quote:
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornisquote:Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Soms doen we het ook via PB. En met een hele kleine uitzondering via SMS
Dat heeft iedereen op een forum. Standaardquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornis
Good for you!quote:
Of ze moeten nog een leven naast hier hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen op een forum. Standaard
Hoe gaat 't ?quote:
Dat bestaat niet .quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Of ze moeten nog een leven naast hier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat want?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Stiekem ben ik dat. Maarja dat ga ik natuurlijk niet toegeven.quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Vast wel, er moet toch wel iemand zijn te vinden?
Dat zal iedereen hier wel zeggen..quote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat. Maarja dat ga ik natuurlijk niet toegeven.
Hoe is het met step, al een tijd niet gezienquote:
quote:
Ik wil ook verkering met jou Manonfire. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 20 april 2009 @ 17:58 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het hier rondloopt met mensen die last hebben van een communicatieve stoornis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |