komt wel goed,, weet ik zeker,, teminste, als je net zo veel aan je scriptie werkt als dat je hier typtquote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het
Hoop ook dat ik op tijd thuis ben zodat ik nog even in de tuin kan zitten zometeen..Mijn benen even zonlicht laten meemaken
![]()
quote:
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...quote:
Daph is niet van de wurgseks(toch?quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...![]()
Gaat Jna iemand wurgen waar Daph_ blij mee is??quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Hehe, hoe maak je een sappig verhaal...![]()
Waarom zou ik daarover liegen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
komt wel goed,, weet ik zeker,, teminste, als je net zo veel aan je scriptie werkt als dat je hier typt
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin wordquote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hou eens op.. wij hebben ook gevoelens!
omdat het hier gezelliger is dan aan je scriptie werkenquote:
In bikini...quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin word
In bikini word ik natuurlijk wel sneller bruin.. Goed idee jnaquote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt maken
Zonder bikini gaat het nog snellerquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In bikini word ik natuurlijk wel sneller bruin.. Goed idee jna
Dat wel, maar ik heb de afgelopen weken ook gewoon gezegd dat ik geen flikker gedaan heb dus ik zie niet in waarom ik er dan nu opeens niet meer eerlijk over benquote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat het hier gezelliger is dan aan je scriptie werken
en Milou is terug van zonnen en nu gaat Daph er na toequote:
maakt niet of het nou zonnebank of echte zon is.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben alleen even onder de zonnenbank geweest hoor![]()
De zon is nu niet meer zo sterk
bemoei je er niet meequote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Zeg er nog ff bij dat het in bikini is als je Nico helemaal gek wilt maken
quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry ik zal niet meer zeggen dat ik zometeen hopelijk in het zonnetje met open raam naar huis rijd om daar lekker in de zon te gaan zorgen dat ik bruin word
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
ah ok, vaak is ook niet goed he.quote:Op maandag 20 april 2009 16:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit zoveel geduld om er vaak onder te liggen
Ik ga 1x in de 3 weken ofzo
I knowquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
ah ok, vaak is ook niet goed he.
Dalijk krijg je huidkanker en kan ik jnlou in m'n eentje gaan runnen. Dat moeten we niet hebben
Daaaaagquote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn spullen opruimen en heerlijk met zonnebrilletje op, het raam open en de radio goed hard naar huis karren![]()
Daaaaaag
Onder de zonnebank kan je wel naakt liggen zonder meekijkende burenquote:
byebye,, ik ben er ook zo weg van,, de dag zit er weer op. Tijd voor de naar huis rit. Spreek jullie allemaal later op de avond wel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn spullen opruimen en heerlijk met zonnebrilletje op, het raam open en de radio goed hard naar huis karren![]()
Daaaaaag
En bedankt voor het mental image...quote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder de zonnebank kan je wel naakt liggen zonder meekijkende buren
Dat is tog positief zou ik zeggequote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom dusquote:Op maandag 20 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van mensen (vooral jongens) die meteen flink goed naakt onder de zonnebank gingen en meteen een verbrande plek hadden ergens waar niet vaak de zon komtquote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Ik hoef geen witte koplampen
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Auquote:Op maandag 20 april 2009 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van mensen (vooral jongens) die meteen flink goed naakt onder de zonnebank gingen en meteen een verbrande plek hadden ergens waar niet vaak de zon komt
toedelsquote:Op maandag 20 april 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
Daaaaaag
Mental imagequote:Op maandag 20 april 2009 16:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom dus
Wees niet bang, het mental image ging niet over jou hoorquote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..
[..]
[..]
Au
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billenquote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het over Milou__, niet over mezelf. Ik ga er niet naakt onder. Hou altijd mn boxershort aan..
Dat zie je bij een man toch niet.quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billen
Ik ga met jou deze discussie niet aanquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zie je bij een man toch niet.
Of bootje moet in een speedo rondlopen?![]()
En daarnaast is die streek dus helemaal geen zon gewend
ja dst snap ik ook dat het mooier is. Ik denk ook niet dat er mannen zijn die graag een witte reet hebben als ie ook bruin kon zijn. Maar goed, dan zou je het zonnebanken dus echt moeten opbouwen alleen voor je reetquote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ga met jou deze discussie niet aan![]()
Het is iig mooier als een man overal zon gebruind is ivp alles behalve dat gedeelte
Hey hosti, gaat cali die cellen wurgen en is dat geil ?quote:Op maandag 20 april 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
natuurlijk ga ik die cellen wurgen..... das geilvraag maar aan hosti
Ik ga gewoon niet zonnebankenquote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
ja dst snap ik ook dat het mooier is. Ik denk ook niet dat er mannen zijn die graag een witte reet hebben als ie ook bruin kon zijn. Maar goed, dan zou je het zonnebanken dus echt moeten opbouwen alleen voor je reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |