quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Wahahaha,, prachtig plaatje. yay,, nog uurtje en dan kan ik weer gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Waar is hier? En welke stad hebben we het dan over?quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als je je een keer verveeld... neem de trein naar hier
leuke stad voor paar dagen!
*is jaloers*quote:
Verslik jij je ff in je punnikpenquote:
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef denB het volgende:
[..]
Oh wat gemist?![]()
--- Ah nee heb dat andere spel niet
welk spel??quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
spam!!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
Naja tijdens stage is hetn iet zo ergquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.netquote:
Meldt je ook ff aan op het forum.. www.fokalliance.com (hier vind je ook een link naar het IRC kanaal). We kunnen altijd vers bloed gebruiken en nieuwe spelers zijn gewenst!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.net
Tekstbased wargame. Komt veel strategie bij kijken. Als je interesse hebt, hoor ik het wel, dan help ik je beetje verder met het spel. Er is een IRC kanaal (ook bereikbaar via IE) waarbij veel mensen dagelijks online zijn om je te helpen met advies en evt. geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Lekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
quote:
Tschussquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |