Duimerdeduimerdeduimquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef mijsje het volgende:
PZE, soms is even klagen ook gewoon heel erg lekker... en komt alles toch helemaal goed! Fijn dat je testje wat donkerder werd weer...
Hier hebben we het eitje goed benut deze dagen, maar of het weer gelukt is, weten we pas over 2 weken... Ik ga ervanuit dat we gewoon samen met de gyn een kijkoperatie gaan plannen...
Ik bedacht me vanmiddag samen met hubbie dat als de kijkoperatie geweest is, ik vast nog een HSG moet om te kijken of de eileider echt goed geopend is, als dat tijdens de operatie gelukt is...(we wachten maar weer even af wat de gyn te vertellen heeft op 8 mei)
Hihi, je NOD schuift dan een klein beetje op toch?quote:Op maandag 27 april 2009 18:48 schreef Poezebeest het volgende:
Ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gehad, gisterochtend een pijnlijke steek en later die dag menstruatiepijn die nu weer weg is, gister dus een keertje extra geklustVandaag klussen gaat niet lukken dus hoop dat gister echt mijn ei is geweest.
Oei, wat een mooie duidelijke streep. Zo duidelijk heb ik zo nog niet gehad...quote:Op maandag 27 april 2009 14:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
In het kader van de broodnodige positiviteit presenteer ik mijn ovulatietest van daarnet! (dag 24)![]()
[ afbeelding ]
Edit: mag mijn NOD op 11 mei? Ik heb een NOD! Whoei!![]()
Het zou supermooi zijn, we gaan er zeker voor!quote:Op maandag 27 april 2009 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb eigenhandig besloten dat jullie rond de tiende allemaal een topic opschuiven!
* positieve energie uitstraalt
MijsjeOok bij jou komt het goed, ik weet het zeker
(hoe is het met je moeder?)
PZE, dat ziet er uit als een mooi eitje.
die is duidelijker dan mijn streepje destijds hoor... en er zit toch al bijna 36 weken een klein beebje in mijn buik..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
denk je echt?????
heb nog een duidelijker foto, maar kan het zelf gewoon niet geloven.....
[ afbeelding ]
*inmiddels zo'n 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, geen actief beleid gevoerd*
jeetje.... wat spannend! en dit was dus geen ochtendurine...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
die is duidelijker dan mijn streepje destijds hoor... en er zit toch al bijna 36 weken een klein beebje in mijn buik..
zal ff een foto opzoeken van mijn test.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jeetje.... wat spannend! en dit was dus geen ochtendurine...
*kriebels*
BJ! Whaaaaa!!!!!!!!! Wat goed joh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoi allemaal...
vorige maand was ik hier ook, rond de 25ste, en nu ben ik er dus weer.... wederom niet ongesteld geworden....
en nu heb ik net een test gedaan, aangezien ik ook pijnlijke tepels heb en ik denk dat ik iets zie....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jullie?
van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:geloof dat ik mee mag gaan jubelen....
jeetje! en ik heb de datum eens uitgerekend:
en afgegaan op mijn laatste menstruatie en een normale cyclus, is de uitgerekende datum ongeveer
01-01-2010
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
... en we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.Maar moet ni 1st gaan werken.
Dat soort foto's moet in een heul ander forum hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Guess. het volgende:
we sexen gewoon gezellig door![]()
Zal wel er wel een foto van maken.Maar moet ni 1st gaan werken.
Dan ben ik op mijn werk...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef samsuus het volgende:
12-1 uur 's middadgs is de piek het hoogst. Dan zou je moeten testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |