abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68366294
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:42 schreef mijsje het volgende:
dat kan wel, maar dat moet je een extra pagina ernaast open hebben... zo doe ik het iig... en dan uit de ene steeds de quotes halen, en in de andere plakken en commentaar erbij zetten...
Zo heb ik dat ook wel eens gedaan maar vond ik zo'n gedoe, moet makkelijker kunnen
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:12 #177
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68366616
Happy en PZE,ik heb gewoon zo gedacht,Ik kan niks over zwanger worden in controle houden (en dat is voor mij echt een drama sommige dagen) maar wat ik wel onder controle kan houden is hoe ik leef.Ik heb niet de instelling een slanke den te worden maar wel hoe en wat ik eet/drink/doe,voor mij moeilijk want ik ben echt een emotieeter maar met dit doel voor ogen en deze instelling geeft het me toch wel een goed gevoel.Ook blijf ik tempen en ovutesten gebruiken,er zijn mensen die dat niet snappen maar ik heb het afgelopen ronde echt als heel prettig ervaren die positieve testen en mij eisprong gevonden via tempen dus dat blijf ik gewoon doen zolang het goed voelt.

Voor alles dames die het kunnen gebruiken (en voor de rest ook) een dikke knuffel

Ik krijg zo familie over uit Brabant en we gaan er een gezellig weekend van maaken
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68366894
Guess: Ik kan me heel goed voorstellen dat het tempen en ovulatietesten je een houvast geven. Je weet dan wel wanneer je eisprong is en dus weet je ook dat je op het goede moment hebt geklust. Als het dan niet raak is is er weinig meer wat je op dit moment zou kunnen doen. Gewoon lekker doen als jij je er prettig bij voelt en je niets aantrekken van wat anderen zeggen of denken!
Veel plezier met de familie uit Brabant! Kan niet anders dan dat het gezellig wordt zegt deze import Brabander

Wij zitten trouwens in de klusdagen, verwacht morgen of overmorgen mijn eisprong.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:59:28 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68370672
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:32 schreef flugeltje het volgende:
wheheh, glibberaars... Misschien zijn jullie wel gewoon geil, kan ook nog
dat is meestal een bijkomende zaak bij mij, zeker nu ik van de pil af ben: ik kan elke lekkere vent wel bespringen

Even voor de duidelijkheid: ja gaat mee op vakantie
Mijn eisprong is voor de vakantie maar de dag dat we terugkomen (moederdag) is mijn NOD en dan wil ik gewoon een positieve test! hebben we geen stampvoet smiley?

[ Bericht 26% gewijzigd door Asyniur op 25-04-2009 18:05:14 ]
pi_68373469
Asyniur hahahaha, gelukkig gaat hij mee...
en ehm, ik vind het helemaal goed, als je terugkomt op je NOD, dat je dan géén OD hebt... (ongi dag...) Streepjes willen we zien Asyniur, streepjes...
zoiets?
of liever zoiets?
pi_68375831
Vlinder, Wat een goed nieuws!!!
  zaterdag 25 april 2009 @ 22:01:51 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68377797
Ja, moet wel mee op vakantie: hij moet tenslotte betalen

Net even baby gesnuffeld 11 dagen oud : ik wil ook....
met deze vriendin zat ik vorig jaar te zwijmelen over hoe leuk een zomerkindje zou zijn. Nu heeft zij haar kindje al en ik ben geeneens zwanger Het hakt er gewoon even zo in...
pi_68378556
Asyniur, ik weet hoe het voelt... dat heb ik ook met alle babies die ik "snuffel"... ik wil ook zo graag...
zullen we afspreken dat we over een jaar nu ook een kindje in onze armen hebben liggen?
(en stampvoet maar raak hoor, dat mag best wel eens af en toe...)
pi_68381075
Asyniur: voor jou! En stampvoeten mag best hoor Ik wens je in ieder geval een leuke vakantie met en dat je maar met streepjes terug mag komen!
  zondag 26 april 2009 @ 08:10:18 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68384183
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, ik weet hoe het voelt... dat heb ik ook met alle babies die ik "snuffel"... ik wil ook zo graag...
zullen we afspreken dat we over een jaar nu ook een kindje in onze armen hebben liggen?
(en stampvoet maar raak hoor, dat mag best wel eens af en toe...)
En dat te bedenken dat babysnuffelen voor jou nog veel pijnlijker is
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Poezebeest het volgende:
Asyniur: voor jou! En stampvoeten mag best hoor [ afbeelding ] Ik wens je in ieder geval een leuke vakantie met en dat je maar met streepjes terug mag komen!
Weet je, we gaan in elk geval met z'n drietjes tegelijk oke? we lopen in elk geval mooi gelijk op
pi_68385766
quote:
Op zondag 26 april 2009 08:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En dat te bedenken dat babysnuffelen voor jou nog veel pijnlijker is
[..]

Weet je, we gaan in elk geval met z'n drietjes tegelijk oke? we lopen in elk geval mooi gelijk op
het is inderdaad pijnlijk voor me, maar ik vind het ook wel heel fijn om babietjes te zien en te ruiken... Ik doe in ieder geval altijd m'n best om me eroverheen te zetten, en meestal lukt dat ook wel.
En met z'n drietjes, dat vind ik ook een goed idee! En dan trekken we de rest van het topic ook met ons mee...
pi_68385956
Verse baby's zijn moeilijk inderdaad, maar ook heul lief.
Ik ga mee hoor, naar Z&G.
pi_68386223
gezellig PZE, samen met z'n allen het Z&G topic onveilig maken...
pi_68386948
Nou ja, ik denk eerlijk gezegd niet dat het er in zit deze maand hoor. Nog steeds geen ei te bekennen.
Maar gezellig zou het zeker zijn, wat gun ik het ons toch allemaal.
pi_68388641
Hier ook een vriendin vrijdag bevallen van haar 2de dochtertje...
En dat te bedenken dat deze ook niet gepland/welkom was.. 2de ongelukje als het ware
Zijn wel heel blij ermee hoor etc, hele goede ouders voor hun oudste etc..
Maar heb wel even gedacht.. waarom hun wel weer!

Ga over 3 a 4 weken pas kijken, nu nog even niet
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_68388679
Ja, iedereen moet met ons mee! Het hele topic moet leeg! Lang leve de babietjes in 2010! Dat worden echt de liefste, leukste en mooiste babietjes van de hele wereld!

Pze, als je een maandje later naar z&g komt is ook niet erg, dan kunnen we toch nog 8 maanden samen in z&g zijn. Zolang je ons maar snel volgt!
pi_68388791
Ik wil met jullie allen naar het andere topic
Nu...!!!!!!!!!

Ik wil zwanger zijn verdomme.
En dat te bedenken dat ik vorige maand zwanger was :(

Zo moest er even uit.

pi_68389365
PZE, ik snap je frustratie, heel vervelend als je je ei nog niet kan vinden... doe je het met ovutestjes of ook met tempen?

Cisco, wat vervelend, dat gevoel... hoe je het een ander ook gunt, ook als het een ongelukje is en ook als het eerst niet welkom is maar later wel... het doet zeer... ik snap je meid! Kop op hoor, wij redden het ook!

Ymme, helaas begrijp ik jouw gevoel ook maar al te goed... gooi het er maar uit hoor, als je het even nodig hebt, ook als je wil pm-men, dan staat mijn pm-box open!

Poezebeest, precies wat je zegt!
  zondag 26 april 2009 @ 17:51:24 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68398531

Natuurlijk moet iedereen mee!!
het was meer in het kader van: onze NOD's liggen zo kort op elkaar

Volgens mij is het streepje lichter aan het worden op de ovu-test van vanmiddag 12:30u was twijfelachtig lichter dan die van gisteren 17:30u dus ik test strakjes nog een keertje...
Vandaag weer gesekst, morgen nog seksen en dan is het weer geduldig afwachten.
Gelukkig gaan we op vakantie en heb je veel afleiding. Alleen jammer dat ik dan hier niet kan meelezen/posten/jubelen/huilen.
  zondag 26 april 2009 @ 17:55:56 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68398622
Wanneer gaan jullie ook al weer precies Asyniur? Enne... lang leve de i-net cafés :p

Hier gister nog geen 2e streepje op de ovu test, sla vandaag even over, morgen weer een testje en dan zou er een beginnetje moeten zijn. Ik verwacht eisprong pas tegen het weekend, maar je weet maar nooit, dus ben blij dat ik weer een stapel testjes heb haha.

Fee-nix is de eerste weer binnenkort.... voel je al wat
pi_68398751
Ik had vanmorgen een enorme steek/kramp in mijn buik, zou dat mijn ei kunnen zijn? Was maar heel even en geen darmkramp.
  zondag 26 april 2009 @ 18:00:56 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68398763
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:55 schreef happyme28 het volgende:
Wanneer gaan jullie ook al weer precies Asyniur? Enne... lang leve de i-net cafés :p
2 mei vertrekken we heeeeeeeeeeel vroeg 's morgens
Ik ben bang dat er in Muehlebach en Kappelrodeck heul geen i-net cafe's zijn
pi_68398817
Wel fijn dat je op vakantie bent als je moet wachten, scheelt een boel! Ik moet gelukkig veel werken dus dat zorgt ook voor veel afleiding.
  zondag 26 april 2009 @ 18:04:04 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68398842
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Poezebeest het volgende:
Ik had vanmorgen een enorme steek/kramp in mijn buik, zou dat mijn ei kunnen zijn? Was maar heel even en geen darmkramp.
Als ik het voel ik voel mijn eisprong niet altijd, dan voelt het bij mij als een soort menstruatiebuikpijn, maar dan aan 1 kant van mijn buik en dus gewoon midden in de cyclus dus als je eigenlijk net een weekje klaar bent met ongesteld zijn
  zondag 26 april 2009 @ 18:31:41 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68399529
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Asyniur het volgende:

[..]

2 mei vertrekken we heeeeeeeeeeel vroeg 's morgens
Ik ben bang dat er in Muehlebach en Kappelrodeck heul geen i-net cafe's zijn
Google geeft inderdaad 0 resultaten

Poezebeest, ik weet ook nooit of wat ik voel ook inderdaad mijn eisprong is, dus ik hou me maar vast aan tempen en/of ovu-testjes. Ik voel altijd van alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')