Mag ik meer zien?quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar zie je alleen mn hoofd
[..]Lieg nieeeet
quote:
Had idd best wat kunnen wordenquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Remsjo het volgende:
Waarom worden al mijn topics gesloten stelletje apenkinderen
Maar er vervolgens niets mee gedaanquote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
IK HAD OP JE QUOTE GEKLIKT.
Maar da's niet
Krentenbolquote:
Is de doos al af?quote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Wie heeft m'n Renk - o - Polie nog niet gezien?
Hij is vetquote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Wie heeft m'n Renk - o - Polie nog niet gezien?
Werken ze?quote:Op maandag 20 april 2009 18:26 schreef Renesite het volgende:
Zo.Allergiepilletje gehad en nu is de hooikoorts zoooooo weg.achterlijke doktoren.
Netjesquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Heet jij Manon of ben jij een man om vuur?
Dan eerder het laatste, als ik moet kiezen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Manons Passie komt het op neerquote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zoquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 @ 18:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar er vervolgens niets mee gedaan
Sorry & dankjequote:
quote:
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zo
Hoe gaatquote:
Ik leef nog.quote:
Ik maakte altijd munten bij techniekquote:
Hooikoorts ? Das wel kut ja.quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh. Merk wel dat het iets minder irriteert rondom de ogen. Maar om nou te zeggen dat het een wondermiddel is.. Sowieso heb ik niets op recept gekregen maar zeiden ze doodleuk dat ik maar iets moest halen bij de etos of zo
Goodnight moohoonquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef ImTheBase het volgende:
When did your heart go missing?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Okee
Hoe heten ze en hoe zien ze eruit?
Want die ik heb zijn voorgeschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |