Nou, dan is dat voor mij vrij duidelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 17:07 schreef Desunoto het volgende:
Stem gewoon op de oude of de nieuwe OP.
Wie de bal kaatst....quote:
Wat? Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Jij geeft je mening zonder terug te lezen, dat doet nijn niet.
Preciesquote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Als de oude al wint, door een wonder, dan valt die zo terug te plaatsen.
Gewoon geen zin om terug te gaan lezen. Heb wel wat beters te doenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om terug te gaan lezen. Heb wel wat beters te doen
Dan is een samenvatting geven toch nog wel een optiequote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee het was niet mijn bedoeling hoor. Ik kreeg het ook zo naar mijn hoofd geslingerd
.
Uhu. Helaas had ik die niet gekozen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan is een samenvatting geven toch nog wel een optie
Voldoende:quote:
Maar het teruglezen verwacht je dan wel van mij? Ik zie wel wat eruit komt, ik ben het er toch nooit mee eens dusquote:
Ja, wie zou dat nou zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
Even dat jullie het weten. Ik ben niet die ene.
Hehehehequote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
Even dat jullie het weten. Ik ben niet die ene.
Netjesquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende:
"Het vraagt ballen van je als je de eerste les waarbij een stagedocent komt kijken een muziekles is."
Ik heb niets gestemdquote:
MAAR HOEZO EIGENLIJKquote:
Voldoende. Nou, daar ben ik tevreden mee.quote:
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even doorquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar het teruglezen verwacht je dan wel van mij? Ik zie wel wat eruit komt, ik ben het er toch nooit mee eens dus
Logischquote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende. Nou, daar ben ik tevreden mee.
Is zo. Maar dan nog.quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even door.
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even door.
Hoi noortjequote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?
Hoe ist?quote:
Ligt eraan of jij je aangesproken voelt. Kan iig wel wat quotes aanhalen van sommige mensen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?
Ik mis de oude ja. Niet die we hiervoor hadden of die we nu krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ben ik de enige die de oude OP zal gaan missen.
Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
Wel leuk trouwens dat jullie mij dr ook tussen hebben gegooid
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Dat vraag ik me dus ook afquote:
Ik gok van wel ja.quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |