Het idee alleen alquote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey hosti, gaat cali die cellen wurgen en is dat geil ?
Ik denk niet aan jouw reet. Dus ook niet of hij ja of te nee wit isquote:Op maandag 20 april 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. maar ik heb dan ook geen witte reet, jullie hebben m'n foto net gezien dus dat konden jullie al raden
nee jij denkt alleen aan Daph die dadelijk in bikini ligt te zonnen in de tuin. Of geef ik je nu een mental image?quote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk niet aan jouw reet. Dus ook niet of hij ja of te nee wit is
the only thing on my mind inderdaadquote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
nee jij denkt alleen aan Daph die dadelijk in bikini ligt te zonnen in de tuin. Of geef ik je nu een mental image?
Oh sorry, denk dan maar gewoon dat ze geen bikini aanheeftquote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
the only thing on my mind inderdaad
Voetbal... Voetbal... Voetbal...quote:Op maandag 20 april 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Oh sorry, denk dan maar gewoon dat ze geen bikini aanheeft
Ik lekker de helluft!quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef jna het volgende:
Nog 10 minuten
Voordat ik weer 1,5 uur onderweg ben
2 voetballenquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voetbal... Voetbal... Voetbal...
quote:
oh..quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nou en. Misschien ga ik wel gewoon zitten sms'en met iemand.
Hint Hint voor diegene dat diegene de telefoon regelmatig bekijkt zodat ik snel antwoord krijg
quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nou en. Misschien ga ik wel gewoon zitten sms'en met iemand.
Hint Hint voor diegene dat diegene de telefoon regelmatig bekijkt zodat ik snel antwoord krijg
Ja eens eten jij. Jaloers typjequote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]Jna gaat smsen met een fok!er die in de stage sc post
quote:
Dalijk denken ze hier nog dat jna en ik echt een verhouding hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]Jna gaat smsen met een fok!er die in de stage sc post
Spinazieeeequote:Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Oh ja.. Moet ook nog verzinnen wat ik gat eten
Dat heb ik nog wel in de vriezerquote:
Gouden tip van mijquote:Op maandag 20 april 2009 18:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel in de vriezer
misschien dat ik daamee en met wat gehakt ook maar een pastatje maak
Avondquote:
Heb genoeg voor twee hoorquote:
+bier =quote:
Geen zin om in mn blote reet onder de zonnebank te liggen.. Daarnaast wil ik ook niet dat mn kleine jongen verbrand..quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom? Vind je dat mooi, van die witte billen
Brits accentquote:
PBquote:
quote:Waarom zit ik nu precies aan de verkeerde kant van het kantoor.. nu heb ik geen kijk op het winkelend publiek
Cowell begon al sterk.. "The Singing Trollsquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:32 schreef MarijeH het volgende:
Luctoren de rest
Ik heb vorige week nog een leuk complimentje gehad van een collega. Ik had voor een collega 21 folders in elkaar geniet. Toen ik die folders de volgende morgen aan hem gaf zei hij: 'je bent geweldig'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |