lief!!!! maar helaas, op naar ronde vijf, 19 mei is mijn nieuwe NOD.quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Jaaa, nieuw topic! Volgens mij mag Lijnloos uit het lijstje nu ze 2 mooie streepjes heeft geplast
Voor Sterrenmunt wordt het echt spannend nu! Mijn duimen draaien hoor
Hee Marike, welkom!quote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef marike77 het volgende:
Hoi,
Ben nog aan het ontpillen. Heb 1 NOD gemist, maar klussen was al een tijdje geleden omdat ik eigenlijk eerst wilde wachten tot ik ongesteld zou worden. Dus wist bijna zeker dat ik geen tweede streepje zou zien. (en toch valt het dan stiekem een beetje tegen...)
Dus ik kon wel heerlijk gemasseerd worden. (hopelijk helpt het ook een beetje mee: zij is ook natuurgeneeskundige) Heb nu voor mezelf besloten dat we er ondanks niet ongesteld geworden er toch voor gaan, moeten ze maar een beetje harder rekenen mocht het raak zijn.![]()
Voor alle meiden die al veel langer bezig zijn: Dat er maar snel heel veel streepjes mogen komen.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Asyniur het volgende:
Guess, je NOD is op mijn verjaardag! Dat kan alleen maar een goed teken zijn
Ik ga vanaf morgen weer streepjes piesen (althans proberen). Heb namelijk alweer cervixslijm gesignaleerd.
Ja dat klopt, maar volgens de instructie van de ovutest zou je al vanaf dag 11 moeten gaan testen (toch?)quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef leonieke het volgende:Doe je goed
![]()
Maar morgen zit je toch pas op dag 12? (wij liepen toch gelijk op?)
Ik hoop het zo erg1quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Asyniur het volgende:
Guess, je NOD is op mijn verjaardag! Dat kan alleen maar een goed teken zijn
Ik ga vanaf morgen weer streepjes piesen (althans proberen). Heb namelijk alweer cervixslijm gesignaleerd.
Haha, ik ben de weg ook even kwijt inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Tierrr het volgende:
Zozo, wat een drukte ineens!! Gezellig!! Heb alleen niet zoveel tijd om overal op te reageren...![]()
Maar welkom voor de nieuwelingen en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Ik zal morgen weer naar de gyn... ben benieuwd wat die te zeggen heeft...
Ik vind het echt heel spannend voor je. Dat van die nagels weet ik niet, maar krampjes kunnen een teken zijn als je dat anders niet voelt. Ik hoop het heel hard met je mee. Tuurlijk kun je hoop houden, geen bloed geeft moed tochquote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al de hele dag krampjes in mijn buikZou dat iets betekenen? En mijn nagels willen in eens wel groeien...
Kan ik nu eindelijk wel hoop houden?
Duimerdeduimerdeduim...quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al de hele dag krampjes in mijn buikZou dat iets betekenen? En mijn nagels willen in eens wel groeien...
Kan ik nu eindelijk wel hoop houden?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Vlindur het volgende:
Eisprong is op 8 april geweest. Dank zij pregnyl dus.
Ik moet werken, ben er vanavond pas weer!
heet dat niet: hormonen? ik heb er ook vaak last van... manlief weet vaak niet eens meer wat hij nog wel en niet zeggen rond de "testtijd"...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef marike77 het volgende:
stom he, vandaag getest, je weet dat het niet raak kan zijn en bij de minste stomme opmerking van een vriend ben je ineens helemaal depri... geloof soms mezelf niet...
Weer wat geleerd,dat wist ik dus echt niet he!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.
Sterremunt is helaas al ongiquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
sterremunt spannend..... duim voor je
En zwangerschapsmassage?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.
Welterustenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx
Ik was stiekem nog niet naar bed, maar heb nog even gegoogled. Wil altijd wel het naadje van de kous weten als ik iets verkondig.
De info die ik heb gekregen bij mijn cursus is wel terecht, want sportmassage wordt sowieso afgeraden tijdens de zwangerschap. En ontspannings- en sportmassage hebben een grote overlap.
De sites die het hebben over zwangerschapsmassage hebben niet allemaal dezelfde uitleg, maar kort gezegd komt het hierop neer:
- beter geen massage totdat je tenminste 13 weken zwanger bent.
- er worden aangepaste, zachtere technieken gebruikt. Dus zonder veel druk.
- massage is alleen verantwoord als de zwangerschap geheel gezond verloopt.
zoen nu echt slapen!
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn minnie! Dreigen met de huisarts doet vaak wonderen!
Geeft niks hoor, als jij eerder was geweest had ik dat ook stiekem een beetje gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef marike77 het volgende:
fijn minniemin... ben beetje jaloers....
Ja erg he,en mijn cyclus is nog wel 40dgnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
wat duurt het lang zeg voordat de klusdagen er weer zijn.... om nog maar niet te spreken van mijn NOD
oke, dus nie zorgen maken nie...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef happyme28 het volgende:
Kan dat de urine minder geconcentreerd was Asyniur, zeker wat langer voor je LH piek kan de duidelijkheid nogal varieren volgens mij.
Ik durf het echt niet, ik vind een negatief op een test veel erger dan ongesteld worden..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vlindur, echt spannend hoor! Ik zou het niet volhouden...![]()
ik zou al getest hebben, alleen al om van de spanning af te zijn
True. Maar het gaat prima met me, ik wacht het maar gewoon af. Scheelt ook weer geld als ik wel ongesteld wordquote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar als je nu geen tweede streepje krijgt ben je gelijk weer down to earth maar heb je nog steeds de kans op een tweede streep in een paar dagen tijd
En die gaat NIET helpenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Heb Vlindur nog even een bemoedigende PM gestuurd
Potverdorie...quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En die gaat NIET helpen
Er wordt niet getest voor zaterdag.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Potverdorie...![]()
Dames, we hebben te maken met een keiharde...![]()
Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zettenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het knap hoor... je bent al 15 dagen na je eisprong. Wist je andere cyclussen ook wanneer je eisprong was Vlindur?? Omdat je uitgaat van een cyclus van 31 dagen. Dit keer was je eisprong al op dag 15, dus dat telt ook.... normaal mag je met 14 dagen na je eisprong testen [ afbeelding ]
ik dacht, ik doe nog een poging
Ik snap het hoor, ik heb in het afgelopen jaar ook heel vaak met die test in mijn handen gestaan en het toch maar niet gedaan. Maar ja..als je niet ongesteld wordt, moet je toch een keer die gok wagenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zetten
Ik durf het gewoon echt niet. Ben zo bang voor die negatieve streep..
Ik ga maar es ff naar buiten, doet me vast goed
Tot straks!
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Happy, wij moeten gewoon onze nagels opvreten tot zaterdag!
Groot gelijk hoor! Negatieve testen zijn k*t en vooral heel erg zonde van je geld als je toch voor de NOD test.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En die gaat NIET helpen
Er wordt niet getest voor zaterdag.
dat is inderdaad wel wat er wordt gezegd, dat het beter is om al 4 weken voor de zwangerschap te beginnen, maar goed, voorlopig lijk ik nog niet zwanger te zijn... en ach, vroeger bestond het ook nog niet, en er zijn toch ook een heleboel goede babietjes geboren... (niet dat ik het belang van foliumzuur niet zie, want dat doe ik wel, maar ik kan het nu even niet opbrengen, en ik denk dat het ook prima kan vanaf dat je een tweede streepje hebt...)quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Guess. het volgende:
IK wil geen zeurpiet zijn ofzo maar volgens mij is het wel heel belangrijk dat je al een week of 4 foliumzuur slikt voor je zwanger word.
Ik neem die etos zwanger worden (idd wel irritant 2x per dag maar als het helpt heb ik het er voor over)na de het ontbijt en avondeten.Ik gebruik ook andere medicijnen s'morgen dus ik kan het eigenlijk niet vergeten.Voor s'avonds zette ik in het begin een alarm in m'n mobiel.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
ja, wij balen er ook goed van hier... best een tegenslag...
droomvrouwtje, een kijkoperatie komt pas na het gesprek met de gyn. het gesprek is over 2 weken, en wanneer de kijkoperatie is, ik weet het nog niet... maar inderdaad, beter dat het onder narcose is... al dat gerommel aan m'n baarmoeder en baarmoedermond... en de eendebek is ook niet echt fijn... (vandaag was ie zooooo koud... en de beensteunen ook... brrrrr)
maar goed... helft kans dus op een kindje...(ik ga er steeds meer over nadenken, begin echt te doemdenken nu...)
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Hier is het bloeden inmiddels wel gestopt en komt het af en toe nog even terug, maar niet in die mate dat het schrikwekkend is. Volgens sensitest ben ik nog steeds zwanger. Bizar eigenlijk, wilde zolang niets liever dan twee strepen piesen en nu kan ik bijna niet wachten tot er nog maar 1 streepje staat....
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb vandaag weer een nauwelijks zichtbaar streepje gepiest op de ovu-test. Maar ik had er zin indus we hebben mooi wel gesekst!
![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef Guess. het volgende:
Samsuus,welkom! Je bent een jonge mama zie ik
Thanks! Hopen dat het snel raak isquote:
Mijn oudste was ook een cadeautje. De tweede kwam na 7 maanden proberen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef milka82 het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe lang dit zou kunnen gaan duren (ben ongeduldig, hahaha) want mijnwas een kadootje!
Als ik zo snel als jij een nieuwe vent had gevonden was er al 1 bijgeweest hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef samsuus het volgende:
[..]
Thanks! Hopen dat het snel raak is![]()
Jij trouwens geen plannen voor een tweede?
Owquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
Als ik zo snel als jij een nieuwe vent had gevonden was er al 1 bijgeweest hoor![]()
Vlindur, ik kan me geen mooiere reden bedenken om iemand twéé keer te mogen feliciterenquote:
Misschien een goed ei in voorbereiding?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Guess. het volgende:
Zo raar,ik heb het gevoel meer cervixslijm te hebben (het zou ook wel heel vroeg zijn in de cyclus maar met mij weet je het nooit).Dus ik denk voor de zekerheid gooi ik er maar een ovutestje tegen aan maar daar is in de verste verte geen 2e streepj ete bekennen!
Nou zou mooi zijn want dan is ie erg vroeg,ik heb een cyclus van 40dgn en mijn NOD is dus eigenlijk pas 24mei.Nou ja hou het ff in de gaten,heb flink wat ovutesten ingeslagen dus kan weer vooruitquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Misschien een goed ei in voorbereiding?
Heb zelf ook heel wisselende dagen waarop het slijm komt (en de hoeveelheid wisselt ook nogal)
Hij gaat toch wel mee he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:16 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb metafgesproken dat ik zwanger terug kom van vakantie...
Ik ben met die Etos zwangerworden pillen begonnen deze ronde,die zouden bij mij dan wel super werken haha!quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:44
schreef happyme28 het volgende:
Guess, ik hoop het voor je dat je cyclus nu wat korter wordt.
Bij mij loopt het cervixslijm en de positieve ovulatietest ook niet gelijk. Ik heb eerst cervixslijm en pas daarna een positieve ovulatietest en dan is het cervixslijm alweer weg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:16 schreef Asyniur het volgende:
Guess, ik heb zo'n beetje hetzelfde: ik glibber hier bijna van de banken het streepje op de ovu-test is maar vaag
![]()
Maar ik blijf stug doorSMEPPENen ovu-testen
...
Ik heb metafgesproken dat ik zwanger terug kom van vakantie...
Fijn dat je bijna hcg vrij bent! Nu op naar een nieuwe cyclus! Ook lekker van die vakantie, heerlijk naar de griekse zon. Lekker van genieten en net als Asyniur zwanger terugkomen lijkt me een goed streven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:32 schreef flugeltje het volgende:
wheheh, glibberaars... Misschien zijn jullie wel gewoon geil, kan ook nog![]()
Hier is de zwangerschapstest nog zo licht dat ik 'm bij een wat positievere reden bijna hier zou plaatsen voor advies. Het ziet er naar uit dat ik dit weekend HCG-vrij ga raken dus. Dan begin ik maandag met ovulatietestjes om te zien of ik weer ga ovuleren...
Ik merk het overigens ook aan mezelf, sta wat steviger in m'n schoenen nu. Die hormonen doen zoveel wat dat betreft.
We hebben gisteren een vakantie Griekenland geboekt voor begin juni, direct na Pinkpop hop door naar de Griekse zonWe wilden eerst eigenlijk niet echt vakantie doen maar een weekje caravan in Cadzand doen, dit ook ivm de kosten van alles voor de gezinsuitbreiding. Maar het gaat toch op z'n minst 2010 worden, dus dan kan het er wel af. Bovendien hebben we door alle emoties en drukte in het afgelopen half jaar (2 zwangerschappen, de chemo bij de pa van Tijn en we hebben hier een zeer forse verbouwing achter de rug) ook echt behoefte aan er even 'uit' te zijn. Misschien bouwen we wel een semi-griekje daar
Dat krijg ik ook maar niet voor elkaarquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:46 schreef Poezebeest het volgende:
Waarom kan ik niet een heleboel quoten in één bericht?
Super dat je al 4 kilo kwijt bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik ben met die Etos zwangerworden pillen begonnen deze ronde,die zouden bij mij dan wel super werken haha!
Ben pas 4 kilo afgevallen dus dat lijkt me ook sterk.
Nou ja we zullen zien,ga nu wel gewoon al ovutestjes doen,echt die baby kost nu al handen vol geld
Zo heb ik dat ook wel eens gedaan maar vond ik zo'n gedoe, moet makkelijker kunnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef mijsje het volgende:
dat kan wel, maar dat moet je een extra pagina ernaast open hebben... zo doe ik het iig... en dan uit de ene steeds de quotes halen, en in de andere plakken en commentaar erbij zetten...
dat is meestal een bijkomende zaak bij mij, zeker nu ik van de pil af ben: ik kan elke lekkere vent wel bespringenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:32 schreef flugeltje het volgende:
wheheh, glibberaars... Misschien zijn jullie wel gewoon geil, kan ook nog![]()
En dat te bedenken dat babysnuffelen voor jou nog veel pijnlijker isquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef mijsje het volgende:
Asyniur,ik weet hoe het voelt... dat heb ik ook met alle babies die ik "snuffel"... ik wil ook zo graag...
zullen we afspreken dat we over een jaar nu ook een kindje in onze armen hebben liggen?
(en stampvoet maar raak hoor, dat mag best wel eens af en toe...)
Weet je, we gaan in elk geval met z'n drietjes tegelijk oke? we lopen in elk geval mooi gelijk opquote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur:voor jou! En stampvoeten mag best hoor [ afbeelding ] Ik wens je in ieder geval een leuke vakantie met
en dat je maar met streepjes terug mag komen!
het is inderdaad pijnlijk voor me, maar ik vind het ook wel heel fijn om babietjes te zien en te ruiken... Ik doe in ieder geval altijd m'n best om me eroverheen te zetten, en meestal lukt dat ook wel.quote:Op zondag 26 april 2009 08:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat babysnuffelen voor jou nog veel pijnlijker is![]()
[..]
Weet je, we gaan in elk geval met z'n drietjes tegelijk oke? we lopen in elk geval mooi gelijk op![]()
2 mei vertrekken we heeeeeeeeeeel vroeg 's morgensquote:Op zondag 26 april 2009 17:55 schreef happyme28 het volgende:
Wanneer gaan jullie ook al weer precies Asyniur? Enne... lang leve de i-net cafés :p
Als ik het voel ik voel mijn eisprong niet altijd, dan voelt het bij mij als een soort menstruatiebuikpijn, maar dan aan 1 kant van mijn buik en dus gewoon midden in de cyclus dus als je eigenlijk net een weekje klaar bent met ongesteld zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Poezebeest het volgende:
Ik had vanmorgen een enorme steek/kramp in mijn buik, zou dat mijn ei kunnen zijn? Was maar heel even en geen darmkramp.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
2 mei vertrekken we heeeeeeeeeeel vroeg 's morgens
Ik ben bang dat er in Muehlebach en Kappelrodeck heul geen i-net cafe's zijn
quote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef happyme28 het volgende:Google geeft inderdaad 0 resultaten
![]()
Poezebeest, ik weet ook nooit of wat ik voel ook inderdaad mijn eisprong is, dus ik hou me maar vast aan tempen en/of ovu-testjes. Ik voel altijd van alles![]()
zo kort op elkaar? als het goed is gewoon op dezelfde dag...quote:Op zondag 26 april 2009 17:51 schreef Asyniur het volgende:
Natuurlijk moet iedereen mee!!![]()
het was meer in het kader van: onze NOD's liggen zo kort op elkaar![]()
Volgens mij is het streepje lichter aan het worden op de ovu-test van vanmiddag 12:30u was twijfelachtig lichter dan die van gisteren 17:30u dus ik test strakjes nog een keertje...
Vandaag weer gesekst, morgen nog seksen en dan is het weer geduldig afwachten.![]()
Gelukkig gaan we op vakantieen heb je veel afleiding. Alleen jammer dat ik dan hier niet kan meelezen/posten/jubelen/huilen.
Ik doe het allebei mijsje, tempen moet van de gyn (kijken of de clomid werkt) en de ovutesten vind ik een fijne bevestiging. Hier klagen helpt, vanmiddag was het streepje ein-de-lijk donkerder. Morgen even kijken of ie donkerder of lichter is, maar ik ben iig heppie.quote:Op zondag 26 april 2009 13:31 schreef mijsje het volgende:
PZE, ik snap je frustratie, heel vervelend als je je ei nog niet kan vinden... doe je het met ovutestjes of ook met tempen?
Ah mijsje wat jammer dat je met die tweestrijd te worstelen hebt. Ik begrijp het wel, maar anderzijds kunnen ze in het ziekenhuis al zoveel doen dat we echt op die medische kennis moeten vertrouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef mijsje het volgende:
dat vind ik heel lief PZE, ik hoop ook heel erg dat het zo zal gaan. ik zit er echt mee in tweestrijd... van een kant hoop ik echt dat het lukt. van de andere kant durf ik niet te veel te hopen en weet ik bijna zeker dat het niet lukt en ook nooit gaat lukken... heel raar om die gevoelens zo naast elkaar te hebben... we wachten nu al zolang...dank je prinses
Duimerdeduimerdeduimquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef mijsje het volgende:
PZE, soms is even klagen ook gewoon heel erg lekker... en komt alles toch helemaal goed! Fijn dat je testje wat donkerder werd weer...
Hier hebben we het eitje goed benut deze dagen, maar of het weer gelukt is, weten we pas over 2 weken... Ik ga ervanuit dat we gewoon samen met de gyn een kijkoperatie gaan plannen...
Ik bedacht me vanmiddag samen met hubbie dat als de kijkoperatie geweest is, ik vast nog een HSG moet om te kijken of de eileider echt goed geopend is, als dat tijdens de operatie gelukt is...(we wachten maar weer even af wat de gyn te vertellen heeft op 8 mei)
Hihi, je NOD schuift dan een klein beetje op toch?quote:Op maandag 27 april 2009 18:48 schreef Poezebeest het volgende:
Ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad, gisterochtend een pijnlijke steek en later die dag menstruatiepijn die nu weer weg is, gister dus een keertje extra geklustVandaag klussen gaat niet lukken dus hoop dat gister echt mijn ei is geweest.
Oei, wat een mooie duidelijke streep. Zo duidelijk heb ik zo nog niet gehad...quote:Op maandag 27 april 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
In het kader van de broodnodige positiviteit presenteer ik mijn ovulatietest van daarnet! (dag 24)![]()
[ afbeelding ]
Edit: mag mijn NOD op 11 mei? Ik heb een NOD! Whoei!![]()
Het zou supermooi zijn, we gaan er zeker voor!quote:Op maandag 27 april 2009 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb eigenhandig besloten dat jullie rond de tiende allemaal een topic opschuiven!
* positieve energie uitstraalt
MijsjeOok bij jou komt het goed, ik weet het zeker
(hoe is het met je moeder?)
PZE, dat ziet er uit als een mooi eitje.
die is duidelijker dan mijn streepje destijds hoor... en er zit toch al bijna 36 weken een klein beebje in mijn buik..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
denk je echt?????
heb nog een duidelijker foto, maar kan het zelf gewoon niet geloven.....
[ afbeelding ]
*inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, geen actief beleid gevoerd*
jeetje.... wat spannend! en dit was dus geen ochtendurine...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
die is duidelijker dan mijn streepje destijds hoor... en er zit toch al bijna 36 weken een klein beebje in mijn buik..
zal ff een foto opzoeken van mijn test.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jeetje.... wat spannend! en dit was dus geen ochtendurine...
*kriebels*
BJ! Whaaaaa!!!!!!!!! Wat goed joh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi allemaal...
vorige maand was ik hier ook, rond de 25ste, en nu ben ik er dus weer.... wederom niet ongesteld geworden....
en nu heb ik net een test gedaan, aangezien ik ook pijnlijke tepels heb en ik denk dat ik iets zie....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie?
van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:geloof dat ik mee mag gaan jubelen....
jeetje! en ik heb de datum eens uitgerekend:
en afgegaan op mijn laatste menstruatie en een normale cyclus, is de uitgerekende datum ongeveer
01-01-2010
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
... en we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.Maar moet ni 1st gaan werken.
Dat soort foto's moet in een heul ander forum hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.Maar moet ni 1st gaan werken.
Dan ben ik op mijn werk...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef samsuus het volgende:
12-1 uur 's middadgs is de piek het hoogst. Dan zou je moeten testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |