Jepsquote:
Geloof hetquote:Op maandag 20 april 2009 13:39 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gezien...
S04E17 toch?
quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Renesite het volgende:
Renesite - René, 20 jaar, SJD op de hanzehogeschool 1e jaars, houdt van muziek series en modt niet
Tjehquote:
wat had je gedaan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TjehHet had veel erger kunnen zijn
Je moet wat als je om half 1 uit je bed komtquote:
Dat is waar, moet er niet aan dneken om rond die tijd m'n bed uit te komenquote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wat als je om half 1 uit je bed komt
Gestruikeld met een vrouw op mn rug en toen face first op straat geschovenquote:
Succes!quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gestruikeld met een vrouw op mn rug en toen face first op straat geschovenOor lag er half af, wang en wenkbrauw waren gescheurd en mn evenwichtsorgaan heeft een tik gekregen
Nu tentamen
Tja ging ook om half 3 naar bedquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef ManOnFire het volgende:
[..]
Dat is waar, moet er niet aan dneken om rond die tijd m'n bed uit te komen
Wat nou als je die zelf even in de OP zet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Renesite het volgende:
Renesite - René, 20 jaar, SJD op de hanzehogeschool 1e jaars, houdt van muziek series en mod niet
Uit je msn-naamquote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iiCk ben egt gn breezeR ofsoOw hoOwr.. waar haal jj dat vndaan dn,,??
uIIt mUun DuImm.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iiCk ben egt gn breezeR ofsoOw hoOwr.. waar haal jj dat vndaan dn,,??
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meerquote:
We doen alleen aan nekschoten ofniet?quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meer
Alhoewel het is af en toe een beetje discutabel
Gelukkig.quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verbrandingen kennen we hier al heel lang niet meer
Alhoewel het is af en toe een beetje discutabel
quote:Burnaboy has beaten your Brute.
quote:
Ja voor de mensen die mobiel inet op de veluwe een ramp maken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We doen alleen aan nekschoten ofniet?
Voor de mensen die allemaal appartementen en nieuwbouwwijken op de Veluwe neerplantenquote:Op maandag 20 april 2009 14:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die mobiel inet op de veluwe een ramp maken.
Klote gprs
Gelukkig woon ik buiten het dorp en heb ik daar nietzoveel last vanquote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor de mensen die allemaal appartementen en nieuwbouwwijken op de Veluwe neerplanten.. Ik wil bos en hei, geen lelijke woonwijken
Ik woon in het dorp, maar wel een wijk van 30 jaar oud. Die hele wijk bij Bijsteren had van mij niet gehoeven. Maarja hou het maar eens tegen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik buiten het dorp en heb ik daar nietzoveel last van
voordat ze hier wat bijbouwen zijn we een eeuw verder.
wel grappig om een kwartiertje mee bezig te zijn per dag. momenten zat waarop je niets te doen hebt. :dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |