Nee ik ga volgende week naar London voor 5 dagenquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Daph_ Jij zit ook in Londen momenteel?
Ja daar trap ik niet in Nico. Die opmerking die jij wilt horen ga ik niet typenquote:
Aaah okee. Ja ik denk dat je voor shoppen en sight seeing wel goed zit.quote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik ga volgende week naar London voor 5 dagenZit op dit moment gewoon op kantoor
That's me!quote:
Ik doe nixquote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef Bierie het volgende:
[..]
Je gaat nu bij iemand aan z'n kruis ruiken?
zondequote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar trap ik niet in Nico. Die opmerking die jij wilt horen ga ik niet typen
Daffy Duck kan ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is wel een afknapper.
Woody oke, maar tweety is not done
Je bent dus wel echt een negerquote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb beter foto's van mezelf ja. leuk ook dat bootje net deze van me uitkiest
Je moest zeggen dat je het uit ervaring wist, dan zouden ze hier pas echt schrikkenquote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, met mijn mensen kennis weet ik precies hoe jij in elkaar steekt
Te herkenbaarquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef denB het volgende:
Ik heb niets te doen vandaag
Hele dag al browsen is saai!
Maak een mybrute aan onder mijn poppetjequote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef denB het volgende:
Ik heb niets te doen vandaag
Hele dag al browsen is saai!
quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd, met mijn mensen kennis mensenkennis weet ik precies hoe jij in elkaar steekt
HAN HLO ?quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef Bierie het volgende:
[..]
Bio-informatica
Daph_ Jij zit ook in Londen momenteel?
Ik heb al een mybrute, maar ook dat wordt snel saaiquote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een mybrute aan onder mijn poppetje
http://bootje84.mybrute.com
[..]
ik word heel snel duizelig als ik ronddraai. Ik kan tazz dus maar 1 keer nadoen en naarna lig ik op je schoot met draaiende ogenquote:
Ik heb zomervakantiequote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak een mybrute aan onder mijn poppetje
http://bootje84.mybrute.com
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |