Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaakquote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doenquote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die beschrijvingen? Kan je zelf doen.
Ik bedoelde die we hiervoor hadden.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik mis de oude ja. Niet die we hiervoor hadden of die we nu krijgen
Daar heb ik het ook niet overquote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
We gaan toch niet voor jou een beschrijving maken?![]()
Je UI staat erbij.quote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaak
Waar is de keus 'blanco'
[..]
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doen
Die zal ik totaal niet missen. Gelukkig had ik daar ook tegen gestemdquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die we hiervoor hadden.
Met die All-Stars enzo.![]()
Dat neemt niet weg dat deze OP niet leuk is.
Kan ik mezelf niet vinden dan?quote:
Neem het niet zo serieus Nijn, je had aan m'n PI kunnen zien dat ik maar een grapje maaktequote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaak
Waar is de keus 'blanco'
[..]
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doen
Ik lees geen PI'squote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus Nijn, je had aan m'n PI kunnen zien dat ik maar een grapje maakte
Dat is een rampquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
Keiharde faal, ik zag alleen die onderste balk
Oke, ik zag nog net die PI.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.
Oeh laat mij nostradamus zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef Desunoto het volgende:
Wie kan de TT even aanpassen er iets geks neerzetten want ik had geen inspiratie.
Goede TT.quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oeh laat mij nostradamus zijn.
-SG- is een azijnpisser.![]()
.
wij staan er niet inquote:
quote:
Succesquote:
??quote:
Nostradamus las ik net ook ergens andersquote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oeh laat mij nostradamus zijn.
-SG- is een azijnpisser.![]()
.
Kusje.quote:
Ja, laat het daarom gaan, het is een OP, niet wat je op je lijf draagt.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kun je nooit voorkomen. Iedereen heeft een andere smaak.
Denk ik LAAT ik eens die OP aanpassen, zet ik mezelf drin. Pagina kan niet worden.... Daarna nog een keer, dit en dat en zus en zo is foutquote:
Jaquote:
Waarom reageer je er dan op als je het wilt laten gaan?quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, laat het daarom gaan, het is een OP, niet wat je op je lijf draagt.
THE INTERNET PEOPLE.
Sommigen hebben nog een tattoo op hun rug van de vorige OP en die zijn nu pissed.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
THE INTERNET PEOPLE.
Je staat erin.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk ik LAAT ik eens die OP aanpassen, zet ik mezelf drin. Pagina kan niet worden.... Daarna nog een keer, dit en dat en zus en zo is fout
Maar het gezeik is nu geweest enzo.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
THE INTERNET PEOPLE.
Okequote:
Klopt, en uiteraard weer anders dan de restquote:
Omdat want?quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaaaaa laten we opnieuw beginnen.
Hoezo anders dan de rest?quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, en uiteraard weer anders dan de rest
Je had [i] en niet [b], maar ik heb het aangepast voor je en je staat in de OP.quote:Op maandag 20 april 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, en uiteraard weer anders dan de rest
Vogel dat maar uitquote:
Faalhaas. Ik moet juist [i]quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je had [i] en niet [b], maar ik heb het aangepast voor je en je staat in de OP.
Ja.quote:
http://www.online-image-editor.com/quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
Leuke OP
Wat was trouwens ook alweer die mooie site waar je plaatjes online kon bewerken enzeu?
Die zijn nog niet zo goed in Nederlands.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
Waarom schrijven mensen opsommingen met hoofdletters?
"Clarinete up the ass backwards Yo!"quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Dan ken je me helemaal nog niet zo goedquote:Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die zijn nog niet zo goed in Nederlands.
American Pie Band Campquote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]![]()
. Waarvan komt dit. Het klinkt zo geniaal
.
Moet de tekst in de OP niet zoals in de volgorde van de UI's? Dan is het helemaal perfect.quote:
Je kan nog stemmen. Alleen is het alvast in de OP gezet.quote:
Alfabet.quote:Op maandag 20 april 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet de tekst in de OP niet zoals in de volgorde van de UI's? Dan is het helemaal perfect.
Dat is het beste inderdaadquote:
quote:
Smeerkaasquote:
Iets met opsommingen met hoofdlettersquote:
Ik las geneuk in het FBtopic ofzo.quote:
quote:
Ohja ookquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iets met opsommingen met hoofdletters
Mauwquote:Op maandag 20 april 2009 @ 17:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar het gezeik is nu geweest enzo.
Waar maak je je druk om?
Smakelijkquote:
quote:
Nee, dat durven wij niet hihi.quote:
quote:
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornisquote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Soms doen we het ook via PB. En met een hele kleine uitzondering via SMS
Dat heeft iedereen op een forum. Standaardquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornis
Good for you!quote:
Of ze moeten nog een leven naast hier hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen op een forum. Standaard
Hoe gaat 't ?quote:
Dat bestaat niet .quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Of ze moeten nog een leven naast hier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat want?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Stiekem ben ik dat. Maarja dat ga ik natuurlijk niet toegeven.quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Vast wel, er moet toch wel iemand zijn te vinden?
Dat zal iedereen hier wel zeggen..quote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat. Maarja dat ga ik natuurlijk niet toegeven.
Hoe is het met step, al een tijd niet gezienquote:
quote:
Ik wil ook verkering met jou Manonfire. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 20 april 2009 @ 17:58 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornis
nee hoorquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat zal iedereen hier wel zeggen..
Boer.quote:
18quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook verkering met jou Manonfire. Hoe oud ben je?
Benoeming?quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een aparte benoeming..
Oh, weet ik veel of thenewguy er ook al in staat.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:03 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
18
Maar we hebben dat nieuwe ding niet voor niks, toch?
Ik wil ook verkering met je.quote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel of thenewguy er ook al in staat.
Ik heb ook verkering met fiets en nijn en lau want wij hebben handjes vastgehouden
quote:
Heb je wat te doen vanavond?quote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef Remsjo het volgende:
Heb net even een close up foto van me ogen gemaakt. Oordeelt u zelf:
[ afbeelding ]
Dat klinkt heel spannendquote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ook verkering met fiets en nijn en lau want wij hebben handjes vastgehouden
Verkeringquote:Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja he.quote:
De meet is minder eng dan de SC.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja hoor, gooi hem maar meteen in het hol van de leeuw.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef Remsjo het volgende:
Heb net even een close up foto van me ogen gemaakt. Oordeelt u zelf:
[ afbeelding ]
Hebben we al gedaan, nu hoeft er niets meer te gebeurenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkering![]()
Mag ik dan zo straks je hand vasthouden?
quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja hoor, gooi hem maar meteen in het hol van de leeuw.
Nee, wij tohc? Of kom je me niet feliciterenquote:
PR public relationsquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een aparte benoeming..
LEBBER LEBBERquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:06 schreef ManOnFire het volgende:
Maar deze man gaat even genieten van een heerlijke pizza![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Ja
Het is vlakbij, dus kan wel even langskomen
Ze heeft toch 2 handen?quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, wij tohc? Of kom je me niet feliciteren?
Ik kom mijn vader niet eens feliciterenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, wij tohc? Of kom je me niet feliciteren?
Smakelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef ManOnFire het volgende:
Maar deze man gaat even genieten van een heerlijke pizza![]()
We zijn dus klaarquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, nu hoeft er niets meer te gebeuren
Maar geen ziektequote:
Dat was mn vraag nietquote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom mijn vader niet eens feliciteren
Manon Fire, ze is gewoon een chickquote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Remsjo het volgende:
Ik word op dit moment van me troon gestoot door ManonFire. Ik moet dus even alle zeilen bijzetten
Precies, ik wou dat ik zo'n entree hadquote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Remsjo het volgende:
Ik word op dit moment van me troon gestoot door ManonFire. Ik moet dus even alle zeilen bijzetten
quote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, we hebben alles gehadNu zijn we pas onverkering tot 80;
Dan kan ze toch niet 1 hand in zwolle en 1 in deventer hebbenquote:
Ja dat zie ik toch nietquote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan kan ze toch niet 1 hand in zwolle en 1 in deventer hebben??
Nee. In ren wordt niet gezaagdquote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat zie ik toch nietEn daar hebben ze een zaag voor uitgevonden
Het is al zo kleinquote:
Wie heeft zoeen grote wasmachine danquote:
Zwart gat. ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie heeft zoeen grote wasmachine dan?
Puntquote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar om Ren nou te gaan vergroten, weet niet of dat zo handig is
Ik pas.quote:
Dan moeten we onverkeringen want dan zijn we getrouwd en trouwen heeft geen sexquote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
En als ik je een kus geef dan ;o wat gaat er dan gebeuren?
Of juist niet. Of we laten Friesland gewoon vollopenquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Desunoto het volgende:
Nederland krimpen. Ik stem voor.
Dan zijn Limburg en Friesland opeens het buitenland geworden. Heerlijk.
Ik ben al zo phat.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar om Ren nou te gaan vergroten, weet niet of dat zo handig is
Dat wel.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Betekent wel meer ren voor iedereen
En nog steeds geen permabanquote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef ImTheBase het volgende:
Ben ik weerzo ff naar de winkel nog
heb weer een middagje op 't terras gezeten
als jij phat bent dan ben ik phat74quote:
gmtaquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Desunoto het volgende:
Nederland krimpen. Ik stem voor.
Dan zijn Limburg en Friesland opeens het buitenland geworden. Heerlijk.
Heuj base, had jij geen purm?quote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef ImTheBase het volgende:
Dat is nou nog eens lekkerquote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef ImTheBase het volgende:
Die permban laat wel op zich wachtenquote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef ImTheBase het volgende:
Nee.quote:
Kom maar op.quote:Op maandag 20 april 2009 18:19 schreef Jotcha het volgende:
Of is dit een gevalletje complimentjes vissen?![]()
Nee.quote:
Geen bierquote:Op maandag 20 april 2009 18:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
4 van de 7 dagen per week bier![]()
![]()
[..]
Danny zit in de bunker denk ik
Net zoals het slechte weer! Goddamn wat een heerlijk weerquote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Die permban laat wel op zich wachten
quote:
Beter tochquote:Op maandag 20 april 2009 18:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Net zoals het slechte weer! Goddamn wat een heerlijk weer
Die bunker van The Bunker was uiteindelijk toch helemaal geen bunker?quote:
Omdat de inhoud ervanquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Remsjo het volgende:
Waarom worden al mijn topics gesloten stelletje apenkinderen
Je negert mijquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar zie je alleen mn hoofd
[..]Lieg nieeeet
Echt géén ideequote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die bunker van The Bunker was uiteindelijk toch helemaal geen bunker?![]()
Mag ik meer zien?quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar zie je alleen mn hoofd
[..]Lieg nieeeet
quote:
Had idd best wat kunnen wordenquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Remsjo het volgende:
Waarom worden al mijn topics gesloten stelletje apenkinderen
Maar er vervolgens niets mee gedaanquote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IK HAD OP JE QUOTE GEKLIKT.
Maar da's niet
Krentenbolquote:
Is de doos al af?quote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Wie heeft m'n Renk - o - Polie nog niet gezien?
Hij is vetquote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Wie heeft m'n Renk - o - Polie nog niet gezien?
Werken ze?quote:Op maandag 20 april 2009 18:26 schreef Renesite het volgende:
Zo.Allergiepilletje gehad en nu is de hooikoorts zoooooo weg.achterlijke doktoren.
Netjesquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Heet jij Manon of ben jij een man om vuur?
Dan eerder het laatste, als ik moet kiezen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Manons Passie komt het op neerquote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zoquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar er vervolgens niets mee gedaan
Sorry & dankjequote:
quote:
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zo
Hoe gaatquote:
Ik leef nog.quote:
Ik maakte altijd munten bij techniekquote:
Hooikoorts ? Das wel kut ja.quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zo
Goodnight moohoonquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef ImTheBase het volgende:
When did your heart go missing?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Okee
Hoe heten ze en hoe zien ze eruit?
Want die ik heb zijn voorgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |