
Ja, want ik heb al 4 maanden geen druppel cola gedronken, en jij drinkt nog steeds 5 tot 10 liter koffie. Per dagquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan durf jij wat te zeggen van mijn koffie-consumptie.
Tien liter is een bakkie of 5 per dag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Idd...![]()
Je zal maar 10 liter koffie per week drinken... Een paar bakkies per dag, soms veel bakkies per dag, maar 10 liter...
Hoe groot zijn jouw mokken dan?quote:
0.3 lquote:
gemiddeld 4 bovengenoemde mokken. (of 8 kopjes, die tellen als halve mok)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |