Truequote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik bedoel dat er dit jaar niet veel meer mensen bezig zullen zijn met hun laatste jaar dan voorgaande jaren.
Het is nu gewoon extreem rustig de laatste paar weken
Het komt gewoon door dat School erbij in de TTquote:Op maandag 20 april 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Piles is weg en volgens mij zijn er 4 of 5 mensen aan het afstuderen in deze SC.. Tel daar het mooie weer bij op en je hebt een uitgestorven SC?
Misschien doe ik hierna nog wel een cursusquote:Op maandag 20 april 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Piles is weg en volgens mij zijn er 4 of 5 mensen aan het afstuderen in deze SC.. Tel daar het mooie weer bij op en je hebt een uitgestorven SC?
ja vastquote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Het komt gewoon door dat School erbij in de TT
Mexicaanse, Arubaanse of Belgische motivatie? Die heb ik nog op voorraad namelijkquote:Op maandag 20 april 2009 13:36 schreef Bierie het volgende:
Iemand een portie motivatie voor mij? Zit nu al dik 3 uur op mijn stage en heb nog geen reet uitgevoerd
De Surinaamse is schaars zeker?quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mexicaanse, Arubaanse of Belgische motivatie? Die heb ik nog op voorraad namelijk
Doe maar Surinaamsquote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mexicaanse, Arubaanse of Belgische motivatie? Die heb ik nog op voorraad namelijk
Vooroordelenquote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
Doe maar SurinaamsWeet ik zeker dat ik zo doorga
Zegt de user met een username bestaande uit een Surinaams woordquote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
SIËSTA!quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |