Ik snap het hoor, ik heb in het afgelopen jaar ook heel vaak met die test in mijn handen gestaan en het toch maar niet gedaan. Maar ja..als je niet ongesteld wordt, moet je toch een keer die gok wagenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Deze keer is met pregnyl, dus dan kun je je klok er op gelijk zetten
Ik durf het gewoon echt niet. Ben zo bang voor die negatieve streep..
Ik ga maar es ff naar buiten, doet me vast goed
Tot straks!
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Happy, wij moeten gewoon onze nagels opvreten tot zaterdag!
Groot gelijk hoor! Negatieve testen zijn k*t en vooral heel erg zonde van je geld als je toch voor de NOD test.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En die gaat NIET helpen
Er wordt niet getest voor zaterdag.
dat is inderdaad wel wat er wordt gezegd, dat het beter is om al 4 weken voor de zwangerschap te beginnen, maar goed, voorlopig lijk ik nog niet zwanger te zijn... en ach, vroeger bestond het ook nog niet, en er zijn toch ook een heleboel goede babietjes geboren... (niet dat ik het belang van foliumzuur niet zie, want dat doe ik wel, maar ik kan het nu even niet opbrengen, en ik denk dat het ook prima kan vanaf dat je een tweede streepje hebt...)quote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Guess. het volgende:
IK wil geen zeurpiet zijn ofzo maar volgens mij is het wel heel belangrijk dat je al een week of 4 foliumzuur slikt voor je zwanger word.
Ik neem die etos zwanger worden (idd wel irritant 2x per dag maar als het helpt heb ik het er voor over)na de het ontbijt en avondeten.Ik gebruik ook andere medicijnen s'morgen dus ik kan het eigenlijk niet vergeten.Voor s'avonds zette ik in het begin een alarm in m'n mobiel.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef mijsje het volgende:
ja, wij balen er ook goed van hier... best een tegenslag...
droomvrouwtje, een kijkoperatie komt pas na het gesprek met de gyn. het gesprek is over 2 weken, en wanneer de kijkoperatie is, ik weet het nog niet... maar inderdaad, beter dat het onder narcose is... al dat gerommel aan m'n baarmoeder en baarmoedermond... en de eendebek is ook niet echt fijn... (vandaag was ie zooooo koud... en de beensteunen ook... brrrrr)
maar goed... helft kans dus op een kindje...(ik ga er steeds meer over nadenken, begin echt te doemdenken nu...)
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Hier is het bloeden inmiddels wel gestopt en komt het af en toe nog even terug, maar niet in die mate dat het schrikwekkend is. Volgens sensitest ben ik nog steeds zwanger. Bizar eigenlijk, wilde zolang niets liever dan twee strepen piesen en nu kan ik bijna niet wachten tot er nog maar 1 streepje staat....
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb vandaag weer een nauwelijks zichtbaar streepje gepiest op de ovu-test. Maar ik had er zin indus we hebben mooi wel gesekst!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |