SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef denB het volgende:Dat keek ik vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat ik wel wil werken
quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb mijn brief ingeleverd namens de hele klas (70% heeft getekend) en ik werd gelijk overladen met complimentjes omdat ik initiatief neem![]()
Alleen ze hebben msn er uit gegooid en dat vind ik niet leuk >_<
Ik kan me gewoon echt niet concentreren. En ijs helpt ook niet mee, want dan kan ik niet doorwerkenquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.
[..]
ze gooien daar ook random dingen eruit geloof ik?
Ben er wel trots op dat ik tegenwoordig zo voor mezelf durf op te komenquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.
[..]
ze gooien daar ook random dingen eruit geloof ik?
Ik hou er al over op. Ik kan er toch niets aan doenquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet concentreren. En ijs helpt ook niet mee, want dan kan ik niet doorwerken
zelfs voor mijn tijdquote:
jaaquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef jna het volgende:
Oh trouwens. De mannen hebben die Nike+ challenge gewonnen
Is ook om trots op te zijn jaquote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben er wel trots op dat ik tegenwoordig zo voor mezelf durf op te komen.
En euhm nou ik geloof dat er nog mensen bezig zijn met toetsen enz.. dus dat het er daarom nog uit ligt
Bier + aanmoedigen is niet voldoendequote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hou er al over op. Ik kan er toch niets aan doen
[..]
zelfs voor mijn tijd
[..]
jaaMet mijn hulp
jupquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Daph_ het volgende:
Is de Nike+ challenge nu al afgelopen dan?
Dan zal er vast nog wel een men vs women challenge komenquote:Op maandag 20 april 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
maar dat was gewoon 1 van de grote challenges. Je kan zelf ook challenges maken enzo, was natuurlijk puur promotie voor Nike+ gewoon.
Nu een gesprek met de locatie directeur en de klas.. komen best boeiende dingen uitquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is ook om trots op te zijn ja
En goeie reden op msn eruit te gooien
Die is er al?quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan zal er vast nog wel een men vs women challenge komen
Er zijn er inderdaad verschrikkelijk veel inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan zal er vast nog wel een men vs women challenge komen
nu? als ik op dit moment bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu een gesprek met de locatie directeur en de klas.. komen best boeiende dingen uit
diegene waar we het over hadden is afgelopen inmiddelsquote:
werkse!!!quote:Op maandag 20 april 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik heb boeken uitgezocht om in de UK te kopen, ik heb zomerkleren voor komende zomer besteld, een ijsje gegeten en overlegd over de traktatie die mijn collegaatje zal doen. Ik denk dat het tijd is om écht aan het werk te gaan. Poging 36 van vandaag!
Daag! Wish me luck
Ja die gast zat er net, maar is nu weer weg.quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad verschrikkelijk veel inderdaad.
[..]
nu? als ik op dit moment bedoel je?
[..]
diegene waar we het over hadden is afgelopen inmiddels
Oh ok..quote:Op maandag 20 april 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die gast zat er net, maar is nu weer weg.
Ja dat weet ik, maar die men vs women is er al
Thanksquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ok..
En ik zag er inderdaad wel tietnallen in die lijst staan inderdaad
Ja.. sorry, maar ik had gelijkquote:
Freudiaans?quote:[..]
succesquote:Nu ga ik echt. Er besloten 5 collega's luidruchtig over voetbal, kickboxen en spinnen te gaan praten hier, dus heb even mijn oordopjes gepakt. Nu heb ik radio opstaan en hoor ik het lekker allemaal niet meerHelaas giechelen ze harder dan mijn radio staat
Daag
erg makkelijk jaquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Bierie het volgende:
Ik ga zo eens pleite. Zorgtoeslag binnen. Dus ga zo eens ergens iets te eten scoren en daarna in m'n temp appartementje lekker genieten van een uitgebreid bad![]()
Heerlijk zo'n stagebegeleider die er nooit is
De mijne is er ook zelden, maar dat wilt niet zeggen dat ik gelijk thuis blijf ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Bierie het volgende:
Ik ga zo eens pleite. Zorgtoeslag binnen. Dus ga zo eens ergens iets te eten scoren en daarna in m'n temp appartementje lekker genieten van een uitgebreid bad![]()
Heerlijk zo'n stagebegeleider die er nooit is
Oh ik ook niet over het algemeen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef denB het volgende:
[..]
De mijne is er ook zelden, maar dat wilt niet zeggen dat ik gelijk thuis blijf ofzo
Waarom sta je niet in de OP?quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ik ook niet over het algemeen hoor.
Maar vandaag ben ik echt niet vooruit te branden
Sterker nog. Ik ben altijd het eerste binnen. Stap hier altijd stipt om 09:30 binnen en de eerstvolgende verschijnt nooit voor 11:00.... Echt waar academici werkschuw tuig is het
Wat voor tas?quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Net even gelucht in de stad en een tas gekocht
Zit nu ergens anders, maar eerst was ik altijd als eerst.quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ik ook niet over het algemeen hoor.
Maar vandaag ben ik echt niet vooruit te branden
Sterker nog. Ik ben altijd het eerste binnen. Stap hier altijd stipt om 09:30 binnen en de eerstvolgende verschijnt nooit voor 11:00.... Echt waar academici werkschuw tuig is het
Wie ben jij?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
Tussenstand doorgeven: Net 174 woorden getypt
Daag
vandaag voor het eerst gezien ja..quote:
Wat ben jij een sukkellllllquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
ik ben nieuw. Ik kan woody woodpecker nadoen en m'n hobby is punninken
:w Hartstikke nieuwquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mee een leuke stageplek in Londonquote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
:w Hartstikke nieuw
Doe nu onderzoek in Londen (lang verhaal met enzymen en kinetiek simulaties blabla). Heb tijdelijk een appartementje. Zit er op zich aardig.
JNA:quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Welkomquote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
:w Hartstikke nieuw
Doe nu onderzoek in Londen (lang verhaal met enzymen en kinetiek simulaties blabla). Heb tijdelijk een appartementje. Zit er op zich aardig.
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Lijkt mee een leuke stageplek in London
quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
JNA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+wehehe die 2e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat studeer je dan?quote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.
Het is misschien leuk voor m'n c.v. maar ik zou er nooit langer dan 6 maanden gaan wonen zonder dat ik er grof geld voor zou krijgen
Volgende onderzoek gaat leuker worden. Gallway Ierland in 2010
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiestquote:
hehe ok.. Het klinkt in ieder geval heel tof danquote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.
Het is misschien leuk voor m'n c.v. maar ik zou er nooit langer dan 6 maanden gaan wonen zonder dat ik er grof geld voor zou krijgen
Volgende onderzoek gaat leuker worden. Gallway Ierland in 2010
quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiest
Die updates af en toequote:Op maandag 20 april 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
London baby!Nog maar een weekje en dan zit ik weer lekker in Regent's Park of een van de andere parken
![]()
Ennnnnn ik ben weer verder werken!
Ze gaat er volgende week een weekje(?) naar toe volgens mijquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Daph_ Jij zit ook in Londen momenteel?
Nee ik ga volgende week naar London voor 5 dagenquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Ja daar trap ik niet in Nico. Die opmerking die jij wilt horen ga ik niet typenquote:
Aaah okee. Ja ik denk dat je voor shoppen en sight seeing wel goed zit.quote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik ga volgende week naar London voor 5 dagenZit op dit moment gewoon op kantoor
That's me!quote:
Ik doe nixquote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef Bierie het volgende:
[..]
Je gaat nu bij iemand aan z'n kruis ruiken?
zondequote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar trap ik niet in Nico. Die opmerking die jij wilt horen ga ik niet typen
Daffy Duck kan ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is wel een afknapper.
Woody oke, maar tweety is not done
Je bent dus wel echt een negerquote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiest
Je moest zeggen dat je het uit ervaring wist, dan zouden ze hier pas echt schrikkenquote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, met mijn mensen kennis weet ik precies hoe jij in elkaar steekt
Te herkenbaarquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef denB het volgende:
Ik heb niets te doen vandaag
Hele dag al browsen is saai!
Maak een mybrute aan onder mijn poppetjequote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef denB het volgende:
Ik heb niets te doen vandaag
Hele dag al browsen is saai!
quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, met mijn mensen kennis mensenkennis weet ik precies hoe jij in elkaar steekt
HAN HLO ?quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Ik heb al een mybrute, maar ook dat wordt snel saaiquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een mybrute aan onder mijn poppetje
http://bootje84.mybrute.com
[..]
ik word heel snel duizelig als ik ronddraai. Ik kan tazz dus maar 1 keer nadoen en naarna lig ik op je schoot met draaiende ogenquote:
Ik heb zomervakantiequote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een mybrute aan onder mijn poppetje
http://bootje84.mybrute.com
[..]
OP de HAN HLO zit een bioinformatica opleiding.....quote:Op maandag 20 april 2009 15:29 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ben je helemaal gekHLO
Nee HS Leiden
Heb je al Cybernations?quote:Op maandag 20 april 2009 15:28 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb al een mybrute, maar ook dat wordt snel saai
24uur wachten op refresh
Lekker puh!quote:
Ik ben al bezig met een bedrijfsplanquote:Op maandag 20 april 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je vast beginnen met jnlou opstarten
Allemaal na-apers wij waren in Leiden het eerst!quote:Op maandag 20 april 2009 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
OP de HAN HLO zit een bioinformatica opleiding.....Officieel niet echt HLO nee
How you doin'?quote:
Jup. Ik weet niet of ik er zou willen wonen, de mensen zijn er nog gehaaster dan in Nederland. Ik heb er in ieder geval zin in om de eekhoorntjes in de parken weer te voeren, boeken te shoppen en hopelijk nog een heleboel nieuwe dingen te ontdekken die we anderhalf jaar geleden nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef Bierie het volgende:
[..]
Aaah okee. Ja ik denk dat je voor shoppen en sight seeing wel goed zit.
London is in zoverre okee dat als je in toeristisch gebied rondloopt er alles spik en span uitziet. Daarbuiten tja hehehe
Niet dat het vreselijk is hoor. Begrijp mij niet verkeerd jongens en meiden. Maar laat ik het zo zeggen: Ik heb mijn liefde voor Nederland herontwikkeld
Nee... Nijmegen was officieel het eerst volgens mijquote:Op maandag 20 april 2009 15:33 schreef Bierie het volgende:
[..]
Allemaal na-apers wij waren in Leiden het eerst!
Hmm maar okee, grappig. Dat wist ik nog niet
Ach volgend jaar op naar Wageningen University als het meezitDan heb ik niks meer met Leiden te maken hehe
Mooi, wanneer stuur je de eerste versie op?quote:Op maandag 20 april 2009 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een bedrijfsplan
quote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die updates af en toe
Werkse weer
[..]
Ze gaat er volgende week een weekje(?) naar toe volgens mij
quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Olment het volgende:
/add olment to SES SC
Voorstelrondje:
Nick: Olment
Plekje: Woon in Weert (limburg)
opleiding: Medewerker ICT-Beheer (niveau 3)
stage: Gemeentehuis in Cranendonck
hobby: pc's repareren, gamen, uitgaan, vrouwen, rondhange met vrienden, beetje blowe
verdere vragen: Just ask it.
Even kijken er zaten voor mij nog 3 lichtingen. Dus dat is nu dan 7 jaar geleden dat ze daar gestart zijn. Bij jullie?quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee... Nijmegen was officieel het eerst volgens mijsinds wanneer is Leiden?
Zijn geen hobby's in mijn ogen danquote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Olment het volgende:
/add olment to SES SC
Voorstelrondje:
hobby: pc's repareren, gamen, uitgaan, vrouwen, rondhange met vrienden, beetje blowe
Voor vrijdag 0800 ligt hij in je postvakjequote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, wanneer stuur je de eerste versie op?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Olment het volgende:
/add olment to SES SC
Voorstelrondje:
je hebt gelijk,, k had beter hobby/interesse van kunne make xDquote:Op maandag 20 april 2009 15:36 schreef denB het volgende:
[..]
Zijn geen hobby's in mijn ogen dan
Welkom
Welkomquote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Olment het volgende:
/add olment to SES SC
Voorstelrondje:
Klopt en iedereen staart voor zich uit alsof ze al begraven zijn voordat ze zijn gaan leven hehehe.quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup. Ik weet niet of ik er zou willen wonen, de mensen zijn er nog gehaaster dan in Nederland. Ik heb er in ieder geval zin in om de eekhoorntjes in de parken weer te voeren, boeken te shoppen en hopelijk nog een heleboel nieuwe dingen te ontdekken die we anderhalf jaar geleden nog niet gezien hebbenToen voornamelijk de "grote toeristische trekpleisters" bekeken, nu willen we wat meer van de stad zelf zien
ehm.... geen idee... Ik doe geen Bioinformaticaquote:Op maandag 20 april 2009 15:36 schreef Bierie het volgende:
[..]
Even kijken er zaten voor mij nog 3 lichtingen. Dus dat is nu dan 7 jaar geleden dat ze daar gestart zijn. Bij jullie?
dus donderdagavond gaan we niks leuks doen aangezien jij dan bezig nog bezig bent?quote:Op maandag 20 april 2009 15:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor vrijdag 0800 ligt hij in je postvakje
Ja, dan begin ik pas echt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
dus donderdagavond gaan we niks leuks doen aangezien jij dan bezig nog bezig bent?
Ik heb een idee. Laten we met z'n allen een meet in Londen houden!quote:
ambtenarenstage.. vrij op 4/5 mei zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Olment het volgende:
/add olment to SES SC
Voorstelrondje:
Ik ben voor. Socialize ik ook nog eens een keer hierquote:
deja vuquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Laten we met z'n allen een meet in Londen houden!![]()
oh wacht...
Jammer, had me er zo op verheugdquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, dan begin ik pas echt.
Heb nu alleen de voorkant en de titelpagina gemaakt
yup,, en 30 april en 1 mei ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ambtenarenstage.. vrij op 4/5 mei zeker?
lucky basterdquote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
yup,, en 30 april en 1 mei ook![]()
6 dagen weekend =) prachtig stagebedrijf
Heb je maar tien weken stage?quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
omg wtf bbq!quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Directie@jnlou.comquote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan wat ik vrijdagochtend in m'n mailbox vind
als je je een keer verveeld... neem de trein naar hierquote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik ben voor. Socialize ik ook nog eens een keer hierOp mijn afdeling hoef ik het niet te proberen zijn allemaal geheelonthouders geloof ik
ja, van 13 april tot 26 juni (10 of 11 weken)quote:
Hey ik verveel me ook.quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als je je een keer verveeld... neem de trein naar hier
leuke stad voor paar dagen!
Ik neem ook vrij op die dagen! (heb al genoeg stage uren gelopen!quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ambtenarenstage.. vrij op 4/5 mei zeker?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey ik verveel me ook.
Is daar ook OV geldig?
Oeh mag ik ook.quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef Californium het volgende:
[..]
neemaar daar krijg ik dan weer 75 euro per maand voor
kom langs
Gaan we negeren?quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef denB het volgende:
[..]
Ik neem ook vrij op die dagen! (heb al genoeg stage uren gelopen!)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Wahahaha,, prachtig plaatje. yay,, nog uurtje en dan kan ik weer gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Waar is hier? En welke stad hebben we het dan over?quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als je je een keer verveeld... neem de trein naar hier
leuke stad voor paar dagen!
*is jaloers*quote:
Verslik jij je ff in je punnikpenquote:
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef denB het volgende:
[..]
Oh wat gemist?![]()
--- Ah nee heb dat andere spel niet
welk spel??quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
spam!!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
Naja tijdens stage is hetn iet zo ergquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.netquote:
Meldt je ook ff aan op het forum.. www.fokalliance.com (hier vind je ook een link naar het IRC kanaal). We kunnen altijd vers bloed gebruiken en nieuwe spelers zijn gewenst!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.net
Tekstbased wargame. Komt veel strategie bij kijken. Als je interesse hebt, hoor ik het wel, dan help ik je beetje verder met het spel. Er is een IRC kanaal (ook bereikbaar via IE) waarbij veel mensen dagelijks online zijn om je te helpen met advies en evt. geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Lekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
quote:
Tschussquote:
de eerste slash is een escape character? Zet er eens 2 achter elkaar?quote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Olment het volgende:
weet iemand toevallig waarom het linker oortje van Bunny screwed is?
om de een of andere manier pakt hij de eerste backslash niet. ideetjes?
Dat hou je nog een paar dagen vol en dan ben je klaarquote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, ik heb toch bijna een hele pagina getypt voor mijn scriptie en ik heb het idee dat mijn deelvraag zo ook wel redelijk wordt beantwoord![]()
Yay,, nu is die wel goed,, thxquote:Op maandag 20 april 2009 16:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de eerste slash is een escape character? Zet er eens 2 achter elkaar?
Lets hope soquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hou je nog een paar dagen vol en dan ben je klaar
oja..... ik sta niet meer in de OPquote:Op maandag 20 april 2009 15:54 schreef Bierie het volgende:
[..]
Waar is hier? En welke stad hebben we het dan over?
waar ben je een scriptie over aan het schrijven?quote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, ik heb toch bijna een hele pagina getypt voor mijn scriptie en ik heb het idee dat mijn deelvraag zo ook wel redelijk wordt beantwoord![]()
Hoelang zit je daar nog eigenlijk?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
oja..... ik sta niet meer in de OP
Edinburgh
Wie ben jij?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
oja..... ik sta niet meer in de OP
Edinburgh
tot eind juniquote:
weet ik nietquote:
uiteraardquote:
komt allemaal best goedquote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lets hope so. Ik moet vanavond nog wel even een uurtje aan de bak van mezelf omdat ik pas om half 3 ofzo écht begonnen ben. Morgen ga ik gewoon lekker verder, dan heb ik wat te vertellen en te laten zien morgen als ik met mijn begeleider zit
Anderhalf uur lang
quote:
Moet je ander half uur praten met je begeleider over je scriptie?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lets hope so. Ik moet vanavond nog wel even een uurtje aan de bak van mezelf omdat ik pas om half 3 ofzo écht begonnen ben. Morgen ga ik gewoon lekker verder, dan heb ik wat te vertellen en te laten zien morgen als ik met mijn begeleider zit
Anderhalf uur lang
Kan je woody woodpecker nadoen en hou je van punninken?quote:
Ja hij heeft de afspraak van vandaag (half uurtje) verschoven naar morgen en er een uur aan vast geplakt, dus ik ben benieuwd waar hij het allemaal over wil hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Moet je ander half uur praten met je begeleider over je scriptie?
Ik hoop hetquote:Op maandag 20 april 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uiteraard
en geen probleem
[..]
komt allemaal best goed
Hou eens op.. wij hebben ook gevoelens!quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoop ook dat ik op tijd thuis ben zodat ik nog even in de tuin kan zitten zometeen..Mijn benen even zonlicht laten meemaken
![]()
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt makenquote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoop ook dat ik op tijd thuis ben zodat ik nog even in de tuin kan zitten zometeen..Mijn benen even zonlicht laten meemaken
![]()
komt wel goed,, weet ik zeker,, teminste, als je net zo veel aan je scriptie werkt als dat je hier typtquote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
![]()
quote:
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...quote:
Daph is niet van de wurgseks(toch?quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...![]()
Gaat Jna iemand wurgen waar Daph_ blij mee is??quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...![]()
Waarom zou ik daarover liegen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
komt wel goed,, weet ik zeker,, teminste, als je net zo veel aan je scriptie werkt als dat je hier typt
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin wordquote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hou eens op.. wij hebben ook gevoelens!
omdat het hier gezelliger is dan aan je scriptie werkenquote:
In bikini...quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin word
In bikini word ik natuurlijk wel sneller bruin.. Goed idee jnaquote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt maken
Zonder bikini gaat het nog snellerquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In bikini word ik natuurlijk wel sneller bruin.. Goed idee jna
Dat wel, maar ik heb de afgelopen weken ook gewoon gezegd dat ik geen flikker gedaan heb dus ik zie niet in waarom ik er dan nu opeens niet meer eerlijk over benquote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat het hier gezelliger is dan aan je scriptie werken
en Milou is terug van zonnen en nu gaat Daph er na toequote:
maakt niet of het nou zonnebank of echte zon is.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben alleen even onder de zonnenbank geweest hoor![]()
De zon is nu niet meer zo sterk
bemoei je er niet meequote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt maken
quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin word
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
ah ok, vaak is ook niet goed he.quote:Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit zoveel geduld om er vaak onder te liggen
Ik ga 1x in de 3 weken ofzo
I knowquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
ah ok, vaak is ook niet goed he.
Dalijk krijg je huidkanker en kan ik jnlou in m'n eentje gaan runnen. Dat moeten we niet hebben
Daaaaagquote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn spullen opruimen en heerlijk met zonnebrilletje op, het raam open en de radio goed hard naar huis karren![]()
Daaaaaag
Onder de zonnebank kan je wel naakt liggen zonder meekijkende burenquote:
byebye,, ik ben er ook zo weg van,, de dag zit er weer op. Tijd voor de naar huis rit. Spreek jullie allemaal later op de avond wel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn spullen opruimen en heerlijk met zonnebrilletje op, het raam open en de radio goed hard naar huis karren![]()
Daaaaaag
En bedankt voor het mental image...quote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder de zonnebank kan je wel naakt liggen zonder meekijkende buren
Dat is tog positief zou ik zeggequote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom dusquote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van mensen (vooral jongens) die meteen flink goed naakt onder de zonnebank gingen en meteen een verbrande plek hadden ergens waar niet vaak de zon komtquote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Ik hoef geen witte koplampen
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Auquote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van mensen (vooral jongens) die meteen flink goed naakt onder de zonnebank gingen en meteen een verbrande plek hadden ergens waar niet vaak de zon komt
toedelsquote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Daaaaaag
Mental imagequote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Wees niet bang, het mental image ging niet over jou hoorquote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..
[..]
[..]
Au
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billenquote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..
Dat zie je bij een man toch niet.quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billen
Ik ga met jou deze discussie niet aanquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zie je bij een man toch niet.
Of bootje moet in een speedo rondlopen?![]()
En daarnaast is die streek dus helemaal geen zon gewend
ja dst snap ik ook dat het mooier is. Ik denk ook niet dat er mannen zijn die graag een witte reet hebben als ie ook bruin kon zijn. Maar goed, dan zou je het zonnebanken dus echt moeten opbouwen alleen voor je reetquote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga met jou deze discussie niet aan![]()
Het is iig mooier als een man overal zon gebruind is ivp alles behalve dat gedeelte
Hey hosti, gaat cali die cellen wurgen en is dat geil ?quote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
natuurlijk ga ik die cellen wurgen..... das geilvraag maar aan hosti
Ik ga gewoon niet zonnebankenquote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
ja dst snap ik ook dat het mooier is. Ik denk ook niet dat er mannen zijn die graag een witte reet hebben als ie ook bruin kon zijn. Maar goed, dan zou je het zonnebanken dus echt moeten opbouwen alleen voor je reet
Nee ik ook niet. maar ik heb dan ook geen witte reet, jullie hebben m'n foto net gezien dus dat konden jullie al radenquote:
Het idee alleen alquote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey hosti, gaat cali die cellen wurgen en is dat geil ?
Ik denk niet aan jouw reet. Dus ook niet of hij ja of te nee wit isquote:Op maandag 20 april 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. maar ik heb dan ook geen witte reet, jullie hebben m'n foto net gezien dus dat konden jullie al raden
nee jij denkt alleen aan Daph die dadelijk in bikini ligt te zonnen in de tuin. Of geef ik je nu een mental image?quote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk niet aan jouw reet. Dus ook niet of hij ja of te nee wit is
the only thing on my mind inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
nee jij denkt alleen aan Daph die dadelijk in bikini ligt te zonnen in de tuin. Of geef ik je nu een mental image?
Oh sorry, denk dan maar gewoon dat ze geen bikini aanheeftquote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
the only thing on my mind inderdaad
Voetbal... Voetbal... Voetbal...quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Oh sorry, denk dan maar gewoon dat ze geen bikini aanheeft
Ik lekker de helluft!quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef jna het volgende:
Nog 10 minuten
Voordat ik weer 1,5 uur onderweg ben
2 voetballenquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voetbal... Voetbal... Voetbal...
quote:
oh..quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nou en. Misschien ga ik wel gewoon zitten sms'en met iemand.
Hint Hint voor diegene dat diegene de telefoon regelmatig bekijkt zodat ik snel antwoord krijg
quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nou en. Misschien ga ik wel gewoon zitten sms'en met iemand.
Hint Hint voor diegene dat diegene de telefoon regelmatig bekijkt zodat ik snel antwoord krijg
Ja eens eten jij. Jaloers typjequote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]Jna gaat smsen met een fok!er die in de stage sc post
quote:
Dalijk denken ze hier nog dat jna en ik echt een verhouding hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]Jna gaat smsen met een fok!er die in de stage sc post
Spinazieeeequote:Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh ja.. Moet ook nog verzinnen wat ik gat eten
Dat heb ik nog wel in de vriezerquote:
Gouden tip van mijquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel in de vriezer
misschien dat ik daamee en met wat gehakt ook maar een pastatje maak
Avondquote:
Heb genoeg voor twee hoorquote:
+bier =quote:
Geen zin om in mn blote reet onder de zonnebank te liggen.. Daarnaast wil ik ook niet dat mn kleine jongen verbrand..quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billen
Brits accentquote:
PBquote:
quote:Waarom zit ik nu precies aan de verkeerde kant van het kantoor.. nu heb ik geen kijk op het winkelend publiek
Cowell begon al sterk.. "The Singing Trollsquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:32 schreef MarijeH het volgende:
Luctoren de rest
Ik heb vorige week nog een leuk complimentje gehad van een collega. Ik had voor een collega 21 folders in elkaar geniet. Toen ik die folders de volgende morgen aan hem gaf zei hij: 'je bent geweldig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |