Zit nu ergens anders, maar eerst was ik altijd als eerst.quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh ik ook niet over het algemeen hoor.
Maar vandaag ben ik echt niet vooruit te branden
Sterker nog. Ik ben altijd het eerste binnen. Stap hier altijd stipt om 09:30 binnen en de eerstvolgende verschijnt nooit voor 11:00.... Echt waar academici werkschuw tuig is het
Wie ben jij?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
Tussenstand doorgeven: Net 174 woorden getypt
Daag
vandaag voor het eerst gezien ja..quote:
Wat ben jij een sukkellllllquote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
ik ben nieuw. Ik kan woody woodpecker nadoen en m'n hobby is punninken
:w Hartstikke nieuwquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mee een leuke stageplek in Londonquote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
:w Hartstikke nieuw
Doe nu onderzoek in Londen (lang verhaal met enzymen en kinetiek simulaties blabla). Heb tijdelijk een appartementje. Zit er op zich aardig.
JNA:quote:Op maandag 20 april 2009 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Welkomquote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
:w Hartstikke nieuw
Doe nu onderzoek in Londen (lang verhaal met enzymen en kinetiek simulaties blabla). Heb tijdelijk een appartementje. Zit er op zich aardig.
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Lijkt mee een leuke stageplek in London
quote:Op maandag 20 april 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
JNA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+wehehe die 2e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat studeer je dan?quote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.
Het is misschien leuk voor m'n c.v. maar ik zou er nooit langer dan 6 maanden gaan wonen zonder dat ik er grof geld voor zou krijgen
Volgende onderzoek gaat leuker worden. Gallway Ierland in 2010
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiestquote:
hehe ok.. Het klinkt in ieder geval heel tof danquote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef Bierie het volgende:
[..]
Valt tegen. Het is eigenlijk net als Nederland. Maar dan smeriger, saaier, grauwer, saaie mensen, duur OV.
Het is misschien leuk voor m'n c.v. maar ik zou er nooit langer dan 6 maanden gaan wonen zonder dat ik er grof geld voor zou krijgen
Volgende onderzoek gaat leuker worden. Gallway Ierland in 2010
quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiest
Die updates af en toequote:Op maandag 20 april 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
London baby!Nog maar een weekje en dan zit ik weer lekker in Regent's Park of een van de andere parken
![]()
Ennnnnn ik ben weer verder werken!
Ze gaat er volgende week een weekje(?) naar toe volgens mijquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Daph_ Jij zit ook in Londen momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |