lief!!!! maar helaas, op naar ronde vijf, 19 mei is mijn nieuwe NOD.quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Jaaa, nieuw topic! Volgens mij mag Lijnloos uit het lijstje nu ze 2 mooie streepjes heeft geplast
Voor Sterrenmunt wordt het echt spannend nu! Mijn duimen draaien hoor
Hee Marike, welkom!quote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef marike77 het volgende:
Hoi,
Ben nog aan het ontpillen. Heb 1 NOD gemist, maar klussen was al een tijdje geleden omdat ik eigenlijk eerst wilde wachten tot ik ongesteld zou worden. Dus wist bijna zeker dat ik geen tweede streepje zou zien. (en toch valt het dan stiekem een beetje tegen...)
Dus ik kon wel heerlijk gemasseerd worden. (hopelijk helpt het ook een beetje mee: zij is ook natuurgeneeskundige) Heb nu voor mezelf besloten dat we er ondanks niet ongesteld geworden er toch voor gaan, moeten ze maar een beetje harder rekenen mocht het raak zijn.![]()
Voor alle meiden die al veel langer bezig zijn: Dat er maar snel heel veel streepjes mogen komen.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Asyniur het volgende:
Guess, je NOD is op mijn verjaardag! Dat kan alleen maar een goed teken zijn
Ik ga vanaf morgen weer streepjes piesen (althans proberen). Heb namelijk alweer cervixslijm gesignaleerd.
Ja dat klopt, maar volgens de instructie van de ovutest zou je al vanaf dag 11 moeten gaan testen (toch?)quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef leonieke het volgende:Doe je goed
![]()
Maar morgen zit je toch pas op dag 12? (wij liepen toch gelijk op?)
Ik hoop het zo erg1quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef Asyniur het volgende:
Guess, je NOD is op mijn verjaardag! Dat kan alleen maar een goed teken zijn
Ik ga vanaf morgen weer streepjes piesen (althans proberen). Heb namelijk alweer cervixslijm gesignaleerd.
Haha, ik ben de weg ook even kwijt inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef Tierrr het volgende:
Zozo, wat een drukte ineens!! Gezellig!! Heb alleen niet zoveel tijd om overal op te reageren...![]()
Maar welkom voor de nieuwelingen en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Ik zal morgen weer naar de gyn... ben benieuwd wat die te zeggen heeft...
Ik vind het echt heel spannend voor je. Dat van die nagels weet ik niet, maar krampjes kunnen een teken zijn als je dat anders niet voelt. Ik hoop het heel hard met je mee. Tuurlijk kun je hoop houden, geen bloed geeft moed tochquote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al de hele dag krampjes in mijn buikZou dat iets betekenen? En mijn nagels willen in eens wel groeien...
Kan ik nu eindelijk wel hoop houden?
Duimerdeduimerdeduim...quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al de hele dag krampjes in mijn buikZou dat iets betekenen? En mijn nagels willen in eens wel groeien...
Kan ik nu eindelijk wel hoop houden?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:09 schreef Vlindur het volgende:
Eisprong is op 8 april geweest. Dank zij pregnyl dus.
Ik moet werken, ben er vanavond pas weer!
heet dat niet: hormonen? ik heb er ook vaak last van... manlief weet vaak niet eens meer wat hij nog wel en niet zeggen rond de "testtijd"...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef marike77 het volgende:
stom he, vandaag getest, je weet dat het niet raak kan zijn en bij de minste stomme opmerking van een vriend ben je ineens helemaal depri... geloof soms mezelf niet...
Weer wat geleerd,dat wist ik dus echt niet he!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.
Sterremunt is helaas al ongiquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
sterremunt spannend..... duim voor je
En zwangerschapsmassage?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.
Welterustenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx
Ik was stiekem nog niet naar bed, maar heb nog even gegoogled. Wil altijd wel het naadje van de kous weten als ik iets verkondig.
De info die ik heb gekregen bij mijn cursus is wel terecht, want sportmassage wordt sowieso afgeraden tijdens de zwangerschap. En ontspannings- en sportmassage hebben een grote overlap.
De sites die het hebben over zwangerschapsmassage hebben niet allemaal dezelfde uitleg, maar kort gezegd komt het hierop neer:
- beter geen massage totdat je tenminste 13 weken zwanger bent.
- er worden aangepaste, zachtere technieken gebruikt. Dus zonder veel druk.
- massage is alleen verantwoord als de zwangerschap geheel gezond verloopt.
zoen nu echt slapen!
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn minnie! Dreigen met de huisarts doet vaak wonderen!
Geeft niks hoor, als jij eerder was geweest had ik dat ook stiekem een beetje gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef marike77 het volgende:
fijn minniemin... ben beetje jaloers....
Ja erg he,en mijn cyclus is nog wel 40dgnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
wat duurt het lang zeg voordat de klusdagen er weer zijn.... om nog maar niet te spreken van mijn NOD
oke, dus nie zorgen maken nie...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef happyme28 het volgende:
Kan dat de urine minder geconcentreerd was Asyniur, zeker wat langer voor je LH piek kan de duidelijkheid nogal varieren volgens mij.
Ik durf het echt niet, ik vind een negatief op een test veel erger dan ongesteld worden..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vlindur, echt spannend hoor! Ik zou het niet volhouden...![]()
ik zou al getest hebben, alleen al om van de spanning af te zijn
True. Maar het gaat prima met me, ik wacht het maar gewoon af. Scheelt ook weer geld als ik wel ongesteld wordquote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar als je nu geen tweede streepje krijgt ben je gelijk weer down to earth maar heb je nog steeds de kans op een tweede streep in een paar dagen tijd
En die gaat NIET helpenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Heb Vlindur nog even een bemoedigende PM gestuurd
Potverdorie...quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En die gaat NIET helpen
Er wordt niet getest voor zaterdag.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Potverdorie...![]()
Dames, we hebben te maken met een keiharde...![]()
Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zettenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het knap hoor... je bent al 15 dagen na je eisprong. Wist je andere cyclussen ook wanneer je eisprong was Vlindur?? Omdat je uitgaat van een cyclus van 31 dagen. Dit keer was je eisprong al op dag 15, dus dat telt ook.... normaal mag je met 14 dagen na je eisprong testen [ afbeelding ]
ik dacht, ik doe nog een poging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |