En zwangerschapsmassage?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.
Welterustenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx
Ik was stiekem nog niet naar bed, maar heb nog even gegoogled. Wil altijd wel het naadje van de kous weten als ik iets verkondig.
De info die ik heb gekregen bij mijn cursus is wel terecht, want sportmassage wordt sowieso afgeraden tijdens de zwangerschap. En ontspannings- en sportmassage hebben een grote overlap.
De sites die het hebben over zwangerschapsmassage hebben niet allemaal dezelfde uitleg, maar kort gezegd komt het hierop neer:
- beter geen massage totdat je tenminste 13 weken zwanger bent.
- er worden aangepaste, zachtere technieken gebruikt. Dus zonder veel druk.
- massage is alleen verantwoord als de zwangerschap geheel gezond verloopt.
zoen nu echt slapen!
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn minnie! Dreigen met de huisarts doet vaak wonderen!
Geeft niks hoor, als jij eerder was geweest had ik dat ook stiekem een beetje gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef marike77 het volgende:
fijn minniemin... ben beetje jaloers....
Ja erg he,en mijn cyclus is nog wel 40dgnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
wat duurt het lang zeg voordat de klusdagen er weer zijn.... om nog maar niet te spreken van mijn NOD
oke, dus nie zorgen maken nie...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef happyme28 het volgende:
Kan dat de urine minder geconcentreerd was Asyniur, zeker wat langer voor je LH piek kan de duidelijkheid nogal varieren volgens mij.
Ik durf het echt niet, ik vind een negatief op een test veel erger dan ongesteld worden..quote:Op donderdag 23 april 2009 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vlindur, echt spannend hoor! Ik zou het niet volhouden...![]()
ik zou al getest hebben, alleen al om van de spanning af te zijn
True. Maar het gaat prima met me, ik wacht het maar gewoon af. Scheelt ook weer geld als ik wel ongesteld wordquote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar als je nu geen tweede streepje krijgt ben je gelijk weer down to earth maar heb je nog steeds de kans op een tweede streep in een paar dagen tijd
En die gaat NIET helpenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Heb Vlindur nog even een bemoedigende PM gestuurd
Potverdorie...quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En die gaat NIET helpen
Er wordt niet getest voor zaterdag.

quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Potverdorie...![]()
Dames, we hebben te maken met een keiharde...![]()
Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zettenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het knap hoor... je bent al 15 dagen na je eisprong. Wist je andere cyclussen ook wanneer je eisprong was Vlindur?? Omdat je uitgaat van een cyclus van 31 dagen. Dit keer was je eisprong al op dag 15, dus dat telt ook.... normaal mag je met 14 dagen na je eisprong testen [ afbeelding ]
ik dacht, ik doe nog een poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |