Dat is altijd kut ja. slecht gelegen tijdens het slapen?quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Probinski het volgende:
[..]
Jamaar ik weet niet hoe t komt, en t doet echt fucking pijn
Nah, heb t al een week ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is altijd kut ja. slecht gelegen tijdens het slapen?
Hahahaha.quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, jij mag wel, kan je mooi over d eknie daarna
hoi!, nieuw?quote:
s0k is ook een tyfusprutser.quote:Op maandag 20 april 2009 12:13 schreef Hyman het volgende:
s0k die doet altijd expres van die typo's in de TT nummering
Je vergeet z'n zusjequote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
hobby's, muzieksmaak, school, opleiding, plaats van residentie
zeh usual stuff.
geslacht (mits vrouwlijk, foto's)quote:
Hobby's: Voetballenquote:Op maandag 20 april 2009 12:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
hobby's, muzieksmaak, school, opleiding, plaats van residentie
zeh usual stuff.
Juist meisjequote:
Geslacht: Manquote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geslacht (mits vrouwlijk, foto's)
leeftijd
hobby's
En nog wat leuke dingetjes erbij.
Utregggggg!quote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hobby's: Voetballen
Muzieksmaak: Van alles een beetje...
School: VWO, examenjaar...
Opleiding: Geen dus...
Plaats: Harmelen, bij Utrecht in de buurt...
Gelukkig, geen 14/15-jarige dusquote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hobby's: Voetballen
Muzieksmaak: Van alles een beetje...
School: VWO, examenjaar...
Opleiding: Geen dus...
Plaats: Harmelen, bij Utrecht in de buurt...
Ja, vanavond wéér andere mensen online, dus zo'n 5 keer moet je je voorstellenquote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Wordt dat altijd 10x gevraagd? (A)
Oh, een paar "regeltjes" hierquote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hmm.. Handig.. Kan ik het niet ergens opslaan of er naartoe linken ofzo?quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, vanavond wéér andere mensen online, dus zo'n 5 keer moet je je voorstellen
Okquote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Vlakbij Utrecht, km of 10 er vandaan
binnenkort is er een meet in utrechtquote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Vlakbij Utrecht, km of 10 er vandaan
kan je zelf doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Hmm.. Handig.. Kan ik het niet ergens opslaan of er naartoe linken ofzo?
Okee, dank jequote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, een paar "regeltjes" hier
Gebruik geen anime smiley dingen, zoals:
^_^ -,-, >.>
of msn smileys.
En ja, dat wordt nog wel 10 keer gevraagd
Copy paste het in een kladblok ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Heb ik jaquote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee.
Je liep gewoon achter.
Heb je een foto?
Hebben we ooit willen doen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
dat kan altijd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Maar ik ben pas net nieuwquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat kan altijd.
Of je typt het opnieuw, zo doen echte pro's dat
Soms.quote:
Goed idee was dat hequote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hebben we ooit willen doen.
Is toen afgeslagen.
Ik ga er nog even over beginnen.
Okee, handig misschien jaquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hebben we ooit willen doen.
Is toen afgeslagen.
Ik ga er nog even over beginnen.
?quote:
quote:
dank jequote:
Ze is een beetje raarquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Doe je dat altijd zo vanuit het niets?
Normaal post ze haar tieten, dus het valt wel mee.quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
[Feedback] Puber- en Tienertalkquote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
pauze>honger>happenquote:
Ja. Spontane uitspattingen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
wat is er schat?quote:
Eet smakenlijk, en tot zoquote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef ManOnFire het volgende:
Over 3 minuutjes pauze!
Dus ik ga pc alvast afsluiten, straks weer een uur wiskunde...
Dus even kijken of ik dan weer gezellig langs kan komen...
Toppie! Succes bij wiskunde!quote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef ManOnFire het volgende:
Over 3 minuutjes pauze!
Dus ik ga pc alvast afsluiten, straks weer een uur wiskunde...
Dus even kijken of ik dan weer gezellig langs kan komen...
Ik zit nog op schoolquote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef Probinski het volgende:
Ik moet huiswerk maken, maar geen zin met dit weer
Je wil wel wat moeten?quote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Hyman het volgende:
Ik moet helemaal niks, en daar heb ik geen zin in.
Daar zit ik dus alquote:Op maandag 20 april 2009 12:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolIk moet vanmiddag nog. En anders doe je het toch buiten?
Ik ook, maar heb volgens mij niets te doen voor morgenquote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Probinski het volgende:
[..]
Daar zit ik dus al, maar kan gewoon geen begin maken
Dat scheelt alweer een hoopquote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb volgens mij niets te doen voor morgen
Dude. Die poste ik gister ook.quote:
2 uur, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 20 april 2009 12:34 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer een hoop, t is niet echt veel ofzo, kan met een uurtje of 2 alles wel afhebben
Das nog weinig hoor, alsk de mensen uit m'n klas hoor, die zijn d'r zo'n 8 uur mee bezig geweestquote:
Waarmee dan?quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das nog weinig hoor, alsk de mensen uit m'n klas hoor, die zijn d'r zo'n 8 uur mee bezig geweest
quote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Verdomme. Ik moet wat gaan doen.
Pakketjes opsturen. Huiswerk. Postzegels halen. Maaaar eeeerst. Toonbaar maken voor de buitenwereld
Exit Fok.![]()
Doei. Hoi.quote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Verdomme. Ik moet wat gaan doen.
Pakketjes opsturen. Huiswerk. Postzegels halen. Maaaar eeeerst. Toonbaar maken voor de buitenwereld
Exit Fok.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet gaan leren, theorie auto en om kwart voor 5 een rijles.
En woensdag examen.
Doen!quote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wil ik het kopen.
Maar stiekem ook niet. Want duur. Engels. En weet niet of t leuk is.
En wie bne je dan?quote:
Succes! Ik moet ook woensdag examen doenquote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet gaan leren, theorie auto en om kwart voor 5 een rijles.
En woensdag examen.
Ik heb geen zin terug te lezenquote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Moet je even terug lezen, geen zin om het weer te vertellen..
Ctrl C + Ctrl V.quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Moet je even terug lezen, geen zin om het weer te vertellen..
quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek Noortje. - Noortje.
is een toffe peer.quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
(...)
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek
[ afbeelding ]
Wie vult aan?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer nivo 3, programmeur en likt de hielen van MASD.
Wie vult aan?
Ook in de wiki gaarnequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Zóó. En nu nog even wat anders.
Nieuwe jongen in PUB was verbaast over het feit dat hij zich 10x zal moeten voorstellen. Dus kwam hij met de volgende opmerking:
[..]
Sooo. Ik weet dat we het er al een keer over gehad hebben enzo.
Maar ik stel nogmaals een keer voor dat we binnen PUB een voorsteltopic maken. Sticky ofzo. Met eventueel slotje. Waar iedereen gewoon 1x een post plaatst met een voorstelverhaaltje. En dan wordt er via de OP van de SC naar die desbetreffende post gelinkt. Meningen?
Fobo?quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Beter maak je een fobo aan waar je wat info zet. Hoef je het nooooit meer te vertellen.
Donequote:
Neehoorquote:
Omdat het handig isquote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom moeten de users die zich hier vaak bevinden dan zo'n dinges maken?
Voor de nieuwe mensen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar waarom moeten de users die zich hier vaak bevinden dan zo'n dinges maken?
MASD combo breaker.quote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
# Bravebart - Bart, 21 jaar, 3e jaars student Life Science & Technology, houdt van bier, MASD en muziek
# Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer nivo 3, programmeur en likt de hielen van MASD.
# Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT beheerder niveau 4, en kust de kont van MASD.
# Kanovinnie - Vincent 19 jaar, 4e jaars MBO Werktuigbouwkunde , houdt van bier en vrouwlijke fokksters
Het viel eigenlijk best meequote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
Mag op alphabeatquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks.
Was 1 hechting toch maarquote:Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg kano, die foto van jou hand in het litteken-topic ziet er best au uit.
ik lik zijn hielen iig nietquote:
QFTquote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
yep, alleen 1 hechtingquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef ManOnFire het volgende:
Wie of wat is MASD waar jullie het over hebben?
de hecting zetten deed meer pijn dan de wond zelfquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Je krijgt het nog zwaarquote:
Ik wist niet dat ik een pedo wasquote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4 en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Noortje. - Noortje, 16 jaar, VWO5, is verslaafd aan muziek, H&M en Jimbo.
Truequote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1 hechting kan ook zeer doen.![]()
Heb ook weleens een hechting gehad in mijn hand.
Ik vind de vorige versie leuker.quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Hyman het volgende:
Hyman - Heimen 17 jaar, ICT beheerder houdt van muziek, uitgaan en met vrienden rondhangen.
Zoiets
quote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Users:Bravebart - Bart, 21 jaar, UNI Life Science & Technology jaar 3, houdt van bier, MASD en muziek. Juicyhil - Thom, 18 jaar, ICT Beheer niveau 3, programmeur en likt de hielen van MASD. Hyman - Heimen, overmorgen 18, ICT Beheerd niveau 4, en kust de kont van MASD. Kanovinnie - Vincent, 19 jaar, MBO Werktuigbouwkunde jaar 4, houdt van bier en vrouwelijke Fok!sters. Lauriette91 - Lauriëtte, 18 Jaar, HBO Grafimediatechnologie jaar 1. houdt van Australië, Design, Heroes, Fotografie en Muziek. ManOnFire - 18 jaar, VWO6, houdt van voetbal en chicks. Fredo55 - 19 jaar, medewerker Evergreen, houdt van fotografie, struikduiken, vakantie en chillen op het strand.
Wie en wie?quote:Op maandag 20 april 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Frederik, kom eens online, Dota heeft wat voor je!
Hoi lis.quote:
Frederik ofwel Fredoquote:
Dan wordt het wel een enorme lijstquote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien wel leuk gewoon de ui voor iedereen z`n naam te doen
Ipv de ui`s erboven danquote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een enorme lijst
Okeequote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Frederik ofwel FredoEn Dota is een vriend van ons
waarom?quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk had er vorig jaar 21 in mn hoofd
Och, ik maakte een buikschuiver op straatquote:Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom?
Het voelde net alsof iemand een mes door een schil van een sinasappel duwde, eerst met kracht en daarna "flotsch" erdoor heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kan je de UI's niet klikbaar maken naar de tekst?quote:
Nah, ik denk dat dat geen goed idee is. Ik werk er iig niet aan meequote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien wel leuk gewoon de ui voor iedereen z`n naam te doen
Moet je html gebruikenquote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je de UI's niet klikbaar maken naar de tekst?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik maakte een buikschuiver op straat
NSFWZO, das een besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja, ik was er ook wel tevreden meequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik maakte een buikschuiver op straat
NSFWWas je oor eraf gescheurd ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 in mn wenkbrauw en 8 in mn oorEn mn wang was gelijmd
?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Prison Breakquote:Op maandag 20 april 2009 13:37 schreef Renesite het volgende:
Zo! Effe mijn series bijwerken. Family Guy, The Simpsons en Prison Break.
Jepsquote:
Geloof hetquote:Op maandag 20 april 2009 13:39 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gezien...
S04E17 toch?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Renesite het volgende:
Renesite - René, 20 jaar, SJD op de hanzehogeschool 1e jaars, houdt van muziek series en modt niet
Tjehquote:
wat had je gedaan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TjehHet had veel erger kunnen zijn
Je moet wat als je om half 1 uit je bed komtquote:
Dat is waar, moet er niet aan dneken om rond die tijd m'n bed uit te komenquote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wat als je om half 1 uit je bed komt
Gestruikeld met een vrouw op mn rug en toen face first op straat geschovenquote:
Succes!quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gestruikeld met een vrouw op mn rug en toen face first op straat geschovenOor lag er half af, wang en wenkbrauw waren gescheurd en mn evenwichtsorgaan heeft een tik gekregen
Nu tentamen
Tja ging ook om half 3 naar bedquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat is waar, moet er niet aan dneken om rond die tijd m'n bed uit te komen
Wat nou als je die zelf even in de OP zet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Renesite het volgende:
Renesite - René, 20 jaar, SJD op de hanzehogeschool 1e jaars, houdt van muziek series en mod niet
Uit je msn-naamquote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iiCk ben egt gn breezeR ofsoOw hoOwr.. waar haal jj dat vndaan dn,,??
uIIt mUun DuImm.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iiCk ben egt gn breezeR ofsoOw hoOwr.. waar haal jj dat vndaan dn,,??
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meerquote:
We doen alleen aan nekschoten ofniet?quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meer
Alhoewel het is af en toe een beetje discutabel
Gelukkig.quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meer
Alhoewel het is af en toe een beetje discutabel
quote:Burnaboy has beaten your Brute.
quote:
Ja voor de mensen die mobiel inet op de veluwe een ramp maken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We doen alleen aan nekschoten ofniet?
Voor de mensen die allemaal appartementen en nieuwbouwwijken op de Veluwe neerplantenquote:Op maandag 20 april 2009 14:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die mobiel inet op de veluwe een ramp maken.
Klote gprs
Gelukkig woon ik buiten het dorp en heb ik daar nietzoveel last vanquote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de mensen die allemaal appartementen en nieuwbouwwijken op de Veluwe neerplanten.. Ik wil bos en hei, geen lelijke woonwijken
Ik woon in het dorp, maar wel een wijk van 30 jaar oud. Die hele wijk bij Bijsteren had van mij niet gehoeven. Maarja hou het maar eens tegen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik buiten het dorp en heb ik daar nietzoveel last van
voordat ze hier wat bijbouwen zijn we een eeuw verder.
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :dquote:
Ja, ik heb nu zo'n momentjequote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :d
Daarom. Gewoon soms even tussendoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :d
nachtbraker topicsquote:
Tja ze houden hier de telefoonmasten tegen. das veel kutter. ze staan er toch al. waarom zou je er geen 3g op poten dan. ja de gemeente houdt het nog tegenquote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik woon in het dorp, maar wel een wijk van 30 jaar oud. Die hele wijk bij Bijsteren had van mij niet gehoeven. Maarja hou het maar eens tegen.
Je mag weer terug gaan stefano.quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Hoi kom hier verder, de klb mij uitgekotst
hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Nogal, ben er ook nog niet overdreven lang uitquote:
quote:
Jij was toch juist zon "baas"?quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
Staind is te goedquote:I already told you that falling is easy
It's getting back up that becomes the problem
Becomes the problem
If you don't believe you can find a way out
You've become the problem
Become the problem
Hahaquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu zo'n momentjeAnderhalf uur om te niksen
ajb nietquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Als je hier ook van die briljante paints maakt ben je van mij welkom
Ik al om 8uur.quote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nogal, ben er ook nog niet overdreven lang uit
da ben ikquote:
nee hoor, ik zit te chillen op mijn kamerquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hahatussenuur op school zeker. Ik zit in de bus
takkewarm
eerst even lezen, soort gasten hier postenquote:
zooo, ik ben al zolang niet meer voor 1 uur naar bed gegaanquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je ging ook om 23uur naar bed ofzo.
ICT Nerdsquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
eerst even lezen, soort gasten hier posten
Gabbers?quote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ICT Nerds
Emo's
Alto's
Gabbers
En lieve mensen.
Ik lag er wel redelijk vroeg in jaquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je ging ook om 23uur naar bed ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij niet beginnen met kutplaatjesquote:
Voel je je aangesproken?quote:
leukquote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ICT Nerds
Emo's
Alto's
Gabbers
En lieve mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |