abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 13:03:59 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68301259
Happy, wij moeten gewoon onze nagels opvreten tot zaterdag!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:05:49 #102
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68301321
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:01 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zetten
Ik durf het gewoon echt niet. Ben zo bang voor die negatieve streep..
Ik ga maar es ff naar buiten, doet me vast goed

Tot straks!
Ik snap het hoor, ik heb in het afgelopen jaar ook heel vaak met die test in mijn handen gestaan en het toch maar niet gedaan. Maar ja..als je niet ongesteld wordt, moet je toch een keer die gok wagen Ik blijf in ieder geval duimen tot je het aandurft. Ik hoop het gewoon heel hard voor je!
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Happy, wij moeten gewoon onze nagels opvreten tot zaterdag!
Ik vrees het ook
  donderdag 23 april 2009 @ 13:22:47 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68301878
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

En die gaat NIET helpen

Er wordt niet getest voor zaterdag.
Groot gelijk hoor! Negatieve testen zijn k*t en vooral heel erg zonde van je geld als je toch voor de NOD test.

pi_68302587
Hier vannacht de gekomen, en dat op dag 26... eerst 30, 37, 34 en nu weer 26
Voelde vannacht al iets aankomen, buikpijn maar wilde het niet geloven omdat zaterdag pas dag 28 is.
Maar toch ze zijn er.

Ik geef mijn NOD pas door als ik eisprong heb gehad, maar denk dat het 20 mei gaat worden (28 dagen)
Hup naar ronde 5

Vlindur, spannend hoor! Ga voor je duimen.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 23 april 2009 @ 13:58:13 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68302940
Balen Cisco... je hebt dan niet eens de tijd om zenuwachtig te zijn. Voor je kunt hopen op een 2e streepje zijn de duivels er al ik ken het helaas.....

Sophie, voor jou wordt het ook spannend! Ik duim ook voor jou hoor.
pi_68303633
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Guess. het volgende:
IK wil geen zeurpiet zijn ofzo maar volgens mij is het wel heel belangrijk dat je al een week of 4 foliumzuur slikt voor je zwanger word.
Ik neem die etos zwanger worden (idd wel irritant 2x per dag maar als het helpt heb ik het er voor over)na de het ontbijt en avondeten.Ik gebruik ook andere medicijnen s'morgen dus ik kan het eigenlijk niet vergeten.Voor s'avonds zette ik in het begin een alarm in m'n mobiel.
dat is inderdaad wel wat er wordt gezegd, dat het beter is om al 4 weken voor de zwangerschap te beginnen, maar goed, voorlopig lijk ik nog niet zwanger te zijn... en ach, vroeger bestond het ook nog niet, en er zijn toch ook een heleboel goede babietjes geboren... (niet dat ik het belang van foliumzuur niet zie, want dat doe ik wel, maar ik kan het nu even niet opbrengen, en ik denk dat het ook prima kan vanaf dat je een tweede streepje hebt...)

ik ben net thuis van m'n HSG... was behoorlijk pijnlijk, ondanks proberen te ontspannen... gelukkig bleef m'n mannetje er de hele tijd bij. Er was wel meteen duidelijk te zien wat er aan de hand was... er was een eileider dicht. nu moeten we over 2 weken weer bij de gyn komen, dan gaat hij de volledige uitslag van de HSG geven, en dan gaat hij het ook hebben over een kijkoperatie om te zien wat er mis is, waarom een eileider dicht is, en of hij hem onder druk open kan krijgen... (gelukkig is dat onder narcose, heeft hij gezegd...) Maar goed, meer informatie volgt dus over 2 weken...
ik hoop dat ik dan m'n eitje van de goede eileider heb benut...
  donderdag 23 april 2009 @ 16:51:45 #107
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_68308847
Wow Vlindur, knap van je dat je kan wachten zeg! We blijven duimen tot onze duimen stuk zijn

Hè Mijsje, dat is echt rot nieuws zeg. Hopen maar dat ze hem inderdaad druk kunnen openen! Aan de andere kant weet je nu wel in welke richting je naar oplossingen moet zoeken... Sterkte!
pi_68308913
Vlindur, mijn duimen raken 'op'
  donderdag 23 april 2009 @ 17:40:46 #109
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68310162
*droomvrouwtje duimt hier hard voor vlindur*

@ mijsje.... balen ben benieuwd hoe het dan met je afloopt als je over 2 wkn die kijkoperaties krijgt.. fijn dat je dan wel onder narcose mag.... lijkt me niks als je het bewust kunt meekrijgen wat er gebeurt...
Be happy with the little things in life
pi_68310201
Inderdaad knap dat je zolang kunt wachten vlindur... ik doe het je niet na!

Cisco, balen van je ongi, maargoed, niks aan te doen... en beter maar na 26 dagen dan na 37... heb je je in elk geval waarschijnlijk niet zo druk lopen maken!

Mijsje, wat vervelend dat het zo pijnlijk was... en de uitslag is ook niet echt leuk... en dan ook nog eens dat stomme gewcht... grr!!
pi_68313011
ja, wij balen er ook goed van hier... best een tegenslag...
droomvrouwtje, een kijkoperatie komt pas na het gesprek met de gyn. het gesprek is over 2 weken, en wanneer de kijkoperatie is, ik weet het nog niet... maar inderdaad, beter dat het onder narcose is... al dat gerommel aan m'n baarmoeder en baarmoedermond... en de eendebek is ook niet echt fijn... (vandaag was ie zooooo koud... en de beensteunen ook... brrrrr )
maar goed... helft kans dus op een kindje... (ik ga er steeds meer over nadenken, begin echt te doemdenken nu...)
pi_68314770
Mijsje Helaas had je dus toch gelijk, er is wel degelijk iets aan de hand. Maar nou niet gaan doemdenken hoor! Er komt vast een goede oplossing. En ja eendebekken zijn niet gaaf en zeker niet als ze koud zijn. En trouwens, warm zijn ze ook niets. Pokkedingen zijn 't. Maar bedenk je ook: je bent er vanaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68315261
Mefke, ik baal er soms zo van om gelijk te hebben... maar je hebt gelijk... eerst maar eens een kijkoperatie, en de volledige uitslag van de foto van vandaag... eerst maar eens kijken wat er echt aan de hand is... zucht, weer afwachten dus... (is ook niet fijn, twee weken afwachten voor er een kijk operatie gepland kan worden, en dan dus weer wachten... en die buikpijn nu is ook niet prettig...)
/klaagmodus
  donderdag 23 april 2009 @ 20:38:19 #114
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68315832
Ik kom ook eens in dit topic kijken.

Vorige week bij de gyn geweest omdat ik heel onregelmatig ongesteld word. Eigelijk nooit.

Dus nu bloed laten prikken voor hormoononderzoek en volgende week terug voor de uitslag. De gyn dacht gezien de symptonen aan PCOS.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:51:05 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68316305
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
ja, wij balen er ook goed van hier... best een tegenslag...
droomvrouwtje, een kijkoperatie komt pas na het gesprek met de gyn. het gesprek is over 2 weken, en wanneer de kijkoperatie is, ik weet het nog niet... maar inderdaad, beter dat het onder narcose is... al dat gerommel aan m'n baarmoeder en baarmoedermond... en de eendebek is ook niet echt fijn... (vandaag was ie zooooo koud... en de beensteunen ook... brrrrr )
maar goed... helft kans dus op een kindje... (ik ga er steeds meer over nadenken, begin echt te doemdenken nu...)

Oh ok dan had ik het verkeerd begrepen... maar het blijft balen *geeft mijsje een knuffel*
en niet doemdenken.. is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.. maar hier mag je lekker klagen..

samsuus welkom hier.........
Be happy with the little things in life
  donderdag 23 april 2009 @ 20:56:51 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_68316523
Vlinder, ik ben nog steeds aan het duimen. Krijg er haast spierpijn van

Cisco wel balen zeg, maar fijn dat het eindelijk eens een wat kortere cyclus is. Misschien is je lichaam wel klaar met ontpillen nu en komt er schot in de zaak.

Mijsje, ik ken iemand die ook een dichte eileider had, door het onderzoek om dat te constateren (met contrastvloeistof erin spuiten geloof ik) hebben ze al een gedeelte van de obstructie kunnen verwijderen. Daarnaast wil 1 werkende eileider niet zeggen dat je ook maar 50% kans hebt, die ene eileider schijnt namelijk te overcompenseren o.i.d. Het hoeft dus allemaal niet per definitie negatief te zijn

Samsuus welkom...

Hier is het bloeden inmiddels wel gestopt en komt het af en toe nog even terug, maar niet in die mate dat het schrikwekkend is. Volgens sensitest ben ik nog steeds zwanger. Bizar eigenlijk, wilde zolang niets liever dan twee strepen piesen en nu kan ik bijna niet wachten tot er nog maar 1 streepje staat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:14:14 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68317131
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Hier is het bloeden inmiddels wel gestopt en komt het af en toe nog even terug, maar niet in die mate dat het schrikwekkend is. Volgens sensitest ben ik nog steeds zwanger. Bizar eigenlijk, wilde zolang niets liever dan twee strepen piesen en nu kan ik bijna niet wachten tot er nog maar 1 streepje staat....

Mijsje, jammer van de verstopte eileider! Pasen is al voorbij Ik duim voor je dat komend eitje meewerkt en dat het uitgroeit tot een prachtig beebje...

Ik heb vandaag weer een nauwelijks zichtbaar streepje gepiest op de ovu-test. Maar ik had er zin in dus we hebben mooi wel gesekst!
  donderdag 23 april 2009 @ 21:17:57 #118
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68317326
Welkom samsuus! zijn dat je 2 kinderen in je avatar? Hopenlijk krijg je wat duidelijkheid bij de gyn.

Flugel, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot dat hormoon uit je lichaam is. Worden ze wel lichter heb je het idee? Ik hoop dat er snel maar weer 1 streepje te zien is.

Ik ga eens even wat ovu-testjes bestellen, want ik heb er nog maar een paar zag ik.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb vandaag weer een nauwelijks zichtbaar streepje gepiest op de ovu-test. Maar ik had er zin in dus we hebben mooi wel gesekst!
maar uhh... de zaadjes kunnen wel tot een week blijven leven, dus wie weet toch nog het nuttige met het aangename verenigd
  donderdag 23 april 2009 @ 21:23:16 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68317530
mijsje, wat een rotbericht zeg... idd wel 'prettig' om te weten dat er wel degelijk iets aan de hand is, maar leuk is het natuurlijk niet.
pi_68317540
Samsuus welkom!

Mijsje balen van je verstopte eileider...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:36:52 #121
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_68318131
Thanks allemaal!

Happyme: ja dat zijn mijn twee kinderen! De oudste is 5,5 jaar en de jongste bijna 11 maanden. Bij hen spontaan zwanger na 7 maanden oefenen

Nu sinds twee maandjes bezig voor een derde. Snel na de tweede, maar ja de wens is groot! Maar omdat ik altijd al onregelmatig menstrueer ben ik nu bij de gyn om eens uit te zoeken hoe dat komt. Voorlopig ga ik er wel gewoon van uit dat ik weer spontaan zwanger kan worden.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  donderdag 23 april 2009 @ 22:45:07 #122
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_68321084
Samsuus,welkom! Je bent een jonge mama zie ik

mijsje,wat een verveelend nieuws zeg,kan me voorstellen dat je daar door van slag bent.Maar hopelijk werkt je andere eileider 2x zo goed (ik heb wel eens begrepen dat als je maar 1 (werkende)eileider hebt de andere het overneemt,net zoals bij een man zijn testikels zeg maar.)
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_68321584
fijn, lieve reacties, dat voelt zo goed...

ik dacht juist dat het zo was dat als een eierstok het niet deed (om zo maar even te zeggen) dat dan de andere het overnam, maar dat het zo werkt bij de eileider, had ik nog nooit gehoord... de gyn heeft nog niet zo heel veel verder verteld vanmorgen, maar dit heeft hij dus ook nog niet verteld... ik ben benieuwd wat hij over twee weken gaat vertellen.

welkom samsuus! Mocht het zo zijn dat het nu wat lastiger wordt, of dat je echt PCOS hebt, kun je natuurlijk ook altijd in het andere topic Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat deel 57 posten. daar zijn meer mensen met ervaring met PCOS. Ik hoop wel dat je lekker gauw weer zwanger zult zijn!
pi_68322308
Vlindur:Wat jammer dat je niet te beïnvloeden bent, nu moeten wij potvervijfentwintigduizend dubbeltjes tot zaterdag wachten en we zijn al zo slecht in wachten. Dat kun je toch niet maken! //geinmodus uit; serieuze modus aan Ik vind het heel knap van je dat je zo lang wacht om te testen! Een negatieve test is nooit leuk maar geeft wel zekerheid. Zolang jij banger bent voor een negatieve test en wel met die onzekerheid kunt leven moet je gewoon wachten tot je er wel klaar voor bent. Als je echt zwanger bent maakt het niet uit of je vandaag of volgende week test, die twee streepjes komen toch wel.

Mijsje: Heel erg balen van de uitslag! Nog meer balen dat je nu weer moet wachten. Voor jou een hele dikke knuffel en een

Asyniur: Die onzekerheid waar jij het over hebt, daar heb ik ook zo'n moeite mee. Ik wil ook gewoon weten wanneer mijn eisprong is, wanneer ik moet seksen en meteen of het wel of niet raak is en niet pas twee weken later. Stom gedoe allemaal

Cisco: Verrekte Veel te vroeg gekomen... Lastig ook zo'n onregelmatige cyclus. Ook voor jou een en op naar de volgende ronde.

Voor alle nieuwen, welkom
pi_68322847
Poehee Mijs, dat is niet niets. Aan de andere kant, is er ook weer hoop, nu ze weten wat er aan de hand is, toch? Ik ga voor je duimen dat het allemaal gefixt kan worden en dat ze dat ook maar snel doen! Of liever nog, dat je andere eileider een mooi ei voor je maakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')