Jessieeeeeequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
She says, "Get your stuff together. Bring Moses and drive real fast."
And I listen to her promise, "I swear to God this time it's gonna last."
quote:
Hihi nou voor mij is het wel nuttig, maargoed voor jou zal het niks bijdragenquote:Op maandag 20 april 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen problemen met nutteloze info. Ik wilde alleen niet het nut missen als dat er stiekem toch zou zijn.
[..]
fuck yeah!
[..]
volgens google afbeeldingen wel
Butt thet is no problem want you talk feryy goed engels. is thet not so?quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi nou voor mij is het wel nuttig, maargoed voor jou zal het niks bijdragen
Tijd geleden trouwens dat ik in het Engels heb gemaild
Puur het feit dat je met hun Engels mailt is nuttig voor jou? Zo begreep ik dat berichtje namelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi nou voor mij is het wel nuttig, maargoed voor jou zal het niks bijdragen
Tijd geleden trouwens dat ik in het Engels heb gemaild
of Nederlandse spreekwoorden in het Engels.quote:Op maandag 20 april 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Butt thet is no problem want you talk feryy goed engels. is thet not so?
How do you do and how do you do your wife?quote:Op maandag 20 april 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of Nederlandse spreekwoorden in het Engels.
Aha! Now the monkey comes out of the sleeve!!
Belachelijk manquote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef denB het volgende:
http://www.eff.org/deepli(...)mands-are-suspicious
Uhm... (denk dat alleen de pc "geeks" weten wat hier bedoeld wordt)
Tijdsdruk! Je hebt nog maar 2maanden om je shit in orde te brengen want eind Juni houd het echt wel op zo'n beetje met de contacten tussen school en jou! (Mits dit je laatste jaar is)quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef jna het volgende:
Het tempo is de laatste paar weken echt enorm gedaald hier.
aan de slag!quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:
Terug van lunch![]()
Ik ga lekker werken nu denk ik (hoop ik!!) want ik moet echt iets produceren dat ik morgen kan laten zien
er is ook geen hol meer aan inderdaad.. Als je het ergens over hebt waar anderen zich niet in kunnen vinden, dan gaan ze zeuren dat het niet meer zo leuk is als vroeger.quote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef jna het volgende:
Het tempo is de laatste paar weken echt enorm gedaald hier.
Vorig jaar rond deze tijd gingen er 3 topics per uur doorheen ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef denB het volgende:
[..]
Tijdsdruk! Je hebt nog maar 2maanden om je shit in orde te brengen want eind Juni houd het echt wel op zo'n beetje met de contacten tussen school en jou! (Mits dit je laatste jaar is)
Jaja ik ga alquote:Op maandag 20 april 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aan de slag!
[..]
er is ook geen hol meer aan inderdaad.. Als je het ergens over hebt waar anderen zich niet in kunnen vinden, dan gaan ze zeuren dat het niet meer zo leuk is als vroeger.
Maar ondertussen posten diezelfde zeurtrutjes zelf ook niets.. En als je zegt dat het een belachelijk argument is, dan blijven ze weg..
en jammergenoeg is er ook niet veel nieuw vlees
ja maar ik neem niet aan dat nu iedereen hier aan z'n laatste jaar bezig is?quote:Op maandag 20 april 2009 13:04 schreef denB het volgende:
Dat was 2jaar terug ook het geval hoor![]()
Maar toen was mijn stage ook iets minder boeiend
En kwam er vorige week achter dat het jaar binnenkort alweer bij om is en ik nog zoveel moet doen!
will do Borisquote:Op maandag 20 april 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaja ik ga al
Keep the SC aliiiiiiiiiiive
was het maar mijn laatste jaarquote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar ik neem niet aan dat nu iedereen hier aan z'n laatste jaar bezig is?
Ik welquote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar ik neem niet aan dat nu iedereen hier aan z'n laatste jaar bezig is?
Ik heet geen borisquote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
will do Boris
[..]
was het maar mijn laatste jaar
Ja ik ook. Maar ik bedoel dat er dit jaar niet veel meer mensen bezig zullen zijn met hun laatste jaar dan voorgaande jaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |