Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaakquote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doenquote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die beschrijvingen? Kan je zelf doen.
Ik bedoelde die we hiervoor hadden.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik mis de oude ja. Niet die we hiervoor hadden of die we nu krijgen
Daar heb ik het ook niet overquote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
We gaan toch niet voor jou een beschrijving maken?![]()
Je UI staat erbij.quote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaak
Waar is de keus 'blanco'
[..]
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doen
Die zal ik totaal niet missen. Gelukkig had ik daar ook tegen gestemdquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die we hiervoor hadden.
Met die All-Stars enzo.![]()
Dat neemt niet weg dat deze OP niet leuk is.
Kan ik mezelf niet vinden dan?quote:
Neem het niet zo serieus Nijn, je had aan m'n PI kunnen zien dat ik maar een grapje maaktequote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh, dus als je het niet met kevin eens bent heb je wansmaak
Waar is de keus 'blanco'
[..]
Ik heb het meer over mn UI, en daarbij, als je mij kent weet je dat ik dat niet zelf kan doen
Ik lees geen PI'squote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus Nijn, je had aan m'n PI kunnen zien dat ik maar een grapje maakte
Dat is een rampquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
Keiharde faal, ik zag alleen die onderste balk
Oke, ik zag nog net die PI.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij dus! Ja, je bent de enige. En het bevestigt ook je wansmaak.
Oeh laat mij nostradamus zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef Desunoto het volgende:
Wie kan de TT even aanpassen er iets geks neerzetten want ik had geen inspiratie.
Goede TT.quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oeh laat mij nostradamus zijn.
-SG- is een azijnpisser.![]()
.
wij staan er niet inquote:
quote:
Succesquote:
??quote:
Nostradamus las ik net ook ergens andersquote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oeh laat mij nostradamus zijn.
-SG- is een azijnpisser.![]()
.
Kusje.quote:
Ja, laat het daarom gaan, het is een OP, niet wat je op je lijf draagt.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kun je nooit voorkomen. Iedereen heeft een andere smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |