Netjesquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende:
"Het vraagt ballen van je als je de eerste les waarbij een stagedocent komt kijken een muziekles is."
Ik heb niets gestemdquote:
MAAR HOEZO EIGENLIJKquote:
Voldoende. Nou, daar ben ik tevreden mee.quote:
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even doorquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar het teruglezen verwacht je dan wel van mij? Ik zie wel wat eruit komt, ik ben het er toch nooit mee eens dus
Logischquote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Voldoende. Nou, daar ben ik tevreden mee.
Is zo. Maar dan nog.quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even door.
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht het niet van jou, dat waren andere mensen. Ik gaf alleen de boodschap even door.
Hoi noortjequote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?
Hoe ist?quote:
Ligt eraan of jij je aangesproken voelt. Kan iig wel wat quotes aanhalen van sommige mensen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog meningen voor óns vormen?
Ik mis de oude ja. Niet die we hiervoor hadden of die we nu krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ben ik de enige die de oude OP zal gaan missen.
Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
Wel leuk trouwens dat jullie mij dr ook tussen hebben gegooid
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Dat vraag ik me dus ook afquote:
Ik gok van wel ja.quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |