En zwangerschapsmassage?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:24 schreef Fee-nix het volgende:
Ik had net veel bij te lezen en toen las ik nog iets over masseren en zwangerschap. Daar kan ik nog wel wat nuttigs over zeggen, aangezien ik daar cursussen in heb gevolgd. Je mag nooit gemasseerd worden als je zwanger bent. Ook niet alleen je benen of je armen of wat dan ook. Dit omdat er bij het masseren altijd afvalstoffen vrijkomen die schadelijk kunnen zijn voor de baby.

.
.  en nu echt slapen!
  en nu echt slapen!   

Welterustenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx
Ik was stiekem nog niet naar bed, maar heb nog even gegoogled. Wil altijd wel het naadje van de kous weten als ik iets verkondig.
De info die ik heb gekregen bij mijn cursus is wel terecht, want sportmassage wordt sowieso afgeraden tijdens de zwangerschap. En ontspannings- en sportmassage hebben een grote overlap.
De sites die het hebben over zwangerschapsmassage hebben niet allemaal dezelfde uitleg, maar kort gezegd komt het hierop neer:
- beter geen massage totdat je tenminste 13 weken zwanger bent.
- er worden aangepaste, zachtere technieken gebruikt. Dus zonder veel druk.
- massage is alleen verantwoord als de zwangerschap geheel gezond verloopt.
zoen nu echt slapen!

.
. 

quote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn minnie! Dreigen met de huisarts doet vaak wonderen!
 Dat blijkt maar weer
 Dat blijkt maar weer  

Geeft niks hoor, als jij eerder was geweest had ik dat ook stiekem een beetje gehadquote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef marike77 het volgende:
fijn minniemin... ben beetje jaloers....

Wat fijn, er zit eindelijk schot in de zaak!
  Wat fijn, er zit eindelijk schot in de zaak!   
  En Marike, jij bent vast de volgende
 En Marike, jij bent vast de volgende  

Ja erg he,en mijn cyclus is nog wel 40dgnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef happyme28 het volgende:
wat duurt het lang zeg voordat de klusdagen er weer zijn.... om nog maar niet te spreken van mijn NOD
 (Baal ik echt heel erg van,ben nu met Etos zwanger worden begonnen,mischien dat het iets helpt).
  (Baal ik echt heel erg van,ben nu met Etos zwanger worden begonnen,mischien dat het iets helpt). Suc6 bij de gyn!
 Suc6 bij de gyn! 

minnie!!!!!
 minnie!!!!!  fijn hoor, eindelijk wat duidelijkheid in je cyclus!
 fijn hoor, eindelijk wat duidelijkheid in je cyclus!  -edit- logisch, je NOD is pas over een paar dagen...
 -edit- logisch, je NOD is pas over een paar dagen...   
  (ik had je ook al wat in het andere topic gezegd)
 (ik had je ook al wat in het andere topic gezegd) 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |