quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Wahahaha,, prachtig plaatje. yay,, nog uurtje en dan kan ik weer gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Waar is hier? En welke stad hebben we het dan over?quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
als je je een keer verveeld... neem de trein naar hier
leuke stad voor paar dagen!
*is jaloers*quote:
Verslik jij je ff in je punnikpenquote:
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:57 schreef denB het volgende:
[..]
Oh wat gemist?![]()
--- Ah nee heb dat andere spel niet
welk spel??quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
spam!!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om eraan te beginnen..? Er is een soort FOK!-clan in het spel. Renesite speelt het ook
Naja tijdens stage is hetn iet zo ergquote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.netquote:
Meldt je ook ff aan op het forum.. www.fokalliance.com (hier vind je ook een link naar het IRC kanaal). We kunnen altijd vers bloed gebruiken en nieuwe spelers zijn gewenst!quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
www.cybernations.net
Tekstbased wargame. Komt veel strategie bij kijken. Als je interesse hebt, hoor ik het wel, dan help ik je beetje verder met het spel. Er is een IRC kanaal (ook bereikbaar via IE) waarbij veel mensen dagelijks online zijn om je te helpen met advies en evt. geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Lekker wijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
quote:
Tschussquote:
de eerste slash is een escape character? Zet er eens 2 achter elkaar?quote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Olment het volgende:
weet iemand toevallig waarom het linker oortje van Bunny screwed is?
om de een of andere manier pakt hij de eerste backslash niet. ideetjes?
Dat hou je nog een paar dagen vol en dan ben je klaarquote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, ik heb toch bijna een hele pagina getypt voor mijn scriptie en ik heb het idee dat mijn deelvraag zo ook wel redelijk wordt beantwoord![]()
Yay,, nu is die wel goed,, thxquote:Op maandag 20 april 2009 16:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de eerste slash is een escape character? Zet er eens 2 achter elkaar?
Lets hope soquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hou je nog een paar dagen vol en dan ben je klaar
oja..... ik sta niet meer in de OPquote:Op maandag 20 april 2009 15:54 schreef Bierie het volgende:
[..]
Waar is hier? En welke stad hebben we het dan over?
waar ben je een scriptie over aan het schrijven?quote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, ik heb toch bijna een hele pagina getypt voor mijn scriptie en ik heb het idee dat mijn deelvraag zo ook wel redelijk wordt beantwoord![]()
Hoelang zit je daar nog eigenlijk?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
oja..... ik sta niet meer in de OP
Edinburgh
Wie ben jij?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
oja..... ik sta niet meer in de OP
Edinburgh
tot eind juniquote:
weet ik nietquote:
uiteraardquote:
komt allemaal best goedquote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lets hope so. Ik moet vanavond nog wel even een uurtje aan de bak van mezelf omdat ik pas om half 3 ofzo écht begonnen ben. Morgen ga ik gewoon lekker verder, dan heb ik wat te vertellen en te laten zien morgen als ik met mijn begeleider zit
Anderhalf uur lang
quote:
Moet je ander half uur praten met je begeleider over je scriptie?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lets hope so. Ik moet vanavond nog wel even een uurtje aan de bak van mezelf omdat ik pas om half 3 ofzo écht begonnen ben. Morgen ga ik gewoon lekker verder, dan heb ik wat te vertellen en te laten zien morgen als ik met mijn begeleider zit
Anderhalf uur lang
Kan je woody woodpecker nadoen en hou je van punninken?quote:
Ja hij heeft de afspraak van vandaag (half uurtje) verschoven naar morgen en er een uur aan vast geplakt, dus ik ben benieuwd waar hij het allemaal over wil hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Moet je ander half uur praten met je begeleider over je scriptie?
Ik hoop hetquote:Op maandag 20 april 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uiteraard
en geen probleem
[..]
komt allemaal best goed
Hou eens op.. wij hebben ook gevoelens!quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoop ook dat ik op tijd thuis ben zodat ik nog even in de tuin kan zitten zometeen..Mijn benen even zonlicht laten meemaken
![]()
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt makenquote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoop ook dat ik op tijd thuis ben zodat ik nog even in de tuin kan zitten zometeen..Mijn benen even zonlicht laten meemaken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |